Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke PC moet ik kopen? En waar vooral

Pagina: 1
Acties:

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Hé, ik heb meegekregen dat jullie houden van veel informatie krijgen van de topicstarters zodat jullie vooruit kunnen nou, dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Het zit zo, ik wil binnenkort een nieuwe computer kopen, voor het maximale budget van 650, dan wel inclusief beeldscherm. Uitloop tot 700/720, indien echt een topaankoop is. Nu heb ik mezelf zitten afvragen. Kan ik het beste een kant en klare kopen of een zelfgemaakte/door iemand anders in elkaar gezette.

Over die laatste zin, graag even bij vermelden bij welke winkel en waarom, ja ik heb al op google gekeken en jullie shopreview doorgebladerd, alleen Azerty was eerst heel betrouwbaar en nu ineens heel veel negatieve berichten, dat baart mij toch zorgen. En dan hoor ik van mensen moet je Alternate, proberen, of Aragorn of Komplett of Saland, maar ja daar heb ik allemaal geen ervaring mee, wat raden jullie mij aan, en vooral waarom.

Nu even de kern van mijn verhaal, ik heb graag een PC voor het middel-gamewerk, dus PES2010, Age of Empires, die spellen wil ik dan wel op vol vermogen spelen, nou had ik een pc gezien van Paradigit.

Deze :

http://www.paradigit.nl/info.php?art=10022303

Ziet er opzich goed uit denk ik, wat vinden jullie?

Waarschijnlijk kan dit goedkoper op een andere site, dus mijn vraag is ook meteen.

1. Te beoordelen bij welke winkel ik het beste kan kopen
2. Is deze Paradigit PC een goede, of moet ik bijvoorbeeld zo'n aanbieding van DELL dat je zelf kan samenstellen eens overwegen
3. Of toch zelf samenstellen/laten samenstellen, zoja waar, en geef even voorbeelden, aub.

Gegroet Casper,

PS : Ik heb wel nog even tijd, al worden snelle reacties geapprecieerd.

PS² : Als dit op de verkeerde plek staat mijn excuses, ik kon het zo snel niet vinden, waar het dan moet

EDIT het moest dus bij complete PC"s en laptops, kan het daar naar toe worden verplaatst?

[ Voor 5% gewijzigd door Crescendo op 25-05-2010 21:56 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik zou de BBG's eens doorlopen. Volgens mij is een topic als deze tegen de policy in, ook is overige hardware denk ik niet de meest logische plaats..

[ Voor 27% gewijzigd door DukeBox op 25-05-2010 21:59 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Crescendo
Ik heb hem ook al geedit, hij moet op een andere plek, hoezo mag ik dit niet posten?

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Zie o.a. : CSL Beleid

• Crescendo
Dus volgens dat beleid moet ik vragen stellen in dat BBG topic, dat is niet echt heel logisch aangezien dat hier ook gewoon kan? Dit zijn toch gewoon goed te beantwoorden vragen, ik heb zero, zero verstand van pc's waarom moet ik dan vragen stellen terwijl ik hier alles inéén kan doen, als ik vragen moet stellen dan is dat hele topic binnen no-time vol met mijn vragen. Daarom zou ik graag willen dat iemand een systeem voor mij samenstelt, is dat nou teveel gevraagd? Dit forum is er toch om mensen te helpen, lijkt mij?

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Het is niet aan mij om daar over te oordelen, maar het is wel zo dat op GoT er vanuit gegaan wordt dat je zelf de nodig basis kennis hebt om dit soort dingen zelf te doen.

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-11 19:34

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

ZoutePeper schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:12:
Dus volgens dat beleid moet ik vragen stellen in dat BBG topic, dat is niet echt heel logisch aangezien dat hier ook gewoon kan? Dit zijn toch gewoon goed te beantwoorden vragen, ik heb zero, zero verstand van pc's waarom moet ik dan vragen stellen terwijl ik hier alles inéén kan doen, als ik vragen moet stellen dan is dat hele topic binnen no-time vol met mijn vragen. Daarom zou ik graag willen dat iemand een systeem voor mij samenstelt, is dat nou teveel gevraagd? Dit forum is er toch om mensen te helpen, lijkt mij?
Dit forum is er wel om mensen te helpen, maar er wordt verwacht dat je als gebruiker zelf ook eens onderzoek doet. Topics zoals "wat voor PC moet ik kopen?" of "is dit een goede PC?" draadjes worden over het algemeen niet erg gewaardeerd.

Je weet waar je een PC voor wilt gebruiken dus dat scheelt al een hele hoop. Ga dan zelf eens op onderzoek uit welke onderdelen of computers het beste geschikt zijn. Je geeft aan dat je wil gamen, dus dan zoek je naar een PC met een redelijke videokaart en processor etc. Het is eigenlijk allemaal vrij logisch, maar je moet er zelf wel moeite voor doen.

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 22:22

mvh

State Governor

ZoutePeper schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:12:
Beleid is er om gevolgd te worden. Op eenvoudige vragen geeft Google trouwens ook antwoord.

Verder is dit een plek om informatie te vinden over het samenstellen. Echter, als je geen verstand van computers hebt kun je beter een complete PC kopen.

Oja: een verplaatsing kan je aanvragen met het 'report topic'-knopje bovenaan.

[ Voor 4% gewijzigd door mvh op 26-05-2010 14:16 ]

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• Crescendo
Ok die tweede alinea..., als ik toch een door iemand gemaakte pc wil aanschaffen, wie let mij? Dan zijn dit toch de fora's om er iets over te vragen?
Pagina: 1