Goeiedag mensen, ik heb me geregistreerd omdat ik er niet meer uit kom met mijn videokaart. Het is een Asus EN8800GT gekocht in Februari 2008 bij Electronicagigant.nl. Nu is mijn videokaart vorige week kapot gegaan. Bij het opstarten komen er strepen, blokjes en tekens in beeld en wil hij windows niet meer opstarten. Nu wou ik hem dus terugsturen naar Future Parts, waar electronicagigant onder valt, maar het bedrijf bestaat niet meer. Dus ik heb me geregistreerd op asus.com, maar ik kom er gewoon niet uit waar ik heen moet bellen, mailen of wat dan ook. Er staat dat ik 3 jaar garantie heb dus ik moet hem toch ergens kunnen laten repareren.
Nu had ik dus ergens een E-mailadres gevonden van asus Nederland. Dit kreeg ik terug:
Geachte heer ...,
Neemt u contact op met mijn collega’s van desktop support via deze link; technical inquiry form zij kunnen u verderhelpen met het aanmelden voor reparatie als deze nog onder garantie valt.
Advance.rma is uitlsuitend voor support op serverproducten. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.
En dan beland ik dus weer op die site waar ik niet veel aan heb.
Hebben jullie misschien advies, of weten jullie waar moet zijn op de site van asus?
Bvd. BT
Nu had ik dus ergens een E-mailadres gevonden van asus Nederland. Dit kreeg ik terug:
Geachte heer ...,
Neemt u contact op met mijn collega’s van desktop support via deze link; technical inquiry form zij kunnen u verderhelpen met het aanmelden voor reparatie als deze nog onder garantie valt.
Advance.rma is uitlsuitend voor support op serverproducten. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.
En dan beland ik dus weer op die site waar ik niet veel aan heb.
Hebben jullie misschien advies, of weten jullie waar moet zijn op de site van asus?
Bvd. BT