Flash Boek

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Hallo,

Ik ga beginnen met het leren van Flash kwestie van binnenkort een eerste site in flash te kunnen maken. Wat ik in de site zou moeten kunnen is vectortekeningen ( die ik vooraf gemaakt heb ) inladen en door de gebruiker laten inkleuren ( grote gebieden in een kleur ).

Kan er iemand van jullie mij een boek aanraden om Flash te leren? Van beginner naar gevorderd zeg maar.

Alvast merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 08:36
Voor het door jou opgegeven "probleem" (amper vijf lijnen code), heb je ActionScript nodig. De taal die Flash content interactief maakt, zeg maar. Dat is iets helemaal anders dan leren werken met Flash Professional.

Qua boeken kan ik je Learning Flash CS4 Professional (die van CS5 is nog niet uit) en Essential ActionScript 3.0 aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
O'Reilly kan ik wel appreciëren als boeken heb er daar al vrij veel van gekocht. Die combinatie van de twee lijkt me wel interessant :). Iemand enig idee wanneer deze van CS5 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hou 't even in [Alg] Centraal boekentopic - part II a.u.b. ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.