Ik wil graag een nieuwe pc gaan samenstellen, nu weet ik hoe die dingen in elkaar moeten alleen heb ik het
volgende probleem. Ik heb namelijk totaal geen verstand van wat er nou precies in moet.
welk moederbord, processor enz.enz. Nu kan ik zelf wel wat verzinnen natuurlijk maar het probleem blijft dat ik dan niet goed weet of de keuzes die ik maak dan ook echt bij elkaar passen.
Het volgende wil ik met de pc doen:
internetten, documenten maken, series en films afspelen, msn e.d.
Ik ben geen pc gamer dus heb ook geen hele zware grafische kaart nodig.,
Wat ik wel prettig vind is dat de pc lekker snel is... eigenlijk zo snel mogenlijk maar
dan ook nog voor niet al te veel geld. De kast kan op zich vrij klein zijn want ik hoef er geen overvloed aan
harde schijven in aangezien ik ook een nas wil aanschaffen.
Wie kan mij vertellen wat ik hiervoor allemaal nodig heb.
volgende probleem. Ik heb namelijk totaal geen verstand van wat er nou precies in moet.
welk moederbord, processor enz.enz. Nu kan ik zelf wel wat verzinnen natuurlijk maar het probleem blijft dat ik dan niet goed weet of de keuzes die ik maak dan ook echt bij elkaar passen.
Het volgende wil ik met de pc doen:
internetten, documenten maken, series en films afspelen, msn e.d.
Ik ben geen pc gamer dus heb ook geen hele zware grafische kaart nodig.,
Wat ik wel prettig vind is dat de pc lekker snel is... eigenlijk zo snel mogenlijk maar
dan ook nog voor niet al te veel geld. De kast kan op zich vrij klein zijn want ik hoef er geen overvloed aan
harde schijven in aangezien ik ook een nas wil aanschaffen.
Wie kan mij vertellen wat ik hiervoor allemaal nodig heb.