Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Hallo,

Ik heb op mijn computer een USB stick als draadloze connector met de router. Heeft al die tijd goed gewerkt, tot gister. Ineens deden de pagina's er superlang over om te laden, dan weer niet. YouTube filmpjes kan ik haast niet meer bekijken. Ik heb de drivers van de USB stick al opnieuw geintstalleerd, gekeken of er geen kabel los was van de router. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Oja, als ik ga kijken bij: Netwerk --- status weergeven staat er wel dat ik 54 MBps internet snelheid heb. Ik snap er niks van.

Google was not my friend this time.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Je hebt de router ook al eens een keer gereboot voor de grap? Scheelt bij mij nog wel eens wat.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Het gaat nu wel iets beter maar nog steeds niet optimaal. Als het weer supersloom gaat, laat ik het wel weten.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Is het OH Beleid echt niet duidelijk genoeg :?
Netwerk gerelateerde zaken
Heel simpel: netwerk gerelateerde zaken horen niet in Overige Hardware thuis. Daar is Internet & Netwerken voor.
Move OH -> NT

Verder zijn we niet helderziend. Je geeft niet aan om welke hardware het gaat (router, NIC, PC), hoe de boel opgesteld staat (afstand NIC-router, wat zit er zoal qua metaal en storingsbron tussen, hoe heb je je USB stick georienteerd) om welk OS je exact draait (32b? 64b?) en welke drivers je gebruikt, om welke WiFi management software het gaat, wat voor signaalwaardes je daarin uitleest van je verbinding etc. etc. Geef eens wat info, dan kunnen wij je misschien helpen :o

Tip is voorlopig om even aan de USB stick te draaien. Als dat niet kan (vast geval), gebruik een USB verlengkabel. Orientatie kan een factor 10 schelen in ontvangst, dus ook stabiliteit en snelheid.

Oslik blyat! Oslik!