welke kaart??????

Pagina: 1
Acties:
  • 514 views

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 13:24
halle mede tweakers
ik ben bezig met een kast op te bouwen en weet neit zo goed welke videokaart ik moet kiezen
alles wat erin gaat staat in mijn lijstje
nu heb ik nog zoon 55 euro voor een videokaart
ik heb gehoord dat nvidia momenteel echt crap is
het lieftse heb ik ook een mooi plaatje op de videokaart aangezien ik een open kast ga kopen waar de pc in opgewbouwd gaat worden
hebben jullie een advies voor mij?

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:39

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Mja, voor 55 euro krijg je niet zoveel geweldigs over het algemeen. Wat moet je er nou allemaal mee kunnen?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
pricewatch: Club3D HD4670 512MB GDDR4 PCI-E klein beetje over je budget heen maar zeker het beste wat je voor die prijs kan krijgen, het is zelfs de GDDR4 versie, dus met sneller geheugen.
Ik heb zelf ook een 4670 gehad (met langzamer GDDR3 geheugen nog wel) en die kon mooi mee komen en draaide de meeste spellen gewoon op high/ultra op mijn 17'' monitor

[ Voor 23% gewijzigd door Redblader op 21-05-2010 20:21 ]

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 13:24
Trinsec schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:12:
Mja, voor 55 euro krijg je niet zoveel geweldigs over het algemeen. Wat moet je er nou allemaal mee kunnen?
deze heb ik ook gezien en zit ik ook aan te denken:D
Redblader schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:19:
pricewatch: Club3D HD4670 512MB GDDR4 PCI-E klein beetje over je budget heen maar zeker het beste wat je voor die prijs kan krijgen, het is zelfs de GDDR4 versie, dus met sneller geheugen.
Ik heb zelf ook een 4670 gehad (met langzamer GDDR3 geheugen nog wel) en die kon mooi mee komen en draaide de meeste spellen gewoon op high/ultra op mijn 17'' monitor
over het algemeen niet zo heel veel
hij moet draaien op op een 19 inch acer flatscreen
en hij moet mijn 32 inch philips tv aankunnen
heb nu een xfx 7300 gs en die kan op de een of andere manier geen beeld geven aan me philips scherm(ondanks me computer het scherm wel ziet)
heel af en toe speel ik een spelletje maar dat zijn geen high end spellen(unreal tournament 2004 en combat arms)

[ Voor 16% gewijzigd door miniterror op 21-05-2010 20:33 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Koop 2e hands een kaart. Met een laag budget krijg je dan veel meer kaart voor je geld. Nieuw is alleen interessant bij hoger budget.

• Redblader
  • Nu online
die 4670 die ik linkte moet dat zeker aankunnen hoor, je kan er zelfs nieuwe spellen als bijvoorbeeld Modern warfare 2 op 1920x1080 mee spelen (met high graphics geen AA) voor de prijs is het denk ik toch wel het beste wat je kan nemen (of je moet anders naar 2de hands kijken zoals PilatuS al voorstelde)

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 16:39
Tweedehands 8800GT á E 50,-

Homey — Critics are those without skills to create.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Die vallen veelal dood neer na een jaar of twee dus dat zou ik dan weer niet doen :)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:28
V&A aangeboden: XFX Radeon HD 4770 HD-477A-YDFC

Dat is een veel betere aanbieding. Een HD4770 voor 60 euro is een zeer strakke prijs/prestatie verhouding :)

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 16:39
bwerg schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:41:
[...]

Die vallen veelal dood neer na een jaar of twee dus dat zou ik dan weer niet doen :)
Ach ik heb er twee en ze leven nog steeds, je moet er gewoon niet mee gooien.

Homey — Critics are those without skills to create.

• Redblader
  • Nu online
WeeJeWel schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 21:00:
[...]

Ach ik heb er twee en ze leven nog steeds, je moet er gewoon niet mee gooien.
achja, het is wel bekend dat 8800GT's vrij snel dood gaan, en dat die van jouw nog leven is leuk maar gemiddeld gezien gaan ze toch vrij vaak kapot

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
bwerg schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:41:
[...]

Valt met de 8800GT nog wel mee hoor. Het zijn meer de 8800GTX'en die allemaal dood gaan. Bedenk ook wel dat er enorm veel 8800GT's verkocht zijn. Toen ie uitkwam was het qua prijs/prestatie zo'n beetje de perfecte kaart. Als er 10 8800GT's net na elkaar dood gaan en er zijn er 10.000'en van verkocht, lijkt het alsof er veel dood gaan, maar qua verhouding valt dat enorm mee.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:09

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb nog een lekker snelle Radeon HD4830 over, DM me als je meer wilt weten.

• HerrJasper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09-2025
WeeJeWel schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 21:00:
[...]

je moet er gewoon niet mee gooien.
I lol'd
ja en even ontopic, gewoon 2e hands, veel graka voor weinag.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op goT :W

Helaas zijn dit soort aanschaftopics niet toegestaan op ons forum. Als je advies wil over aan te schaffen videokaarten, lees dan **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?. Sowieso is het verstandig om Het algemeen beleid nog eens te lezen.

Dit topic gaat dicht. Ik wens je veel plezier op ons forum. :)

@ de rest: Jullie weten inmiddels allen dat dit soort topics niet gewenst zijn. Desondanks wordt er toch gepost. Sommigen onder jullie plaatsen zelfs een TR om vervolgens alsnog te posten. Jammer. ik denk dat ik daar in de toekomst maar eens wat scherper hierop moet letten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.