[Multiplatform] Test Drive: Unlimited 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.265 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Iedereen zit hem al te spelen en hij komt vrijdag pas officieel uit.. :?

Maargoed, mijn pre-order komt hopelijk ook binnen een paar dagen en dan kan ik mijn G25 stuurtje weer afstoffen. Ik heb me veel uurtjes vermaakt met TDU 1 op een 42'' Full HD TV op mijn bureau, dat was echt awesome. :P Lekker cruisen met de Ford GT

[ Voor 7% gewijzigd door frankknopers op 09-02-2011 18:57 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Er zijn altijd alternatieve bronnen voor de wiebelkonten onder ons :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Inderdaad, same here, alleen offline helaas.. ff wachten tot echte exemplaar binnen is.. Wellicht dat ik iets van men game kan saven? Offline = PC en echte exemplaar is ook voor de PC :)

[ Voor 16% gewijzigd door R-B op 09-02-2011 19:08 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

R-B waarschijnlijk wel :P moet je wat rondzoeken in de BIN map waar ie geinstaleerd staat of onder mijn documenten ofzo.

Heb ergens gelezen dat de gekraakte versie ook zal gekraakt worden voor online, zal wss dan op de illigale blijven door draaien en mijn legale als collector behouden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Tromp.et schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:53:
[...]

Z'n CPU is volgens mij niet beter aangezien die van mij @3,6Ghz draait. Maar ik moet zeggen dat een update van de drivers van m'n videokaart een hoop verholpen heeft.... :)
Klopt, mijn cpu is slechter. Kweenie. mogelijk drivers? Al draai ikzelf een oude ATi driver van juli ofzo..

Pff, mss ga ik wel een klacht indienen over het ontbreken van ondertiteling. Haalt voor mij echt veel fun uit het spel..
yzx schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:05:
Er zijn altijd alternatieve bronnen voor de wiebelkonten onder ons :P
Zoals Steam ja.. :P

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 09-02-2011 19:31 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Ik had mijne al maandag om 10uur, ver voor dat steam em had :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

yzx schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:14:
R-B waarschijnlijk wel :P moet je wat rondzoeken in de BIN map waar ie geinstaleerd staat of onder mijn documenten ofzo.

Heb ergens gelezen dat de gekraakte versie ook zal gekraakt worden voor online, zal wss dan op de illigale blijven door draaien en mijn legale als collector behouden haha
Of gewoon in me register de serial aanpassen naar de goede en uplauncher gewoon laten verbinden met internet.. dan update hij, en ik heb ondertussen goede serial in gebruik.. :) Heb alleen dan vet vage username maargoed :)

Of gewoon fresh instal en inderdaad bepaalde bestanden backuppen :)
yzx schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:32:
[...]

Ik had mijne al maandag om 10uur, ver voor dat steam em had :9
Idd, dat kan, ik maandag eind van de dag pas omdat ik het niet eerder zag :P

[ Voor 16% gewijzigd door R-B op 09-02-2011 19:34 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Tja, hier ligt hij overal in de schappen, behalve bij de zaak waar ik gepre-ordered heb :+ moet niet gekker worden. ach, wel een tientje goedkoper + dlc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

@R-B: zoveel moeite ga ik niet doen, waarom denk je dat ik liever wacht op de gekraakte online versie voordat ik fresh instal doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:16

jbbrans

Vandaag de officiele pc versie binnen gekregen en ook al lekker kunnen spelen.

Wel al een crash van het spel gehad.
Waarom weet ik niet, de temperaturen zagen er goed uit en verder ook geen haperingen of zoiets. Even afwachten of het vaker gebeurd.

Ik heb een amd six core en het spel gebruikt zo te zien 3 cores daarvan.
Verder een hd5870 (wordt 100% gebruikt) en het geheel is geinstalleerd op een ssd, ruim 15GB installatie ruimte.

Spel loopt soepel, wel in de verte af en toe dat er bomen verschijnen en een soort van warmte waas waar bomen net wel net niet verschijnen.
Geld verdienen gaat heel wisselend. Dan weer een beetje ($2000) dan weer een zak met geld ($65000). Let op ik ben nog niet zover in het spel.
Dat gezeur met die telefoon had iets beter gekund, nu zijn er teveel karakters die aandacht willen en een verkeerde handeling en je rijdt naar een plastisch chirurg in plaats van naar een challenge.

Vergeleken met TDU1;
Wegen zijn beter, geen gehoekte hobbels in het wegdek.
Geluid van de auto's had beter gekund.
Steden zijn mooier.
Het andere verkeer blijft mooi op zijn eigen helft en staat niet ineens voor je neus stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

jbbrans schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:38:

Het andere verkeer blijft mooi op zijn eigen helft en staat niet ineens voor je neus stil.
Nog niet aan een rood licht een auto zien still staan vlam je tegen 200km/h denk je die draait af en dan ineens 4 pinkers op gooit? :> midden in een race!i!i!i!

Persoonlijk vindt ik de hoeveelheid van de auto's op de baan iets te weining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

frankknopers schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:57:
Iedereen zit hem al te spelen en hij komt vrijdag pas officieel uit.. :?
Dat dacht ik ook hoor, maar via Steam kon ik hem vandaag gewoon downloaden en spelen. Nu mijn G25 een beetje normaal aan de praat krijgen want zo is het lastig.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:15
Ik vind de politie in het spel trouwens wel behoorlijk stevig. Had ze tot 5 keer uitgelokt in mn audi rs6 en dan komen ze met een hele boel auto's op je af. Ontsnappen is moeilijk, aangezien ze je meedogeloos beuken/frontaal aanrijden. 1 keer ontsnapt dus. :P

Voor de rest is mn hd4570 laptopvideokaart toch wel de bottleneck voor mn fps. Die draait onder 99 procent load als ik aan het spelen ben. Weet niet hoeveel winst ik ga maken als ik m zou overclocken :P

Overigens, de Ariel Atom en de Caterham vind je bij de McLaren dealer. En als je niet weet waar die is... dat weet ik nu ook even niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

AMD1800 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:40:
Ik vind de politie in het spel trouwens wel behoorlijk stevig. Had ze tot 5 keer uitgelokt in mn audi rs6 en dan komen ze met een hele boel auto's op je af. Ontsnappen is moeilijk, aangezien ze je meedogeloos beuken/frontaal aanrijden. 1 keer ontsnapt dus. :P

Voor de rest is mn hd4570 laptopvideokaart toch wel de bottleneck voor mn fps. Die draait onder 99 procent load als ik aan het spelen ben. Weet niet hoeveel winst ik ga maken als ik m zou overclocken :P

Overigens, de Ariel Atom en de Caterham vind je bij de McLaren dealer. En als je niet weet waar die is... dat weet ik nu ook even niet :P
Beetje hoger is screenie gepost.
En met me range rover kwam ik toch lekker uit de voeten offroad van een berg gereden met de flikken xD O-)

@bron hieronder: die kunnen toch niet getuned worden :?

[ Voor 3% gewijzigd door yzx op 09-02-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Loop me rot te zoeken naar een Bugatti/Koenigsegg/Spyker tuner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Dit is echt zo'n slechte game worden, ik erger mij helemaal kapot. Het is overduidelijk dat de ontwikkelaar geen seconde de moeite heeft genomen om deze game te testen, te finetunen of goed speelbaar te maken op de verschillende systemen. Het is al direct duidelijk dat dit een hele slechte port naar de PC is.

Het begint al als je de game opstart, het spel begint in windowed mode op 1280x710 ofzo, terwijl ik zelf 1920x1080 draai..Vervolgens kom je in een menu, en krijg je te zien 'Press START to continue'. Dan weet je ook wel hoelaat het is met deze slechte port.

Vervolgens krijg je een cutscene te zien die je niet kan skippen (wat is dat tegenwoordig met cutscenes die je niet mag skippen, gaap), en moet je kiezen tussen een blanke, een neger, of een aziaat. Leuk, zo gezegd zo gedaan. Het rondlopen werkt al niet prettig en op de PC is niet nagedacht over de controls. Vervolgens stap je in je Ferrari en mag je een stukje rijden.

Uhh, ja. Erg leuk hoor, maar ik moet eerst alle instellingen zetten zoals ik ze wil. Video opties veranderen, audio opties veranderen, controls veranderen. Dit allemaal met heel veel pijn en moeite omdat je door console menu's moet bladeren en je te zien krijgt dat je op het kruisje moet drukken om terug te gaan of op het sterretje om te saven.. wtf is dit. Met de muis het menu bedienen werkt niet eens lekker en ontzettend traag.

Vervolgens is het racewiel ook niet lekker in te stellen. In TDU ging het prima, hier niet. Deadzones kan je instellen maar het lijkt niet te werken. Ik kan mijn stuur behoorlijk ver naar links en rechts sturen zonder dat er iets gebeurt. Verder lijk je in deze game niet met een clutch te kunnen werken als je geen H-shifter hebt. Heel erg dom, in TDU1 werkte dit wel gewoon. Ook hele slechte ondersteuning van de stuurwielen en de opties.

Na heel veel gekut kreeg ik het stuur nog steeds niet lekker aan de praat. Het rijden zelf is ook lomp. Ik speel op hardcore, maar dit is echt 10 keer zo arcade als de 'arcade' mode uit het eerste deel. Het valt mee dat de hobbels in de weg verdwenen zijn, daar had het eerste deel zo'n last van.

Dan het geluid van de wagens.. echt bizar slecht. Het lijkt of dit met een heel slecht keyboard is opgenomen.. klinkt totaal niet als een sportauto en geeft totaal geen snelheidsgevoel. Als je een dikke ferrari tegen de begrenzer jaagt lijkt het net alsof er iemand in het huis aan het stofzuigen is :') Verder heb ik in de tijd dat ik nu gereden heb echt maar een handjevol overig verkeer gezien. Veel te saai zo, erg leeg, geen sfeer in de dorpen of op de weg. Zo kan ik in ieder geval totaal geen lol beleven om rond te cruisen, naast dat het rijden zelf dus al een drama is.

En dan is er nog het hele sims/verhaal gebeuren.. Wat een dramatisch slecht verzonnen verhaal :') 'Hallo, Valet, je bent veel te laat met mijn auto terug te brengen! Godverdomme, dit is al de tiende keer! Je bent op staande voet ontslagen! Oh wacht, ben jij niet die valet die vindt dat hij zo'n goede racer is? Weet je wat, als je mij op tijd naar mijn bestemming brengt geef ik je een toegangsbewijs tot het meest exclusieve racekampioenschap ter wereld!' :')

Het wordt tijd dat er een soort keurmerk voor ports/games komt om dit soort rommel te weren :| TDU gevoelens zoals iemand ze noemt heb ik totaal niet. Ik heb al moeite genoeg om uberhaupt het stuurwiel zo te krijgen zoals ik dat in TDU voor elkaar heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
yzx schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:59:
[...]

@bron hieronder: die kunnen toch niet getuned worden :?
Heb er 3 gezien die +2 getuned zijn en ook in de winkel staat een vinkje bij het sleutel icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hmm, van de fimpjes die ik tot nu toe heb gezien ben ik toch een beetje teleurgesteld in deze game. Wagens zien er niet echt next gen uit, soms flikkeren textures, zoals bij de koplampen. Handling ziet er bizar uit, een Toureag kan blijkbaar door een bocht driften, ook al is het een SUV van een paar ton.

Menu ziet er behoorlijk onoverzichtelijk uit en dit:
YouTube: Test Drive Unlimited 2 | Volkswagen Touareg Offroad

Hoe 2005 ziet dat eruit? Het lijkt wel NFS Underground ofzo.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:59
RichardvdD schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:29:
Dit is echt zo'n slechte game worden.... verhaal
Ben het hier over het algemeen wel mee eens. Ik heb geen stuur dus kan daar geen mening over geven, maar de PC versie ziet er toch wat ondermaats uit zelfs met alles op max/hoge reso. Ook slecht geluid, enige gameplay is rondcruisen 'more or less'.

6.5/10 en toch blijf ik het zo nu en dan nog spelen omdat cruisen wel grappig is plus ik heb nog geen Sagaris en die reed erg smooth in tdu1 ^_^

edit: x360 controller voor op de pc werkt wel perfect, bestuuring is goed, maar auto's voelen vreemd aan op hardcore, speel voornamelijk op sport nu, dat is wel leuk :)

[ Voor 13% gewijzigd door kevz op 09-02-2011 21:58 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Net ff wat gespeeld, schijnt gewoon dx9 te zijn 8)7 dus graphics zijn wat matig.

1920x1200 4xAA ,alles very high en maar 40fps gemiddeld :(

2600K nog op stock
cfx 6950 @stock

Afbeeldingslocatie: http://i82.photobucket.com/albums/j274/bul_photos/th_TestDrive22011-02-0921-41-25-29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i82.photobucket.com/albums/j274/bul_photos/th_TestDrive22011-02-0921-26-12-19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i82.photobucket.com/albums/j274/bul_photos/th_TestDrive22011-02-0921-26-08-55.jpg

Getest met 1 kaart en dezelfde frames 8)7 ziet er nu wel wat strakker uit
Afbeeldingslocatie: http://i82.photobucket.com/albums/j274/bul_photos/th_TestDrive22011-02-0922-04-24-31.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i82.photobucket.com/albums/j274/bul_photos/th_TestDrive22011-02-0922-02-54-40.jpg

*pics zijn jpeg´s,kwaliteit is wat minder dan in spel zelf

[ Voor 25% gewijzigd door Bullus op 09-02-2011 22:07 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Klopt het dat op de ps3 de servers eruit liggen? Wil nu naar mijn club gaan maar die doet het niet omdat de servers eruit liggen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox 360 servers lijken ook plat te liggen, bevestiging iemand? Je ziet nog wel gastjes op de kaart maar je kan geen clubs meer in.

He jammer
http://www.atari.com/support/tdu2#answers schrijft

Test Drive Unlimited 2: Club Announcement

Due to unforeseen circumstances, the Club feature for Test Drive Unlimited 2 is currently unavailable.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 15:07
Je moet het spel ook niet willen vergelijken met gt5 of forza oid. dan faalt het hard ja, het is gewoon een fun tour/race/mmor en in die zin vind ik het erg geslaagd. Het geluid vind ik zelf prima, ik weet niet wat voor installatie je hebt maar ik geloof best dat het op de wel bekende computer boxen wel brak klinkt ja maar een goeie 5.1 set is toch wel vereiste bij een pc vind ik.

Besturing doe ik via een ps3 controller op de pc(zelfde idee als jij met de xbox controller dus) dat werkt inderdaad prima, een stuurtje ben ik te lui voor om die aan te sluiten :P wellicht als het spel op de mat valt dat ik daar meer over kan melden.

@servers, ik gok en hoop dat ze anti-cheat/hack maatregelen gaan instellen tegen de (geld)hacks.

[ Voor 6% gewijzigd door naaitsab op 09-02-2011 22:54 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Game is op de PS3 ook gewoon 1920x1080p trouwens.

Draait allemaal keurig. Ziet er beter uit dan TDU maar dat komt vooral door de betere belichting.
(zo lijkt het)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Connor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 10:58
Zo, ben ik ff blij dat ik dit spel niet gekocht heb. Wat bagger spel. Ziet er niet uit. Omgeving let je na 1 seconden al niet meer op. Rijdt voor geen meter. Klote kut scenes. Achterlijk verhaal. Tragisch geluid (Atari/Eden, zo klinkt een f'ing Lancia Delta: YouTube: Lancia Delta Integrale Tribute - Pure Sound).

Gelukkig geen €50 aan uitgegeven, alleen jammer van die 6,5 gieg voor me ratio....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Connor schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:58:
Zo, ben ik ff blij dat ik dit spel niet gekocht heb. Wat bagger spel. Ziet er niet uit. Omgeving let je na 1 seconden al niet meer op. Rijdt voor geen meter. Klote kut scenes. Achterlijk verhaal. Tragisch geluid (Atari/Eden, zo klinkt een f'ing Lancia Delta: YouTube: Lancia Delta Integrale Tribute - Pure Sound).

Gelukkig geen €50 aan uitgegeven, alleen jammer van die 6,5 gieg voor me ratio....
Nee niet mee eens. Ik was eerst ook sceptisch, maar als je het spel een kans geeft kom je gedurende de dag langs _zo_ veel plekjes waar het wel mooi is.

Moet ik zeggen dat me 1 ding heel erg opvalt. Mensen die vanuit de cockpit spelen (waaronder ik) zijn minder afzeikerig over de graphics :P Ik vind dat Atari dat écht goed heeft gedaan. Als je op de juiste afstand van je scherm zit in de cockpit view zit je echt in een auto. Heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Connor schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:58:

Zo klinkt een dik overdreven getunde lancia delta ja.
Verder niet echt onderbouwde kritiek maar goed niet iedereen kan van het genre houden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Leuk spel, hele idee is erg leuk, graphics zijn vergelijke met bv Hot Pursuit niet zo geweldig, en het rijden vergt ook de nodige gewenning, verder lijkt hij me vooral online erg leuk, daarom bestel ik hem morgen ook maar.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37
RichardvdD schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:29:
Dit is echt zo'n slechte game worden, ik erger mij helemaal kapot. etc etc etc etc
Dit is wel heel erg negatief zeg! Ze hebben we degelijk getest. Sommige dingen in de beta waren helaas wel beter als de game nu is.

Het verhaal is eigenlijk alleen erg op het begin. Volgens mij hebben ze dat puur gedaan om je alleen even alles uit te leggen naar mate je verder bent zal dit allemaal langzaam verdwijnen en ben je vrij.

Van het verkeer klopt wel. Soms zie je geen enkele auto rijden, maar dan opeens kom ik wel eens terecht in een file en moet ik de ene na de andere ontwijken.

Ik weet niet welk stuurtje je gebruikt? In de installatie bestanden kan je zien welke stuurtjes worden ondersteund. Ik heb een logitech Momo en het is mij wel geluk om alles goed af te stellen. Heb geen deadzone meer en hij reageert direct. Voor de rest was bij de afsluiting van de beta nog veel kritiek op de ondersteuning van de stuurwielen, dus ik hoop dat ze hier ook nog een iets aan gaan doen.

Met het geluid ben ik wel met je eens. Maar sommige auto's klinken dan ook wel weer goed.
Gelukkig bestaat er een website (tdu-central) en volgens mij gaan er weer veel dingen aangepast worden aan geluid en auto's. Alleen zal het nog even duren voordat ze het kunnen.

Voor de rest denk ik dat je de game nog even moet afwachten en gewoon moet spelen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Bron
All Club Functionality is currently disabled while we resolve an issue with cheating.

Xbox
•DLC Purchasing – This should be working now.
•Pre-Order Code Redemption - Currently not available. We are working towards making this functionality available as soon as possible.
•Pre-Order Casino Code Redemption -Should be working now.
•Casino Access -Should be working now.
•Club Creation causes crash for some users - This is now resolved. Unfortunately, clubs previously affected by this issue may have been lost and will need to be recreated.
•Friends Filter on map does not show friends - This has been confirmed and escalated.

PC
•Pre-Order Code Redemption - This should be working now. Please go to http://www.testdriveunlimited2.com/redeem to get your unlocks.
•Getting your pre-order and DLC cars in-game -This should be working now.
•Pre-Order Casino Code Redemption - This should be working now. Please go to http://www.testdriveunlimited2.com/redeem to get your Casino unlock.
•Casino Access - The Casino is now available!
•Steam Users cannot access Casino/DLC - This should be resolved now.
•Version Discrepencies - This is working as designed for the moment. Depending on where and how you get the game, you will be provided with a different version number. While the version numbers differ, the game is identical. Future patches should bring all games to a unified version number.
•The build title contains "QA" and "Review" - Known issue. Future versions should no longer contain the inaccurate label of "QA," but as expected the disc name will remain the same for the near future as they have already been printed.
•Manual Unavailable - Some users have reported that the PC install did not come with a PC manual. We're working on a solution for customers affected by this issue.
•Amazon not listed at /redeem - This should be resolved now.

PS3
•Pre-Order Code Redemption - This should be working now.
•Pre-Order Casino Code Redemption - This should be working now.
•Casino Access - This should be working now.
•Server Offline Messages - Issue has returned! We are looking into it now.
•Slow Download Speeds - Some PS3 users are reporting slow download speeds. We are looking into the situation to see if it is something on our end that we can resolve.
•Wrong car image for Ferrari GTB China Ed. - This is fixed now. The correct car image now appears

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:53

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

•Getting your pre-order and DLC cars in-game -This should be working now.
De Pagani staat nu inderdaad bij de used car dealer. Maar voor 2.3 miljoen... Zijn we nou in de maling genomen met die pre-order auto's?

Ik dacht tenminste zelf dat je die auto kreeg, maar blijkbaar is die alleen maar beschikbaar voor aankoop voor de pre-order bestellers en niet voor anderen?

Specs

• Bron
bvk schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 00:35:
[...]

De Pagani staat nu inderdaad bij de used car dealer. Maar voor 2.3 miljoen... Zijn we nou in de maling genomen met die pre-order auto's?

Ik dacht tenminste zelf dat je die auto kreeg, maar blijkbaar is die alleen maar beschikbaar voor aankoop voor de pre-order bestellers en niet voor anderen?
Het heeft vaak op de tdu forums gestaan, het zijn special editions die je extra kan kopen, dus niet gratis.

• GAIAjohan
Hmm ik kan de DLC niet in Steam vinden.. Of moet ik de DLC via die website kopen :S

• S401
  • Laatst online: 09-09 15:35
En dan kan ik ook wel begrijpen, anders rij je in het begin al in een super car. Dat houdt het eerlijk zoals al eerder in het topic gezegd werd tegen over de personen die geen extra auto krijgen.
GAIAjohan schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 01:11:
Hmm ik kan de DLC niet in Steam vinden.. Of moet ik de DLC via die website kopen :S
Voor de DLC moet je zo'n redeem code die je ergens gekregen moet hebben invullen op de site van TDU ;) Liep in eerste instantie ook te zoeken..

[ Voor 47% gewijzigd door S401 op 10-02-2011 01:13 ]

• GAIAjohan
Jefrim schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 01:11:
En dan kan ik ook wel begrijpen, anders rij je in het begin al in een super car. Dat houdt het eerlijk zoals al eerder in het topic gezegd werd tegen over de personen die geen extra auto krijgen.

[...]

Voor de DLC moet je zo'n redeem code die je ergens gekregen moet hebben invullen op de site van TDU ;) Liep in eerste instantie ook te zoeken..
Ja, maar op de website staat al DLC te koop. En in Steam niet.

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
lol ben dit ook al tijdje aan t spelen nu een Alfa Brera gekocht voor de Asphalt challenges ben ik aan t rijden in de cockpit kom ik tot de ontdekking dat ik kenlijk een diesel rij die 7k toeren draait :P? de auto klinkt niet als een diesel maar bij de benzine meter in mijn auto staat toch echt diesel :+

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

• yzx

yzx

MrDucky schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 01:17:
lol ben dit ook al tijdje aan t spelen nu een Alfa Brera gekocht voor de Asphalt challenges ben ik aan t rijden in de cockpit kom ik tot de ontdekking dat ik kenlijk een diesel rij die 7k toeren draait :P? de auto klinkt niet als een diesel maar bij de benzine meter in mijn auto staat toch echt diesel :+
Nog nooit een bocht gepakt als ie net naar versnelling 2 gaat, dan versta je waarom het een diesel is
Valt ie trug na 1 en verlies je veel snelheid schakeld ie weer na 2 valt ie af na 1 trug etc etc

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 11:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Bullus schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:58:
Net ff wat gespeeld, schijnt gewoon dx9 te zijn 8)7 dus graphics zijn wat matig.

1920x1200 4xAA ,alles very high en maar 40fps gemiddeld :(

2600K nog op stock
cfx 6950 @stock

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Getest met 1 kaart en dezelfde frames 8)7 ziet er nu wel wat strakker uit
[afbeelding]

[afbeelding]

*pics zijn jpeg´s,kwaliteit is wat minder dan in spel zelf
Met TriFire draaide het spel voor geen meter. Crossfire uitgezet en het loopt als een malle op 120fps. Het is niet echt een grafisch hoogstandje, maar toch vind ik het er wel goed uitzien. Ben gister wel een paar uurtjes bezig geweest met mijn G25. :)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gister ook ff bezig geweest. i7860 Hd5850, 4GB monitor gaat niet hoger dan 1680x1050 maar alles max en duikt heel af en toe onder de 50 fps maar niet storend voor mij.

DFGT werd gelijk herkend en de standaard lay out werkt wel redelijk (alleen niet links en rechts kijken behalve met de muis) die windows e.d gebruik ik toch bijna niet.

Ben het wel eens met het eerder genoemde cheesy verhaal, maar daar kijk ik gewoon doorheen, lid van een NL club dus online moet het toch echt leuk worden denk ik.

Handling, tja had idd beter gekund,( onvoorspelbaar nog, wordt wennen) de FF is idd ook niet erg best, hoop op een patch wat verbeteringen brengt maar ondanks alles denk ik toch wel dat ik flink wat uren fun weer ga beleven met deel2.

• Hupske
yzx schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 06:39:
[...]

Nog nooit een bocht gepakt als ie net naar versnelling 2 gaat, dan versta je waarom het een diesel is
Valt ie trug na 1 en verlies je veel snelheid schakeld ie weer na 2 valt ie af na 1 trug etc etc
Dan moeten jullie handmatig gaan schakelen. Heb je nergens last van ;)

• yzx

yzx

hupske schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:15:
[...]

Dan moeten jullie handmatig gaan schakelen. Heb je nergens last van ;)
Persoonlijk vindt ik het met die auto dan nog erger, heeft enorme turbo lag als de al ne turbo heeft in de eerste plaats, tis juist ne stoom locomotief 8)7

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Sipio schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 07:40:
Gister ook ff bezig geweest. i7860 Hd5850, 4GB monitor gaat niet hoger dan 1680x1050 maar alles max en duikt heel af en toe onder de 50 fps maar niet storend voor mij.

DFGT werd gelijk herkend en de standaard lay out werkt wel redelijk (alleen niet links en rechts kijken behalve met de muis) die windows e.d gebruik ik toch bijna niet.

Ben het wel eens met het eerder genoemde cheesy verhaal, maar daar kijk ik gewoon doorheen, lid van een NL club dus online moet het toch echt leuk worden denk ik.

Handling, tja had idd beter gekund,( onvoorspelbaar nog, wordt wennen) de FF is idd ook niet erg best, hoop op een patch wat verbeteringen brengt maar ondanks alles denk ik toch wel dat ik flink wat uren fun weer ga beleven met deel2.
Ik hoop alleen wel dat Eden TDU2 beter gaat supporten dan TDU1.
TDU1 was ook niet een grafisch hoogstandje maar wel verschrikkelijk veel fun.
Hopelijk valt deeltje 2 vandaag op de mat, maar ben bang dat dat morgen wordt.

Trouwens hoe kom jij aan een 4GB monitor :+

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Heb gisteravond verschillende dingen gedaan na het klussen.

- Ik heb de Ibiza Cup gewonnen wat toch wel een behoorlijk werkje is
- Nadat ik die races had gewonnen heb ik dmv een mapje de eerste 10 Wrecks gevonden (had ik beter niet kunnen vinden, wat krijg je toch een bagger auto :P)
- Ik heb het 1e rijbewijs gehaald op Hawai. Het begint lastiger te worden nu met het behalen van de Licence. Je krijgt steeds snellere auto's welke zeer snel gaan slippen etc.

heb er aardig lang voor moeten doorspelen maar het is het wel waard :)

Verwijderd

Heeft iemand op de PC het voor elkaar een stuurtje met Force Feed Back in te stellen? Zodat je ook de force feedback hebt zoals die hoort te zijn?

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Dat wil ik ook wel eens weten! :/

• R-B

R-B

Blokkert

Ik denk dat je dan het wiel moet uitvinden.. (bij wijze van spreken uiteraard)

Maargoed, op RaceDepartment lees ik dat sommige wel beetje FFB hebben.. Kwestie van een hoop instellingen proberen in combinatie met de logitech profiler :)

[ Voor 50% gewijzigd door R-B op 10-02-2011 09:33 ]

• Richard!
Als ik foto's maak en ik die terug wil zien in de screenshotmaps dan kan ik ze met geen enkele photoviewer bekijken, ook zie je geen kleine thumbnail, het zijn gewoon JPEG's.

Is het trouwens ook mogelijk om DLC pakketen van steam te krijgen als je hem niet bij steam hebt gekocht? Of is het een steam game zoals COD?

Verwijderd

R-B schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:29:
Ik denk dat je dan het wiel moet uitvinden.. (bij wijze van spreken uiteraard)

Maargoed, op RaceDepartment lees ik dat sommige wel beetje FFB hebben.. Kwestie van een hoop instellingen proberen in combinatie met de logitech profiler :)
Je hebt ook wel een beetje ffb. Hij trilt iets meer als je offroad rijdt en hij probeert als je rijdt het stuur naar het midden te trekken. Dit doet hij niet als je stil staat of springt.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:48
Zelfde als hier boven, ook als ik wielspin heb voel ik me stuur een beetje trillen

Als ik de FFB op High zet is het net alsof er dikke stroop in me stuurwiel zit >:)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik moet eerlijk zeggen dat het me een beetje tegenvalt de intro was echt bagger...

Het snelheids gevoel is er ook niet zoals in TDU1 en de besturing voelt 'traag' en indirect (toetsenbord), moet het nog proberen met mijn MS FF Pro en Xbox controller.
Wat ik ook raar vindt is dat het spel netzo 'snel' voelt op standaard eerste keer opstarten 1280x720 als op 1920x1200 bijna max (4xAA) settings. Het "sims" gedoe eromheen boeit me helemaal niets ik had liever dat ze meer tijd/moeite hadden genomen om de PC versie wat te verbeteren.

Ook de besturing in de menu's is waardeloos muis voelt traag en reageert niet direct.
De eerste indruk is voor mij niet best, krijg de nijging om TDU1 weer te installeren.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• GAIAjohan
Nee, er zit geen FFB in het spel, alleen vibratie.. En vibratie is geen FFB..
Zet je centreerveer maar eens uit. Dan heb je geen enkele weerstand meer, dus geen FFB.

Bij de meeste racesims heb je geen centreerveer nodig, dus ik heb die standaard uitstaan. Kun je je vorostellen hoe ik in die Ferrari reed in het begin? Zonder enig gevoel wat het 'midden' van mn G25 was.

[ Voor 40% gewijzigd door GAIAjohan op 10-02-2011 10:01 ]

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
jbbrans schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:38:
Vergeleken met TDU1;
Wegen zijn beter, geen gehoekte hobbels in het wegdek.
Geluid van de auto's had beter gekund.
Steden zijn mooier.
Dat van die wegen is echt goed nieuws, dat gestuiter in het eerste deel was behoorlijk lastig, je kon op hoge snelheid zelfs in flauwe bochten op die manier uit een bocht spinnen doordat je eventjes los kwam door die gehoekte hobbels. Dat van die steden is ook zeker goed nieuws, in deel één werden ze vrij eentonig, ondanks dat ik me er niet aan kon storen is verbetering altijd mooi.

Wat betreft het geluid heb ik één vraag: Is het net zo dramatisch als GT5, of klinkt het beter? Naar mijn ervaring klonk het in deel 1 namelijk stukken beter dan in GT5, daar klinkt iedere auto als een kruimeldief terwijl in TDU1 je bij een Ferrari nog een lekker vol geluid had.

• Richard!
Eduardboon schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:50:
Hmm, hier werkt het in en uitzoomen op de map niet met de xbox controller, wel met het muiswieltje. De knoppen zijn goed ingesteld, iemand anders dit probleem?
Klopt ik had het ook, ik heb de inzoomen ingesteld op indrukken rechter knuppeltje en uitzoomen op indrukken linker knuppeltje. Doet het nu gewoon :) .

Vind het verder met de 360 controller erg fijn spelen, alleen vind ik de besturing nog te direct, ik heb alle schuifjes al naar rechts gezet voor een tragere reactietijd, is het ook mogelijk om dat buiten TDU nog op de controller in te stellen?
Cid Highwind schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:15:
[...]
Wat betreft het geluid heb ik één vraag: Is het net zo dramatisch als GT5, of klinkt het beter? Naar mijn ervaring klonk het in deel 1 namelijk stukken beter dan in GT5, daar klinkt iedere auto als een kruimeldief terwijl in TDU1 je bij een Ferrari nog een lekker vol geluid had.
Het geluid vind ik opzich wel netjes, het verschilt nog wel per auto, de een klinkt mooier dan de andere, bij de Esprit hoor je bijvoorbeeld de boel mooi pruttelen als je het gas loslaat wat ik wel een mooi detail vind.

[ Voor 53% gewijzigd door Richard! op 10-02-2011 10:22 ]

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

GAIAjohan schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:00:
Nee, er zit geen FFB in het spel, alleen vibratie.. En vibratie is geen FFB..
Zet je centreerveer maar eens uit. Dan heb je geen enkele weerstand meer, dus geen FFB.

Bij de meeste racesims heb je geen centreerveer nodig, dus ik heb die standaard uitstaan. Kun je je vorostellen hoe ik in die Ferrari reed in het begin? Zonder enig gevoel wat het 'midden' van mn G25 was.
Dat idee had ik dus ook al. Nu met de profiler settings op standaard voel je wel van alles maar dat heeft weinig te maken met TDU2. Ik heb die centreer veer normaal ook uitstaan inderdaad.
Wel vreemd dat er geen fatsoenlijke FFB in zit :?

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:25
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden...

Ik draai het hier op een quad core q6600 stock 3gb ram , geforce gts250 , maar ik vind de graphics van het spel maar matig... of ligt het nu aan mij ? ik had er veel meer van verwacht .

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Galaxis schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:42:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden...

Ik draai het hier op een quad core q6600 stock 3gb ram , geforce gts250 , maar ik vind de graphics van het spel maar matig... of ligt het nu aan mij ? ik had er veel meer van verwacht .
Ik denk dat de graphics zo laag liggen omdat het spel aan het begin als je begint te spelen eigenlijk het hele level al doet laden. Je kan overal rijden etc maar hij laad echter maar 1x. Ik denk dat daarom de graphics een beetje achterblijven.

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Oxigeon schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:33:
Heb gisteravond verschillende dingen gedaan na het klussen.

- Ik heb de Ibiza Cup gewonnen wat toch wel een behoorlijk werkje is
- Nadat ik die races had gewonnen heb ik dmv een mapje de eerste 10 Wrecks gevonden (had ik beter niet kunnen vinden, wat krijg je toch een bagger auto :P)
- Ik heb het 1e rijbewijs gehaald op Hawai. Het begint lastiger te worden nu met het behalen van de Licence. Je krijgt steeds snellere auto's welke zeer snel gaan slippen etc.

heb er aardig lang voor moeten doorspelen maar het is het wel waard :)
ik heb gister de A5 en A4 races gedaan, aanradertje : als je lastig kan omgaan met een uitbrekende auto:

a5: Audi S5 (wat een geluid)
a4: Audi RS6 Avant (wel een giller als je die start grid ziet, iedereen in een aston martin of jaguar, jij in je station :P => YouTube: Audi RS6 Avant )

met deze autos breek je bijna niet uit en win je op je sloffen :)

[ Voor 4% gewijzigd door lockie1978 op 10-02-2011 10:55 ]

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:58
Wie kan mij vertellen waar ik mijn Ariel Atom kan tunen :D

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Auto's kun je toch gewoon van land verhuizen geloof ik of niet? je stapt in het vliegtuig gaat in je auto zitten en stapt weer op het vliegtuig he :$. Zo krijg je hem geloof ik naar een ander land. Of zijn er ook andere manieren? Kun je ook als je een race start op Hawai ook change car drukken en kun je dan ook kiezen uit auto's die in hawai of ibiza staan?

• lockie1978
  • Laatst online: 22-05-2024
Oxigeon schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:14:
Auto's kun je toch gewoon van land verhuizen geloof ik of niet? je stapt in het vliegtuig gaat in je auto zitten en stapt weer op het vliegtuig he :$. Zo krijg je hem geloof ik naar een ander land. Of zijn er ook andere manieren? Kun je ook als je een race start op Hawai ook change car drukken en kun je dan ook kiezen uit auto's die in hawai of ibiza staan?
wat in ieder geval wel kan is in je garage op list klikken, dan je auto selecteren en op drive klikken :) je kunt dan ook gewoon autos van het andere eiland kiezen

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

lockie1978 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:16:
[...]

wat in ieder geval wel kan is in je garage op list klikken, dan je auto selecteren en op drive klikken :) je kunt dan ook gewoon autos van het andere eiland kiezen
Mooi, dat is makkelijk :). Dan kan ik dat de volgende keer dus doen. Nu ging ik steeds de garages af op zoek naar de auto.

Verwijderd

Ik begrijp dus dat alle mm's , saturns, bartsmitten van het land het spel al hebben liggen?
Regio tilburg info zou leuk zijn :)

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Sinds gisteravond de PS3-versie in huis. Valt me grafisch toch wat tegen ten opzichte van de 360-versie. De omgeving oogt wat fletser en minder gedetailleerd. Dat is metname aan de details op het wegdek te zien. Zodra je begint te rijden zie je een grijze waas. Ook heb ik het idee dat er iets meer pop-in is dan in de 360-versie.

Daarnaast valt het me vies tegen dat de volledige 900 graden van mijn DFGT niet worden benut. WTF? Hopelijk komt hier nog een patch voor, want anders zit ik er sterk over te denken de PS3-versie weer terug te brengen en voor dat geld een stuurtje voor m'n 360 te kopen.

Mocht er een patch voor de DFGT komen, dan graag ook de mogelijkheid om alle knoppen naar eigen smaak in de stellen. Zo zou ik graag zien dat gebruik van het knipperlicht niet zo omslachtig werkt via de D-pad. Daarvoor gebruik ik liever de L2 en R2 knoppen. Werkt veel logischer.

Ik vraag me echt af of niemand van de betatesters dit heeft opgemerkt en of Eden dan wel serieus naar de betatesters heeft geluisterd...

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

KlaasjeNL schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:51:
Sinds gisteravond de PS3-versie in huis. Valt me grafisch toch wat tegen ten opzichte van de 360-versie. De omgeving oogt wat fletser en minder gedetailleerd. Dat is metname aan de details op het wegdek te zien. Zodra je begint te rijden zie je een grijze waas. Ook heb ik het idee dat er iets meer pop-in is dan in de 360-versie.

Daarnaast valt het me vies tegen dat de volledige 900 graden van mijn DFGT niet worden benut. WTF? Hopelijk komt hier nog een patch voor, want anders zit ik er sterk over te denken de PS3-versie weer terug te brengen en voor dat geld een stuurtje voor m'n 360 te kopen.

Mocht er een patch voor de DFGT komen, dan graag ook de mogelijkheid om alle knoppen naar eigen smaak in de stellen. Zo zou ik graag zien dat gebruik van het knipperlicht niet zo omslachtig werkt via de D-pad. Daarvoor gebruik ik liever de L2 en R2 knoppen. Werkt veel logischer.

Ik vraag me echt af of niemand van de betatesters dit heeft opgemerkt en of Eden dan wel serieus naar de betatesters heeft geluisterd...
Alles wat je zegt buiten het stuur is mij ook opgevallen. Ik speel gewoon met de controller en het fit is gewoon dat het af en toe vervelend is dat hij zo veel stottert op de ps3. Op de 360 is dit vele malen minder. Evengoed vind ik het een goede racegame waarmee ik me nog uren zoet hou.

• jbbrans

jbbrans

Is het bij jullie ook zo, dat ingame de vlag bij je profiel blauw-wit-rood is?
Ik weet niet waar ik kan checken, wat mijn land instellingen zijn.

Ander punt:
Ik heb een G25 met shifter en paddles.
Hoe kan ik, zoals in TDU1, de auto's met shifter de shifter laten gebruiken en de auto's met sequentiele bak de paddles laten gebruiken?

[ Voor 39% gewijzigd door jbbrans op 10-02-2011 14:58 ]

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Klein reviewtje van mijn kant.

Na toch redelijk lang te hebben uitgekeken naar TDU2, moet ik toch zeggen dat het een grote tegenvaller is voor mij. Het begint al als je het spel voor het eerst start, dat je bijna 20min aan unskipable cutscenes voor geschoteld krijgt. Waarna je dus ook continu als je iets voor het eerst doet, je zo'n cutscene krijgt die je niet kan skippen. Dat wordt nog vervelender als voor iedere race dat geschreeuw moet aanhoren, wat na 6x zich gaat herhalen. Het is een race spel, voor cutscenes koop ik wel Splinter Cell of MGS!

De races die in deel 1 erg leuk zijn, voelen door het inbrengen van die "Championships" eerder verplicht. Het eiland is misschien kwa detail wat beter als deel 1, ik vind het verschrikkelijk kaal. Waardoor ik dus eerder een race start vanaf de map, dan dat ik er heen rijd. Grafisch vond ik het ook geen erg grote vooruitgang, eerder wat opgepoetst. Geluiden zijn om te huilen, totaal niet realistich.

En dan komen we bij de nekschot voor deze game, de handling. Wat een troep, niks is in te stellen, iedere auto stuurt exact hetzelfde, er zit alleen verschil in hoe snel ze "driften". De rem hoeft je maar aan te kijken of je staat stil, het schakelen reageert traag, geen support voor clutch in de game.

Misschien kan het online gedeelte de game nog redden, maar zie hem nooit zo populair worden als deel 1.
Mijn nominatie voor flop van 2011 heeft hij.

---RAWE CEEK!!!---

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Flop van 2011, 20 min cutscenes? Sorry iedereen mag zijn mening hebben maar vind dit wel wat overdreven, heb mijn versie dan nog niet binnen maar heb wel de "test-versie"op de xbox360 al gespeeld. Wat jij hierboven vermeld is niet helemaal waar. Cutscenes zijn niet zo lang, auto's reageren echt wel verschillend...

Probeer het spel is een dag of 2 en kom nog is terug op je post ;) weet zeker dat je er dan anders over denkt, of niet, dat kan/mag natuurlijk ook!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit het nou precies met dat Casino ?

Ik heb de Ps3 versie maar kan niet online omdat ik met me PS3 liever op 3.55 wil blijven.
Kan ik dan wel naar het Casino? Of is dat echt geheel online?

Ik had wel een 500mb grote update gister.

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Wat ik niet snap is dat iedereen updates heeft en ik totaal nog geen update heb meegemaakt. Ik zelf speel een versie zonder de casino. Je zou het dus eventjes moeten proberen ben ik bang.

• Bron
Heb ook geen update gehad, wel het casino gehaald vannacht!
Verslavend <3

• jbbrans

jbbrans

NoFearCreations schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:15:
Klein reviewtje van mijn kant.

Na toch redelijk lang te hebben uitgekeken naar TDU2, moet ik toch zeggen dat het een grote tegenvaller is voor mij. Het begint al als je het spel voor het eerst start, dat je bijna 20min aan unskipable cutscenes voor geschoteld krijgt. Waarna je dus ook continu als je iets voor het eerst doet, je zo'n cutscene krijgt die je niet kan skippen. Dat wordt nog vervelender als voor iedere race dat geschreeuw moet aanhoren, wat na 6x zich gaat herhalen. Het is een race spel, voor cutscenes koop ik wel Splinter Cell of MGS!

De races die in deel 1 erg leuk zijn, voelen door het inbrengen van die "Championships" eerder verplicht. Het eiland is misschien kwa detail wat beter als deel 1, ik vind het verschrikkelijk kaal. Waardoor ik dus eerder een race start vanaf de map, dan dat ik er heen rijd. Grafisch vond ik het ook geen erg grote vooruitgang, eerder wat opgepoetst. Geluiden zijn om te huilen, totaal niet realistich.

En dan komen we bij de nekschot voor deze game, de handling. Wat een troep, niks is in te stellen, iedere auto stuurt exact hetzelfde, er zit alleen verschil in hoe snel ze "driften". De rem hoeft je maar aan te kijken of je staat stil, het schakelen reageert traag, geen support voor clutch in de game.

Misschien kan het online gedeelte de game nog redden, maar zie hem nooit zo populair worden als deel 1.
Mijn nominatie voor flop van 2011 heeft hij.
Zet er even bij welke versie je speelt.

Je spreekt jezelf trouwens behoorlijk tegen. Geen cutscenes willen bekijken, maar wel naar een race toe willen rijden.
Over de kaalheid van het landschap: ik ben nog nooit op ibiza geweest, maar afgaande op zuid-frankrijk en het middelandse zee gebied, groeit daar waarschijnlijk niet zoveel groen.
Geluiden hadden inderdaad beter gekund en ook de bediening mag een opknapbeurt krijgen.

Maar ook TDU1 had een aantal grote patches nodig om speelbaar te worden.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
jbbrans schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:56:
Is het bij jullie ook zo, dat ingame de vlag bij je profiel blauw-wit-rood is?
Ik weet niet waar ik kan checken, wat mijn land instellingen zijn.

Ander punt:
Ik heb een G25 met shifter en paddles.
Hoe kan ik, zoals in TDU1, de auto's met shifter de shifter laten gebruiken en de auto's met sequentiele bak de paddles laten gebruiken?
Dat probleem met het vlaggetje heb ik ook. Kan het ook nergens veranderen...

Wat betreft de instellingsmogelijkheden voor stuurtjes is TDU2 echt naadje... (sorry Bart... :P )

• Donstil
  • Niet online
Bron schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:54:
Heb ook geen update gehad, wel het casino gehaald vannacht!
Verslavend <3
Gehaald? Moet je dat unlocken of downloaden uit de PSN/xboxlive store.

• v8power67
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

kheb tdu2 nu paar x gespeeld op mn xbox en ook op mn laptop.Dat je een warez versie gebruikt moet je zelf weten maar dat hoef je niet te vermelden..
zal graphics op laptop niet bespreken want moest op zn alller laagst :P
maar op de xbox was het met een stuurtje al verschrikkelijk.
helaas is mn xbox van de week overleden en heb ik de hele buts rrod xboxen tekoop gezet.
nu heb ik nog wel een orginele xbox. maar ik denk er niet eens overna om deze game aan te schaffen.
na een uurtje ofzo op de laptop met een xbox controler gespeeld te hebben, heb ik hem uitgezet en tdu1 erweer opgezet. deze is ook qua handling zoveel lekkerder speel baar zeker met een stuur.
helaas op de xbox is tdu1 niet zo lekker met een stuur. maar op de pc is tdu1 beter dan tdu2.
qua graphics zou ik het niet weten aangezien ik op een oude laptop draai.
dus ik raad iedereen aan om het niet met stuur maar gewoon met controller te spelen. voelt stukken beter aan.
en ik raad je nog liever aan tdu1 te halen. afgezien dat soms de wegen wat minder zijn heeft deze game een beter vibe. tdu2 is een soort van sims met mogelijkheid om te autorijden geworden. en autorijden stond niet bovenaan hun prioriteiten lijst. voelt heel slecht en zelfs slechter dan tdu1 aan.
en als ik dan ook lees dan ps3 versie ook weer eens achter de feiten aanloopt. dan denk ik hellemaal dat die gasten voor easy money gingen.

[ Voor 2% gewijzigd door psychoclown op 10-02-2011 16:54 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Hupske
v8power67 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:17:
kheb tdu2 nu paar x gespeeld op mn xbox en ook op mn laptop.(beide de warez versie btw)
zal graphics op laptop niet bespreken want moest op zn alller laagst :P
maar op de xbox was het met een stuurtje al verschrikkelijk.
helaas is mn xbox van de week overleden en heb ik de hele buts rrod xboxen tekoop gezet.
nu heb ik nog wel een orginele xbox. maar ik denk er niet eens overna om deze game aan te schaffen.
na een uurtje ofzo op de laptop met een xbox controler gespeeld te hebben, heb ik hem uitgezet en tdu1 erweer opgezet. deze is ook qua handling zoveel lekkerder speel baar zeker met een stuur.
helaas op de xbox is tdu1 niet zo lekker met een stuur. maar op de pc is tdu1 beter dan tdu2.
qua graphics zou ik het niet weten aangezien ik op een oude laptop draai.
dus ik raad iedereen aan om het niet met stuur maar gewoon met controller te spelen. voelt stukken beter aan.
en ik raad je nog liever aan tdu1 te halen. afgezien dat soms de wegen wat minder zijn heeft deze game een beter vibe. tdu2 is een soort van sims met mogelijkheid om te autorijden geworden. en autorijden stond niet bovenaan hun prioriteiten lijst. voelt heel slecht en zelfs slechter dan tdu1 aan.
en als ik dan ook lees dan ps3 versie ook weer eens achter de feiten aanloopt. dan denk ik hellemaal dat die gasten voor easy money gingen.
Het werkt bij mij uitstekend als ik het stuurtje gebruikt. En ik verwacht toch nog wel wat updates. Tenslotte was TDU1 ook niet al te best op het begin van release.

• Divak
jbbrans schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:00:
[...]
Je spreekt jezelf trouwens behoorlijk tegen. Geen cutscenes willen bekijken, maar wel naar een race toe willen rijden.
Vind ik zeker van niet. De KEUZE om ergens zelf naartoe rijden/cruisen is natuurlijk veel leuker dan een saaie cutscene met onzinnige en langdradige dialogen die je niet eens kán skippen.
Maar ook TDU1 had een aantal grote patches nodig om speelbaar te worden.
Dus dan is het ook gewoon acceptabel dat ze in het tweede deel precies hetzelfde doen? Voor TDU1 was het allemaal te doen, het was nieuw, leuk en fris. Maar met het tweede deel moeten ze echt een stapje hoger als ze een voldoende willen scoren. En dat doen ze niet, want alle slechte punten uit deel 1 zitten nog steeds in het spel, of zijn juist alleen maar minder geworden (besturing, geluid, overige verkeer etc.). Kritiek is zeker wel op zijn plaats. Als je iets zomaar accepteert 'omdat het in het eerste deel ook zo was' doe je het in mijn ogen verkeerd.

• R-B

R-B

Blokkert

Het is gewoon een vermakelijke game, geen echte simulatie game.. Maar dat wist je van te voren al.. Als je echte goede stuur support wil hebben ga je maar echt simracen :)

Dat doe ik zelf ook, en dit is gewoon voor de fun! :)

• Divak
R-B schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:32:
Het is gewoon een vermakelijke game, geen echte simulatie game.. Maar dat wist je van te voren al.. Als je echte goede stuur support wil hebben ga je maar echt simracen :)
Vind ik ook onzin, waarom zou een racer als dit ermee weg moeten komen dat het stuurtjes niet voldoende ondersteund? Daarbij was deel 1 toch wel wat beter dan een arcade game en reed het heerlijk met een stuur. Met deel 2 stappen ze daar blijkbaar vanaf met een ontzettend slechte console port en minimale ondersteuning voor de PC. Dat de game opstart in een fixed resolutie in windowed mode verraad eigenlijk al genoeg.

Heeft iemand de deadzone aan het werk gekregen trouwens? Ik hem het schuifje helemaal naar links staan, maar toch heb ik zo'n 15 graden als ik zowel naar links of rechts stuur dat er niets gebeurt..

[ Voor 12% gewijzigd door Divak op 10-02-2011 16:35 ]

Verwijderd

R-B schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:32:

Dat doe ik zelf ook, en dit is gewoon voor de fun! :)
Nou dit gaat mij ook wel weer een beetje te ver hoor. Het is een game die draait om auto's en om het besturen ervan. Dan mag je toch op zn minst verwachten dat die dingen gewoon in orde zijn?

• Eduardboon
Kan iemand mij vertellen op hoeveel fps de xbox versie draait? als die 60fps doet, cancel ik namelik mijn pc order. die doet 1080p met 30fps, en 720 + 4xaa met 40. dus dikke twijfel.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:38:
Nou dit gaat mij ook wel weer een beetje te ver hoor. Het is een game die draait om auto's en om het besturen ervan. Dan mag je toch op zn minst verwachten dat die dingen gewoon in orde zijn?
Niet echt ... kijk maar naar de Need for Speed reeks : Mag je al blij zijn als je gamepad werkt :P

Alleen zijn wij verwend geraakt door TDU1 en die Hardcore Mode was best OK dus nou verwachten we dat het op zijn minst een semi-simrace game is en dat is het niet zo te zien.
Daarom heb ik ook een gamepad gelukkig :)

Maar goed... nogmaals mijn vraag die niet beantwoord is : Wat zit er allemaal in het DVD doosje ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• yzx

yzx

Eduardboon schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:53:
Kan iemand mij vertellen op hoeveel fps de xbox versie draait? als die 60fps doet, cancel ik namelik mijn pc order. die doet 1080p met 30fps, en 720 + 4xaa met 40. dus dikke twijfel.
Hij doet maar 30fps in xbox heb ik ergens gelezen hier een paar pagina's trug

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
hupske schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:20:

Het werkt bij mij uitstekend als ik het stuurtje gebruikt. En ik verwacht toch nog wel wat updates. Tenslotte was TDU1 ook niet al te best op het begin van release.
Verwacht niet te veel updates, TDU1 is ook blijven hangen bij een Alpha versie van een patch. Het geluid in de Ferrari's is bij mijn weten nooit gefixt :|

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Ik speel 'm nu nog via ali op de pc .. Maar ik wil de game wel kopen, puur omdat ik TDU1 fan van t eerste uur was. MAAR : de G25 , ik wil die knoppen instellen en dat kan ook wel.. Net zoals return to road heb ik op het 3e rode knopje op de shifterconsole staan . Blijkt dat je die dus langer in moet drukken.. Houdt dit dus in dat ik die knop ook voor bijv, de claxon kan gebruiken(met een licht tikje) ?

Ik wil m'n pinkers op de flippers zetten , maar ik wil niet m'n sequentiële schakel mogelijkheid verliezen. Heeft iemand dit al geprobeerd ? Welke knop gebruiken de g25 rijders overigens voor de handrem ?

Overigens speel ik met een x4 945, 4gb ram HD4850 .. draait op zich wel lekker, met af en toe en hickup .. Misschien vanavond maar even kijken naar nieuwe drivers voor de ATI.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Is het online een beetje leuk? Heb hem gekocht via steam.

Verder is de handling met een stuurtje op zich wel oke. Helaas stottert hij soms een beetje in races waardoor ik perongeluk weer tegen een boom rijdt :+ Maar dat moet wel op te lossen zijn.

Iemand al erge glitches gevonden? Of leuke plekjes?

[ Voor 69% gewijzigd door green-tea op 10-02-2011 17:27 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Eduardboon schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:53:
Volgensmij rendert een xbox sowieso altijd in 720p (om vervolgens te upscalen naar 1080p)..

Wat anders: ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om ver vooruit te kunnen kijken in dit spel, ik moet altijd de map in de gaten houden omdat ik pas heel laat zie dat er een bocht aankomt e.d. Ik speel op de xbox, en met Forza 3 heb ik hier totaal geen last van, anderen met dezelfde ervaring?

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:48
carlhendrix schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:00:

Ik wil m'n pinkers op de flippers zetten , maar ik wil niet m'n sequentiële schakel mogelijkheid verliezen. Heeft iemand dit al geprobeerd ? Welke knop gebruiken de g25 rijders overigens voor de handrem ?
Ik gebruik gewoon de pook voor het sequentiële schakelen en dan de flippers voor de richtingsaanwijzers

Maarja, dan heb je dus geen H-shift meer ;)

• Eduardboon
yzx schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:55:
[...]

Hij doet maar 30fps in xbox heb ik ergens gelezen hier een paar pagina's trug
Is dat aardig te confirmen? ik zie op youtube een paar filmpjes met 60, maar ook met 30.. heel lastig, want het maakt mij veel uit, liever 720P --> 1080p upscale (altijd mooier dan echt 720P) met 60fps dan 1080p met 24-30 fps.

Ik weet wel dat TDU1 30 doet op de xbox, valt behoorlijk op zelfs.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Dus er is niks van de geweldige handling over uit deel 1 ? dat teminste nog iets was / leuk was voor de simracer. vondt hem toen verassend leuk voor een normale game.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• yzx

yzx

Eduardboon schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:03:
[...]

Is dat aardig te confirmen? ik zie op youtube een paar filmpjes met 60, maar ook met 30.. heel lastig, want het maakt mij veel uit, liever 720P --> 1080p upscale (altijd mooier dan echt 720P) met 60fps dan 1080p met 24-30 fps.

Zullen misschien aan de xbox generaties liggen en al dan niet elite of niet ofzo. Heb hier paar mensen gezien die zijden 30fps met drops maar 25fps :/ 1 of 2 die zijden dat ze 60haalde, dus denk echt dat het aan de generatie van je machien ligt, zelf heb ik een ps3 dus ... maar speel TDU2 op PC en haal daar 60fps op 1080p :9~

• Bron
Ik snap werkelijk niet hoe jullie instellingen staan als je vindt dat het een stuur nauwelijks ondersteund.
Heb het al eerder vermeld, ik heb totaal geen deadzone, iedere kleine beweging die ik doe reageert het spel op en ook meteen, geen lag of wat dan ook.
De Force Feedback werkt goed, ik heb wel de vibration laag gezet omdat ik zelf niet hoeft te voelen wanneer ik moet schakelen.

Plug en Play.

Als ik een auto koop/test kijk ik eerst even bij de data of hij H shifter gebruikt of de flippers en aanvankelijk daarvan stel ik het in, als je een H shifter auto rijdt en je gebruikt zelf de flippers dan duurt het net iets langer voodat hij schakelt, wat logisch is.

• Divak
Ik vind het schakelen bij sommige auto's ook wel heel erg slecht klinken.. dat geldt eigenlijk bij elke auto maar bij sommige auto's valt het heel erg op. Bij het schakelen springt het geluid gewoon direct terug naar een aantal toeren, zonder dat je de motor terug hoort lopen, het klinkt totaal als het schakelen in een echte auto.

Grafisch heb ik nu iets meer van de game gezien, en ik vond TDU1 toch wat beter overkomen, veel meer een tropisch sfeertje en het zag er allemaal wat beter uit.

Wat ik ook heel stom vind is dat je soms dwars door paaltjes heen kan rijden, en een andere keer er in één keer tegen tot stilstand komt. Leuk detail; dit gebeurde bij mij twee keer in dezelfde race bij hetzelfde paaltje.
Als ik een auto koop/test kijk ik eerst even bij de data of hij H shifter gebruikt of de flippers en aanvankelijk daarvan stel ik het in
Bij elke grote misser lees ik alleen maar dat mensen het normaal vinden.. Nu ook weer. Je vind het normaal dat je aan de hand van het type auto dat je rijd je telkens de instellingen moet veranderen? Zelfs in deel 1 was het zo dat auto's met een H-shifter automatisch daarvan gebruik maakten, en auto's met een semi-bak gewoon prima direct met de flippers werkten. Men is wel heel erg vergevingsgezind voor een sequel die niet eens de fouten uit het eerste deel kan verbeteren en zelfs overall een veel slechtere game is. En dan is er nog de belabberde port ook voor de PC-gamers onder ons.

[ Voor 33% gewijzigd door Divak op 10-02-2011 18:25 ]

• Bron
RichardvdD schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:16:
Ik vind het schakelen bij sommige auto's ook wel heel erg slecht klinken.. dat geldt eigenlijk bij elke auto maar bij sommige auto's valt het heel erg op. Bij het schakelen springt het geluid gewoon direct terug naar een aantal toeren, zonder dat je de motor terug hoort lopen, het klinkt totaal als het schakelen in een echte auto.

Grafisch heb ik nu iets meer van de game gezien, en ik vond TDU1 toch wat beter overkomen, veel meer een tropisch sfeertje en het zag er allemaal wat beter uit.

Wat ik ook heel stom vind is dat je soms dwars door paaltjes heen kan rijden, en een andere keer er in één keer tegen tot stilstand komt. Leuk detail; dit gebeurde bij mij twee keer in dezelfde race bij hetzelfde paaltje.

[...]
Bij elke grote misser lees ik alleen maar dat mensen het normaal vinden.. Nu ook weer. Je vind het normaal dat je aan de hand van het type auto dat je rijd je telkens de instellingen moet veranderen? Zelfs in deel 1 was het zo dat auto's met een H-shifter automatisch daarvan gebruik maakten, en auto's met een semi-bak gewoon prima direct met de flippers werkten. Men is wel heel erg vergevingsgezind voor een sequel die niet eens de fouten uit het eerste deel kan verbeteren en zelfs overall een veel slechtere game is. En dan is er nog de belabberde port ook voor de PC-gamers onder ons.
JIJ vindt het een misser, dat betekent niet dat dat ook waar is.
Iedereen zit altijd te zeuren over dat spellen realistischer moet zijn en als er dan een punt realistisch wordt gemaakt dan moet het gezien worden als een "grote misser".

Grote palen blijven staan, lantaarnpalen of palen die in de grond geschroefd staan probeer maar eens uit met een echte auto.
Maar snelheidsborden staan maar in de aarde geplant dus die rij je zo omver.
Hawaii zit ook gewoon in het spel zodra je level 10+ bereikt, Ibiza ziet er alleen in het begin wat plat uit, kijk eens naar het gebied linksbovenin vooral, mooie wegen tussed de bomen door.

• naaitsab
Mee eens, als het te realistisch wordt word er ook over geklaagd het is toch nooit goed voor sommige.
Het was overigens al duidelijk vanaf het begin dat tdu niet vergelijken is met het realisme van Gran Turismo of Forza, dat is net zoiets als klagen dat er te weinig valt te tunen ala nfs underground in GT5.
Als je puur geluid en realistische handeling wilt dan moet je naar een ander spel kijken, het is ook niet de intentie van atari om een echte die-hard racegame te maken(was al bekend sinds de aankondiging) aangezien ze dan een hoop publiek mislopen die daar geen trek in hebben.

De wegen op Ibiza vind ik tot nu toe prima zeker met een wat snellere bak is het een verademing dat er niet om de 5 meter een auto voor je spawnt, iets wat bij tdu1 nogal eens tot problemen leiden.

Dat het spel opstart in windowed kan simpel verholpen worden met een patch, om dan gelijk conclusies te trekken dat het een slechte console port is dat is natuurlijk de grootste onzin, het spel draait prima op een mid-range pc iets wat je van een console port niet kan zeggen, controles instellen is zoals elk race spel(nfs series bijv) dus omdat gelijk af te doen als "console menu troep" getuigt meer van onkunde en ongeduld dan problemen met het spel :W

Als je stuurtjes problemen hebt in het spel hebt kijk dan eerst eens naar de instellingen van je stuur (in windows dus) Dat wil soms wel eens het euvel zijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

• GAIAjohan
Eduardboon schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:03:
[...]

No way dat TDU2 op de X360 1080p doet. kan de X360 nooit aan. Het spel is gewoon 720p zoals 99% van de games met een upscale naar 1080p indien je dat wil.. En volgens mij gewoon 30fps..
naaitsab schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:24:
[...]

Als je stuurtjes problemen hebt in het spel hebt kijk dan eerst eens naar de instellingen van je stuur (in windows dus) Dat wil soms wel eens het euvel zijn.
Dit spel heeft gewoon geen FFB.. Alleen vibratie...

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 10-02-2011 19:27 ]

• naaitsab
GAIAjohan schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:26:
Dat was al zo sinds tdu1 :p gewoon de center-veer aanzetten en instellen naar eigen smaak.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Donstil
  • Niet online
Zijn er mensen die weten hoe ik van die "gewonnen" auto's kan afkomen?
Ik kan ze niet verkopen lijkt het wel. Ik zit daardoor dus met een monsterlijk lelijke roze mustang in me garage :)

• Bron
GAIAjohan schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:26:
[...]

[...]

Ik zit toch echt flink tegen te sturen met FFB op medium, ik voel het wegglijden wel degelijk.
Maar het verbaasd mij niets als het per stuur zou verschillen, welke heb je zelf? misschien is er iets over te vinden.

Edit: Kan ook dat we allebij iets anders verstaan onder FFB, tegensturen en dat mijn stuur ineens naar links of rechts trekt bij het wegglijden dat versta ik eronder. Het getril als je hard ergens tegenaan botst vat ik op als vibratie.

@Clini
Die is er zeker, als ik het goed heb onder de naam "GoT Racing" maar de clubs waren down vanwege een exploit, ik weet niet of ze weer online zijn nu.

[ Voor 33% gewijzigd door Bron op 10-02-2011 19:36 ]

• Clini
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-04 12:58
is er al een GoT club voor de pc versie,
het is zo saai alleen ingame

@bron
thnx maar de servers liggen nog steeds plat zo te zien.

[ Voor 32% gewijzigd door Clini op 10-02-2011 20:03 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.