Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik sta op het punt me een nieuwe TV aan te schaffen, en ben al geruime tijd het internet aan het afstruinen naar reviews, test etc.
Momenteel ligt de keuze bij een LED tv.

Zelf denk ik dat 1 van de volgende 5 het gaat worden
  • LG 47LE5300
  • LG 47SL9500
  • Samsung UE46C6000
  • Philips 46PFL5605H
  • Sharp LC-46LE705E
momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de Sharp.
Kan iemand van jullie mij nog een goed advies geven over bovengeneoemde TV's of heeft iemand misschien nog een ander type.

Ik ben bereid om zo rond de €1200,- te besteden.

Eisen:

- LED
- 46 of 47inch.
- Full HD
- Minimaal 100Hz

Gebruik zal voornamelijk zijn om de bekende zenders mee af te zappen, en om films te kijken, nu nog op DVD maar binnenkort zeer zeker Blu-ray.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 13:37 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[FAQ] Welke TV moet ik kopen? ?

Vind het trouwens opvallend dat je ondanks je zoektocht op internet toch nog 5 TV's over hebt; alleen al het feit dat je 2 LG's op de lijst hebt staan, zou toch een belletje moeten doen rinkelen om eens heeeeel goed na te kijken waarom je die hebt en er toch eentje wegkruisen.

Verder zie ik niet zo goed terug wat je met je TV gaat doen dus kunnen we zeker niet zeggen "koop die!"

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er een reden dat je de modellen van Sony en Panasonic niet hebt meegenomen? Of beter gezegd: waarom heb je juist deze modellen uitgezocht? En waarom gaat de voorkeur uit naar Sharp? Dat soort argumentatie mist in je topic start en zou het de bezoekers hier makkelijker maken om alternatieven aan te dragen, we kennen jouw wensen/eisen nml niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 24-05-2010 13:22 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
Vraag me verder ook af wat de motivatie voor de keuze van LED-techniek is.

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
Smasung 46C6000 geeft imo het mooiste plaatje. Echter je zou de tv's toch echt zelf even in de winkel moeten bekijken ieder zal zijn of haar voorkeur hebben. ;)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Je hebt edge-lit en full led schermen er bij staan, waar gaat je voorkeur naar uit?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
CrashOne schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:27:
Je hebt edge-lit en full led schermen er bij staan, waar gaat je voorkeur naar uit?
Full led is visueel beter (volgens mij) maar dan vallen er al drie af....

Ik wil ze sowieso in de winkel eerst beoordelen.....

Maar waar gaat jullie keuze naar uit?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:41:
[...]

Maar waar gaat jullie keuze naar uit?
Een Panasonic TX-P50VT20 (plasma), maar die staat er niet tussen. Met jouw budget zou ik dan een Panasonic TX-P46G20 (klik hier voor een review) kopen, kan net en is in mijn situatie de beste keuze :)

Het is al eerder gevraagd in dit topic: wat wil je met de tv? Analoog kijken? Digitaal kijken? En hoe dan? Satelliet? Kabel? Digitenne? Wat ga je allemaal aansluiten? DVD? BD? Videocamera? Popcorn Hour? Mediacenter? Wii? PS3? Xbox 360? A/V-Receiver? 2D? 3D? Internet TV? Waar plaats je hem? Hoe is het licht daar? Wat is je kijkafstand? Ga je er spelletjes op spelen?

Er is niet een "beste" televisie, net zo min als er een "beste auto" is. Wat het beste is hangt af van hoe goed het bij je eisen/wensen aansluit en daar weten we nog steeds niks van :*

[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 24-05-2010 17:23 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Grrrrrene schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:20:
[...]

Een Panasonic TX-P50VT20 (plasma), maar die staat er niet tussen. Met jouw budget zou ik dan een Panasonic TX-P46G20 (klik hier voor een review) kopen, kan net en is in mijn situatie de beste keuze :)

Het is al eerder gevraagd in dit topic: wat wil je met de tv? Analoog kijken? Digitaal kijken? En hoe dan? Satelliet? Kabel? Digitenne? Wat ga je allemaal aansluiten? DVD? BD? Videocamera? Popcorn Hour? Mediacenter? Wii? PS3? Xbox 360? A/V-Receiver? 2D? 3D? Internet TV? Waar plaats je hem? Hoe is het licht daar? Wat is je kijkafstand? Ga je er spelletjes op spelen?

Om het bovenstaande dan te beantwoorden:

Digitaal kijken, Satelliet, Digitale TV (Ziggo), DVD, SAT receiver, HD receiver (Ziggo), en Wii, Het geluid gaat via de grote installatie (surround sound) Waar plaats je hem: in de woonkamer. Hoe is het licht daar, veel licht maar kan geregeld worden dmv verduistering (lamellen) kijkafstand is ca. 4m. Ga je er spelletjes op spelen, ja maar dit is alleen met vrienden en just for fun (wii) dus geen hardcore gamer!
Pagina: 1