Hoe gaat de combinatie van een Sharp 32LE705E en Ziggo Digitale televisie gaan? Wij hebben hier Ziggo alles in één Basis, en er staat een HD-decoder met digitale televisie. Nu wil ik mijn televisie upgraden naar deze Sharp, en ook via Ziggo digitaal tv kijken. Hier is geen extra abonnement voor nodig (bron, kopje Ziggo), alleen een CI+ module. Nu is deze Sharp niet gecertificeerd door Ziggo (staat hier niet bij). Op GoT wordt over de combinatie maar met mondjesmaat gesproken, en dat is niet positief. In dit topic wordt gezegd dat deze tv wel met CI+ werkt, maar is dat dan ook met Ziggo? Of is daarvoor de update nodig (wat dan geen probleem is)?
Op dit moment is Ziggo nog bezig met de certificering voor Sharp, dat wil dus zeggen dat Ziggo nog geen ondersteuning biedt voor de werking met een CI+ module. Echter heeft de Sharp de techniek wel aan boord en is de kans dat het reeds werkt vrij groot. Maar wil je echt zekerheid dan zou ik toch nog even wachten totdat de certificering rond is.. Wat ik heb begrepen vanuit Ziggo zelf (mensen die verantwoordelijk zijn voor uitvoering fieldtests enzovoort en de certificering zelf) gaat 't met Sharp nog even duren!
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
De 705 lijn word helemaal niet gecertificeerd. Sharp was te laat met het indienen van het verzoek. De nieuwe lijn die vanaf augustus leverbaar is zullen wel gecertificeerd zijn. De vertegenwoordiger van Sharp heeft mij verteld dat de 705 probleemloos werkt met de allerlaatste firmware update. Ziggo zal hier geen support op geven, maar Sharp zal je ten alle tijden helpen mochten er problemen voorkomen.
Vind ik erg knap want ik hoor zowel vanuit Sharp als vanuit Ziggo dat er op dit moment fieldtests uitgevoerd worden voor de 705, 810, 820 en 900 series van Sharp.. Echter duren die fieldtests 3 tot 6 maanden (los van eventuele problemen)mrc16 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:44:
De 705 lijn word helemaal niet gecertificeerd. Sharp was te laat met het indienen van het verzoek. De nieuwe lijn die vanaf augustus leverbaar is zullen wel gecertificeerd zijn. De vertegenwoordiger van Sharp heeft mij verteld dat de 705 probleemloos werkt met de allerlaatste firmware update. Ziggo zal hier geen support op geven, maar Sharp zal je ten alle tijden helpen mochten er problemen voorkomen.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Heb hier een 705 model draaien met een ci+ kaart icm.ziggo.Tot nu toe geen problemen ondervonden.
T'is zelfs een buitenlands model!
T'is zelfs een buitenlands model!