Ik heb de laatste tijd last van een heel vreemd probleem. Als ik een paar minuten aan het gamen ben beginnen mijn schermen te flikkeren (alle twee, dus ook degene die nauwelijks iets doet) waarna hij terugspringt naar de game, waar ik extreem lage fps heb. Iemand enig idee waar dit aan ligt, ik d8 zelf oververhitting van de grafische kaart, maar die wordt maar net boven de 64 graden (8800gtx aquatank)
Even een titelfix gedaan zodat het iets duidelijker is voor de andere users.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Het lijkt op een kapotte grafische kaart, de 8800 serie gaat nog wel eens stuk dacht ik. Heb je al een andere grafische kaart geprobeerd?
Nee, ik heb geen andere grafische kaart 
Denk zelf ook al dat hij het begeeft, maar als iemand toch een oplossing weet dan kost het me een stuk minder geld.
Denk zelf ook al dat hij het begeeft, maar als iemand toch een oplossing weet dan kost het me een stuk minder geld.
[ Voor 58% gewijzigd door K0L3N op 25-05-2010 20:02 ]
Volgens mij is er in het forum over videokaarten en monitoren een topic over stervende 8800's. Ik weet niet of jouw probleem er aan voldoet, maar lees het eens door. Om het te fixen heb je alleen maar een oven nodig....
Edit: Linkje opgezocht:
Klikkerdeklik
Edit: Linkje opgezocht:
Klikkerdeklik
[ Voor 20% gewijzigd door JvW op 25-05-2010 20:22 ]
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Klinkt inderdaad alsof mijn videokaart kapot is, er lopen geen strepen ofzo door het beeld, maar ik lees iets over crashende videodriver, en die doet het soms niet als de pc net gestart is, dan moet ik de driver opnieuw installeren en rebooten.
Net met OCCT de GPU gestressed, na een paar seconden gebeurde ongeveer wat er tijdens het gamen gebeurde, de test stopt en er stond nvidia driver has stopped working of zoiets. Enig idee of dit te fixen is met een andere driver, zo ja, welke?
mijn 8600 had na het installeren van een driver. Artifacts en ik kreeg ook meldingen van . Driver werkt niet goed of videodriver hersteld rechtsonder in me scherm.
Ik alles opnieuwe geinstalleerd en oude driver geinstalleerd en nog steeds het zelfde probleem.
Nou bleek me videokaart zijn doorgebrand door de nieuwste driver die hem gestressed had gemaakt en dat kon die na 3 jaar niet meer hebben
Ik alles opnieuwe geinstalleerd en oude driver geinstalleerd en nog steeds het zelfde probleem.
Nou bleek me videokaart zijn doorgebrand door de nieuwste driver die hem gestressed had gemaakt en dat kon die na 3 jaar niet meer hebben
Angelo NL / Global Cargo VTC
Pagina: 1