Toon posts:

laptop kopen voor €300 wat is de beste keus?

Pagina: 1
Acties:
  • 609 views

Verwijderd

Topicstarter
ello iedereen,

mijn laptop heeft het zaterdag begeven, het scherm flikkerde en werd steeds donkerder en nu kan ik niks meer zien en wat ik ook doe het blijft donker. dusja geen keus dan een nieuwe aanschaffen. Ik heb echter maar max €300 te besteden en heb zelf niet echt verstand van laptops. dus mijn vraag is wat kan ik het beste halen?

thnx voor de hulp

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik zou even doorsparen voor 300 heb je net een atom proc. of 2e hands, maar ja dat blijft twijfelachtig
kijk hier bijv eens http://www.gebruiktelaptop.nl/

[ Voor 20% gewijzigd door Fish op 31-05-2010 18:43 ]

Iperf

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:20
niet gewoon een kapotte backlight? misschien is er nog wat aan je laptop te repareren? voor 300 euro heb je verder haast niks, ik zou zeggen gooi het door de PW want wij gaan niet jou werk doen;) een beetje inzet wordt toch wel verwacht

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:38:
dus mijn vraag is wat kan ik het beste halen?
http://tweakers.net/pricewatch gebruiken, daar kun je filteren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welkom op GoT. Wellicht is het handig dat je je eerst even op de hoogte stelt van de beleidsregels hier voordat je dergelijke vragen gaat stellen. Topics zonder enige vorm van inzet worden hier niet echt gewaardeerd. Ga eerst zelf op zoek, er staat informatie voldoende in alle topics. Mocht je er dan echt nog niet uitkomen, dan kan je een topic aanmaken. Geef dan wel alle relevante informatie.

Zie o.a.
FAQ - Welke moet ik kopen?
*LET OP* - Wat moet ik kopen

[ Voor 31% gewijzigd door Microkid op 31-05-2010 19:08 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• TMon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-12 21:54
Inderdaad zoals de vorige posts zeggen. Eerst zelf kijken/verdiepen.
En ik kan daar aan toevoegen, voor 300 heb je geen volwaardige laptop. Met veel geluk net zo'n nettop gevalletje...

Verwijderd

Topicstarter
ik ben zelf gaan zoeken en heb een Acer Aspire 10,1" One 532H-2DS bestelt. Ik gebruik hem toch alleen voor school en muziek/films dus denk dat dat moet lukken.

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Wel een erg klein scherm.

Hopelijk heb je er over nagedacht, want 10,1 inch is zowat het kleinste formaat. Daarbij komt dat het toetsenbord waarschijnlijk ook niet fullsize is dus veel typen achter elkaar is ook minder fijn. 10.1 inch is handig voor erbij, als hoofd pc zou ik toch kijken naar een 12 of 13 inch netbook.

I don't hate you, I nothing you

Verwijderd

Topicstarter
ja kheb wel ff nagedacht, maar moet wel lukken. typen went waarschijnlijk wel en klein scherm boeid me niet echt veel. tis ook vooral om nu ff door te komen t/m september want dan krijg ik weer nieuwe pc

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 08:19

Appie

F1RST Racing

het scherm flikkerde en werd steeds donkerder en nu kan ik niks meer zien en wat ik ook doe het blijft donker
Wanneer je licht op je beeldscherm schijnt, zie je dan nog wel je normal windows environment? Als dat het geval is, is waarschijnlijk je inverter dood. Iets wat relatief makkelijk te vervangen is, of mogelijk wat je kunt vervangen voor minder dan 300 euro.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor 100 euro kun je al een joekel van een TFT kopen (vergeleken met een 10" schermje) Als de rest van je laptop nog werkt, en je hem niet mee hoeft te nemen, had dat misschien ook gekund.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

-The_Mask- schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:27:
[...]

Deze denk ik, anders tweedehands.
Mooie voor 300

Iperf

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005