Alternatief gezocht voor de Focals 826v/836v

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vrouw en ik geraken er niet uit wat betreft de keuze in speakers, het budget is voor 1 paar speakers max. 1500 Euro.

Ik vind de Focal 826v/836v zeer goed klinken en mijn vrouw vind de kleur in het zwart lelijk en in de kleur moka zelfs afschuwelijk :(

Daarom sta ik nu terug in mijn keuze bij het begin en ben dus opnieuw opzoek naar zuilspeakers met dezelfde sound als de Focal 826v/836v.

Wat heb ik al beluisterd: Magnat Vector 77, B&W DM-683, Klipsch RF-82, Kef iQ9, Focal Chorus 8xx, Monitor Audio RX6/RX8.

Iemand die me hier aub op weg kan helpen om mijn zoektocht kort en eenvoudig te houden.
Ik heb geen zin meer om heel het land terug af te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:16

voodooless

Sound is no voodoo!

Misschien kun je beginnen met uit te leggen waarom de andere speakers die je hebt beluisterd niet goed zijn?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedGolf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-08 16:30
Aha, ik begrijp nu wat men bedoeld met WAF (Woman Acceptance Factor) O-)

Al op de site van Stassen gekeken?

Enig idee hoe de box er dan wel uit mag zien?

[ Voor 12% gewijzigd door RedGolf op 02-06-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 14:57

GekkeR

key = key

Waarom geen 2de hands ?

Voor 1500 heb je al een prachtig paar B&W 703's (gewoon even ter vergelijking).
Die speakers blazen je focals zo het water uit (just imho).
En als B&W sound je niet pakt, is er genoeg anders :)

Er zijn echt vreselijk goede deals te vinden.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madass
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 20:59
Laat je vrouw een stel speakers uitkiezen en kies daaruit dan de best klinkende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-08 21:33
madass schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:33:
Laat je vrouw een stel speakers uitkiezen en kies daaruit dan de best klinkende.
HAHAHAH geniaal! _O-

Mijn vrouw/vriendin vindt XTZ erg mooi. Geluid is ook nog eens subliem. Goeie combinatie dus ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Bart_Denon op 02-06-2010 08:37 ]

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-08 15:01

FeaR

In GoT we trust

Bart_Denon schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:35:
[...]Mijn vrouw/vriendin vindt XTZ erg mooi. Geluid is ook nog eens subliem. Goeie combinatie dus ;)
Koopje scoren dan... :)
Al is het geluid van de XTZ vleorstaanders wel wat anders dan van de boekenplankexemplaren. Wordt vaak beschreven als dat het geluid `niet zo goed los komt` van de vloerstaanders.

Focal 700-serie zou ook nog een optie kunnen zijn: andere kleuren dan de 800-serie en niet dat piano-lak frontje wat door velen niet mooi gevonden wordt. Al zie je daar met het speakerdoek ervoor ook bijna niets van.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 20:53
Ik heb bij Poulissen in Roermond de vorige keer een luistersessie gehad.
En toen kwamen er 3 speakers uit die ongeveer dezelfde klankbeeld hadden.
De Focal Chorus 716V, Dali Concept 6 en Monitor Audio RX6.

De Focal Chorus 716V kwam wat beter uit met de hoge- en midden- tonen.
De Monitor Audio RX6 kwam er wat beter uit qua lage tonen.
En de Dali Concept 6 had een goeie mix ertussen.

Naar deze 3 speakers zou je is kunnen kijken, mij spraken ze zeer goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
716W's dan maar?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook kijken voor dali speakers .
En ook heco geeft een zere strak geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-08 21:33
FeaR1986 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:50:
[...]
Koopje scoren dan... :)
Al is het geluid van de XTZ vleorstaanders wel wat anders dan van de boekenplankexemplaren. Wordt vaak beschreven als dat het geluid `niet zo goed los komt` van de vloerstaanders.
Ja dan zeker de boekenplankspeakers op stand. Wil binnenkort richting het oosten gaan om ze te beluisteren bij intosurround. Maar dan wel de 99.26 en 99.25. Wil ze weleens horen met de bijbehorende sub van XTZ.
Tussen neus en lippen: Fear, heb je al een keuze gemaakt voor nieuwe speakers? Je hebt je Denon 3808A toch nog?

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Bart_Denon schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:39:
[...]Tussen neus en lippen: Fear, heb je al een keuze gemaakt voor nieuwe speakers? Je hebt je Denon 3808A toch nog?
Ik heb een Denon AVR-2809, de AVR-3808A was me toentertijd net wat te duur. Zeker omdat ik al genoeg had aan een AVR-1910. Maar wilde iets meer zekerheid betreffende een eventuele speakerugrade vandaar dat het toen naar een AVR-2809 is geworden.

Maar over speakers: ik ga eind deze week eerst een paar weken naar de United States of the USA :P
Bij terugkomst wil ik wel weer gaan luisteren naar de Chorus 826W. Nadeel was alleen dat Heinhuis in Enschede ze had staan en hier in de buurt verder niemand. Gelukkig bezit een bepaalde tweakers wonend in Einhoven ook de 826W, dus daar ga ik luisteren :)

Zodra ik dan een huisje heb (gaat dit jaar zeker gebeuren) dan neem ik meteen de speakers als nieuwe aankoop voor de inboedel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KevinBel schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:23:
Ik heb bij Poulissen in Roermond de vorige keer een luistersessie gehad.
En toen kwamen er 3 speakers uit die ongeveer dezelfde klankbeeld hadden.
De Focal Chorus 716V, Dali Concept 6 en Monitor Audio RX6.

De Focal Chorus 716V kwam wat beter uit met de hoge- en midden- tonen.
De Monitor Audio RX6 kwam er wat beter uit qua lage tonen.
En de Dali Concept 6 had een goeie mix ertussen.

Naar deze 3 speakers zou je is kunnen kijken, mij spraken ze zeer goed aan.
De Monitor Audio RX8 vindt mijn vrouw redelijk mooi, maar niet de douchebak die onder deze zuilen staat.
Het geluid van de M.A. RX8 is in het laag zeer krachtig en de hoge tonen zijn ook duidelijk aanwezig toch klinkt deze speaker niet zo open als de Focal 826v en heeft hierdoor een kleiner stereo-effect.

Volgens jou heeft de Dali Concept 6 een goeie mix tussen Monitor Audio RX6 en Focal 716v.
Al klinkt de Focal wel helemaal anders en beter dan de Focal 816v :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:18
Onderhandelen met je vrouw geen optie? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
K0L3N schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:19:
Onderhandelen met je vrouw geen optie? :X
Mijn lieve schatje is iemand van de makkelijkste, dus ik moet nu ook niet altijd mijn zin hebben, hé :)
voodooless schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:14:
Misschien kun je beginnen met uit te leggen waarom de andere speakers die je hebt beluisterd niet goed zijn?
Wat heb ik al beluisterd met diverse muziekstijlen, zoals klassiek, R&B, rock, pop, vocaal, akoestisch:

B&W DM-683:
Wollig en weinig gedetailleerd , minimaal stereo-effect, klank komt precies van achter een gordijn.
Kef iQ9:
Mooi en goed gedetailleerd , groot stereo-effect, maar zeer weinig laag en kast voelt dun aan.
Focal Chorus 816v/826v:
Zeer goed en mooi helder gedetailleerd , open klank, heeft een groot stereo-effect, mooi laag, stevige kast.
Monitor Audio RX6/RX8:
Gedetailleerd , zeer neutraal, geen groot stereo-effect, zeer mooi laag, stevige kast, fijne afwerking.
Klipsch RF-82:
Gedetailleerd , groot stereo-effect, mooi laag, stevige kast, niet fijn in het hogere gebied, sommige vocale stemmen klinken niet mooi, goede prijs

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan lijkt me de Monitor Audio RX6/RX8, de enige oplossing die hier nog rest :?

Ik heb dus 4x zuilspeakers nodig en 1x centerspeaker.
Mijn subwoofer Acoustic Research status sub30a, blijf ik behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Heb je die 716W's nog overwogen?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heb ik overwogen, helaas nergens op voorraad of te beluisteren en ook nog eens duurder dan de 826v :(

Vandaag ga ik nog eens naar de Monitor Audio RX8 luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:15:
Ja die heb ik overwogen, helaas nergens op voorraad of te beluisteren en ook nog eens duurder dan de 826v :(
716W duurder dan de 826v? Welke winkels bezoek jij :/ De 716W is bij Hobo Hifi zowieso voor 500 p.s. te krijgen. Daar zat ik eerst nog over te twijfelen namelijk. (wel weer bijna een half jaar geleden trouwens..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-08 12:00
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:15:

Vandaag ga ik nog eens naar de Monitor Audio RX8 luisteren :)
_/-\o_

My choice :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtjv
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-02-2023
Voor 1500 euro per paar kun je ook kijken naar de Audio Physic Yara Classic. "Ik heb 'm zelf ook." :)

Erg "schoon" qua klank, en redelijk inoffensive qua looks (slank, onopvallend, veel verschillende uitvoeringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag gaan luisteren naar de Monitor Audio RX8 en kan gerust zeggen ,dat dit zeker geen slechte speaker is, maar ook deze speakers heb ik terug beluisterd B&W DM-683, Klipsch RF-82, Kef iQ9, Focal Chorus 8xx.
Het spijtige is dat de centerspeaker van Monitor Audio (RC-Centre) 500mm breed is en de opening in de hifi-kast, waarin de centerspeaker moet komen ook net 500mm breed is, hierdoor valt de Monitor Audio RX-serie al af :(

Mijn vrouw en ik hebben dus de keuze laten vallen op de Focal 826v/836v in de Kleur Ebony (zwart), welke ik in de luisterkamer en hier thuis als demo de “Focal 826v” voldoende heb beluisterd.
Gelukkig past ook de Centerspeaker Focal CC800v mooi in het hifi-meubel :)

Nu beluister ik zeer graag stereo-muziek en hou ook enorm van film (surround).
Nu kan ik kiezen tussen 2 verschillende opties.

Optie 1:
Als front en rear-speakers de Focal 826v met centerspeaker Focal CC800v. Met deze opstelling heb ik 4 gelijke speakers.

Optie 2:
Als front-speakers de Focal 836v en als rear-speaker de Focal 816v met centerspeaker Focal CC800v. Met deze opstelling heb ik 2 grote front speakers en 2 kleinere rear-speakers.

Welke opstelling is zowel voor muziek al film (surround) het beste :?

Ik zou graag morgen de bestelling willen plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

optie 1,

de 836V's klinken niet zo mooi uitgebalanceerd als de 826V's. Ervaringsdeskundige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag ervan uitgaan, dat je dit zelf uitgebreid hebt kunnen testen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zowel als de 836V als de 826V gehad. welliswaar in stereo. van daaruit geef ik je mijn advies.
Nu heb ik als surround 4x dali ikon 6 + center en subwoofer.
Had hiervoor dezlefde setup alleen met dali ikon 2 ipv 6 achter. Moet zeggen dat dit wel een aardig verschil maakte.
En als ik heel eerlijk ben zou ik mijn center nog wel willen vervangen voor een ikon 6. Geeft gewoon het meest homogene geluid denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:01:
Optie 1:
Als front en rear-speakers de Focal 826v met centerspeaker Focal CC800v. Met deze opstelling heb ik 4 gelijke speakers.

Optie 2:
Als front-speakers de Focal 836v en als rear-speaker de Focal 816v met centerspeaker Focal CC800v. Met deze opstelling heb ik 2 grote front speakers en 2 kleinere rear-speakers.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: op welke receiver/versterker wil je deze opties aan gaan sluiten?

Om dan ook maar iets nuttigs toe te voegen:
Persoonlijk ben ik meer te spreken over de 826 dan de 836: doordat de 836 een extra woofer, extra basspoort én andere interne structuur heeft is de opgebouwde druk veel hoger. Daardoor heeft de 836V een stuk meer laag en dat moet je wel mooi vinden. Vind de 836 qua looks wel erg sexy met die hele rij aan woofers en dan ook nog eens de hoogte van de speakers met bijna 115 centimeter :9~.

Heb je trouwens ook al eens naar de Chorus 826W geluisterd? Die W-serie klinkt echt een stuk beter dan de V-serie. En dan kan je niet eens meer kiezen voor de 836, want er is geen 836W :P

[ Voor 36% gewijzigd door FeaR op 04-06-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor surround op de Onkyo TX-SR875 en voor stereo komt er in de nabije toekomst een versterker van Marantz of Denon bij.

De speakerdoek of gril wens ik er niet af te halen omdat ik de kans niet wil oplopen dat een kind of kat in huis per ongeluk schade kan aanbrengen.
Dus voor die extra looks van de Focal 836v hoef ik het niet te doen, want de doek zal van de speaker niet verwijderd worden.

Helaas kan ik hier nergens een winkel vinden die de Focal 826w in demo heeft staan om te kunnen beluisteren.
Wel kan ik bij 1 winkel de Focal 826w in de kleur mat/zwart bestellen voor de prijs van 1990 Euro, helaas is bestellen daar dan ook kopen :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:50:
Wel kan ik bij 1 winkel de Focal 826w in de kleur mat/zwart bestellen voor de prijs van 1990 Euro, helaas is bestellen daar dan ook kopen :(
Stuur mij maar een email: ik weet nog wel enkele lokaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:01:
[...]Stuur mij maar een email: ik weet nog wel enkele lokaties.
Wellicht handig als je dan je e-mail in je profiel zet ;)
E-mail is te wijzigen onder Profiel bewerken. Je e-mail wordt standaard namelijk niet weergegeven. Ik kan je e-mail wel zien, maar dat is meer omdat ik de registratieinformatie op kan vragen. Maar daar hebben anderen niets aan.

Of je zet de Direct Message (DM) functie aan door bij je voorkeuren onder het kopje "Privacy" een vinkje te zetten bij "Direct messages".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Direct Message (DM) functie staat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:34:
Heb zowel als de 836V als de 826V gehad. welliswaar in stereo. van daaruit geef ik je mijn advies.
Nu heb ik als surround 4x dali ikon 6 + center en subwoofer.
Had hiervoor dezlefde setup alleen met dali ikon 2 ipv 6 achter. Moet zeggen dat dit wel een aardig verschil maakte.
En als ik heel eerlijk ben zou ik mijn center nog wel willen vervangen voor een ikon 6. Geeft gewoon het meest homogene geluid denk ik zo.
Als ik je goed begrijp is de beste oplossing 4x dezelfde zuilspeakers te plaatsen met de daarbij behorende center-speaker.

Dit wordt dus in mijn geval dan 4x Focal 826v en 1x center-speaker Focal CC800v :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
Ja, dan klinkt het zo veel mogelijk hetzelfde, anders loop je het risico dat het geluid van achteren anders klinkt dan het geluid van voren, wat storend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké, dat is duidelijk :)
4x dezelfde zuilspeakers.

Tijdens mijn luistertesten heb ik de fel begeerde B&W 683 beluisterd en blijf het vreemd vinden dat mensen aan deze speaker zoveel willen betalen.

Zelf vond ik de Monitor Audio RX6/RX8 en de Focal 816v/826v veel beter klinken dan de B&W 683 8)7
Smaak zal wel iets persoonlijks zijn, zeker :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik denk dat je het mooiste, uitgebalanceerde, geluid haalt uit 4 identieke speakers. Danwel niet aangevuld met center en subwoofer. In ieder geval heb je een goede koop met de Focal's.
Wil je wel nog even plaatjes posten gewoon even om te kwijlen :9~

Wat betreft B&W:

Heel de B&W sound staat me uberhaupt niet aan,
zelfs de B&W 803 wat toch een hoog aangschreven speaker is kan me totaal niet bekoren.
Zeker niet met de prijs in ogenschouw

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag is de knoop eindelijk doorgehakt en de keuze is dus gevallen op de Focal 826v met de centerspeaker Focal CC800v en dit alles in de kleur zwart (Ebony).

De winkel waar ik verschillende speakers/merken heb kunnen beluisteren heeft me op de Focal luidsprekers een mooie korting van 10% geven en als extra luidsprekerkabel van 4mm².

Nu dinsdag of ten laatste donderdag mag ik mijn bestelling komen ophalen.

Graag wil ik iedereen hier bedanken voor het meedenken aan een oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPatrick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2022

iPatrick

The good old days

Dat wordt smullen!!!! Veel plezier er mee en stuur maar eens een foto mee van de opstelling thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iPatrick schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 20:59:
Dat wordt smullen!!!! Veel plezier er mee en stuur maar eens een foto mee van de opstelling thuis.
Als ik thuis alles rustig heb geinstalleerd, zal ik met plezier hier foto's posten :)

Om alles compleet te maken zoek ik nu nog een mooie stereo-versterker.
Zelf dacht ik aan de Cambridge Audio Azur :9~, maar hier ben ik nog niet helemaal uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
stereo versterker? waarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een stereo-versterker om 2 redenen.

* Die goed match met de Focal 826v.
* Die in 2 zones muziek kan spelen, dus zone A, B en A+B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
Waarom gebruik je daar je reciever niet voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik gisteren de Focal 826v een mooier geluid hoorde weergeven op een Cambridge Audio Azur :9~

Ook wil ik graag dat zone 2 een beter geluid krijgt, dan de Onkyo TX-SR875 tot nu geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
Ik heb er niet echt ervaring mee, maar ik hoor vaak dat een goede eindversterker hetzelfde effect geeft, en die kun je dan ook gebruiken wanneer je je speaker in surround gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou inderdaad een eindversterker kunnen inzetten, de Onkyo heeft een Pre-Out voor de fronts.
Helaas zal dit voor de klankkleur een nadelige invloed hebben op de rest van de speakers en moet de eindversterker ook samen met de Onkyo aan staan.
Een eindversterker voor de 5 kanalen, lijkt me te duur.

Daarom verkies ik liever een aparte stereo-versterker naast mijn AV-Reciever Onkyo.
Via een schakelkastje van Niles, kan ik de front-speakers makkelijk bedienen tussen beide versterkers :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dane86
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Als geld een issue is zou je kunnen kijken naar de Emotiva UPA 5. Degelijke 5 kanaals eindversterker voor een schappelijke prijs.

http://emotiva.com/upa5.shtm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk wil ik de gehele opzet zo goedkoop mogelijk houden en naar stroomverbruik toe wil ik hier ook rekening mee houden.

Daarom denk ik dat het een betere keuze is voor een aparte stereo-versterker te gaan wat betreft stroomverbruik en naar upgrade mogelijkheden.

Zo kan ik als het nodig mocht zijn een stereo-versterker makkelijker door verkopen of gewoon verplaatsen naar een andere ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
Ok, ik snap je punt. Vraag me alleen nog wel af welke versterker je zo van onder de indruk was? Want ik lees Cambridge Audio Azur, maar dat zijn een stuk of 5-7 versterkers? (Overigens zijn er ook recievers uit dezelfde lijn, misschien ook leuk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het was een Cambridge Audio Azur 650a :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen hier nog bedankt voor het meedenken :)

Intussen is de knoop dorrgehakt en de aankoop al gebeurd :)

De Focals Chorus 8XX in de verpakking

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/max1/Focal%20826v/Focal%208xx%20dozen.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 21:34 ]

Pagina: 1