Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmoerick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Beste forumleden,

Misschien kunnen jullie mij wat verder helpen met de volgende vragen ontrent deze nieuwe LED LCD. Hij heeft volledige LED ondersteuning over de gehele achterkant en volgens deze Duitse Sharp website dus ook een DVB-C tuner aan boord!

Ik heb vervolgens een mailtje gestuurd naar Sharp Nederland met de vraag of de NL versie ook een DVB-C tuner aan boord heeft. Dat staat nl. niet op de NL. website van Sharp.

Na een aantal dagen kreeg ik antwoord en zij bevestigde dat de NL tv ook de DVB-C tuner aan boord heeft, maar dat deze tot op heden nog niet geschikt is voor het CI+ verhaal van Ziggo...

-Suggereert ze hier nou mee dat het wel een CI+ slot is maar dat hij gewoon nog goedgekeurd moet worden door Ziggo? Evt. nog een wat ander software erin en klaar. Of iis het een gewoon CI slot?

-Heeft deze tv nou local dimming(wat perfect zou zijn) of alleen maar edgelit dimming?

Ik kan het niet vinden en voordat ik weer een mailtje stuur ben ik benieuwd of hier iemand al wat weet?

Volgens mij is dit tenminste op papier een van de beste LCD's van het moment, mee eens?? :*)

Alvast bedankt allemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Desmoerick op 04-09-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Desmoerick schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:16:
-Suggereert ze hier nou mee dat het wel een CI+ slot is maar dat hij gewoon nog goedgekeurd moet worden door Ziggo? Evt. nog een wat ander software erin en klaar. Of iis het een gewoon CI slot?
Gezien de link naar de specificaties heeft deze TV geen CI+ slot maar een standaard DVB CI slot. Er is in die folder ook geen CI+ logo te vinden. Het gevolg is dat je het standaard DVB CI slot voorlopig nog kan gebruiken in combinatie met een AlphaCrypt Classic CAM zolang Ziggo die niet opzettelijk blokkeert. En de voor Ziggo geschikte Irdeto CI+ CAM mag je van Ziggo niet gebruiken in een standaard DVB CI slot, dus zodra de blokkering van de AlphaCrypt Classic CAM door Ziggo is doorgevoerd heb je niets meer aan de DVB-C tuner in je TV. Daarvoor in de plaats zal je dan toch één van de door Ziggo aanbevolen buggy kabel ontvangers moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmoerick
Het klopt dat er in de folder niks gezegd word over CI+, maar gezien de opmerking van de woordvoerster van Sharp denk ik dat het gewoon een kwestie is van goedkeuren en de juiste firmware erop. Maar ik kan het fout hebben.

Weet iemand al meer over het local dimming of niet?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Desmoerick schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 08:46:
Het klopt dat er in de folder niks gezegd word over CI+, maar gezien de opmerking van de woordvoerster van Sharp denk ik dat het gewoon een kwestie is van goedkeuren en de juiste firmware erop. Maar ik kan het fout hebben.
Nee, van een standaard DVB CI slot valt achteraf geen CI+ slot te maken door middel van een firmware update. Daarvoor ontbreekt de benodigde CI+ decryptie hardware na het CI slot. Op zich kan Sharp best een firmware versie voor de TV maken die perfect functioneert met het DVB signaal van Ziggo. Om echter gebruik te kunnen maken van die functionaliteit van je TV is er een standaard DVB CAM nodig die werkt met het Irdeto Conditional Access System (CAS) dat Ziggo toepast. Op dit moment is dat de AlphaCrypt Classic CAM, maar zoals gezegd bestaat er een kans dat Ziggo op termijn met een actie gaat komen om het gebruik van die CAM te blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmoerick
Hey bedankt voor je antwoord, dit is me allemaal wel bekend, waar het mij over gaat, en daar word met geen woord over gerept, of het idd een CI+ slot is. Het kan nl. wel een CI+ slot zijn, maar of nog niet werken of nog niet helemaal goed werken met het Ziggo netwerk.. Dus dat er dan nieuw firmware in zou moeten. Datzelfde verhaal gaat nu op over de nieuwe LG 32LS8000.

Ik zal ook hun eens een mailtje sturen..

Iig toch bedankt voor je antwoord.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Desmoerick schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:08:
Hey bedankt voor je antwoord, dit is me allemaal wel bekend, waar het mij over gaat, en daar word met geen woord over gerept, of het idd een CI+ slot is. Het kan nl. wel een CI+ slot zijn, maar of nog niet werken of nog niet helemaal goed werken met het Ziggo netwerk..
Of een slot in een TV wel of niet voldoet aan de CI+ specificatie heeft niets te maken met goedkeuring van Ziggo voor de TV. Als een fabrikant CI+ hardware in zijn TV stopt dan laat hij dit keuren bij een "CI Plus LLP authorized certificate agent" waarvan er op dit moment maar één is en dat is TC TrustCenter GmbH in Duitsland. Als het CI+ slot voldoet aan de CI+ specificatie dan ontvangt die fabrikant een certificaat dat er voor zorgt dat het CI+ slot kan functioneren in combinatie met een CI+ CAM dat ook een certificaat moet hebben. Na goedkeuring door TrustCenter mag de fabrikant ook het CI+ logo voeren op de doos en in de handleiding van het apparaat. Dit zijn zaken die de fabrikant moet regelen voordat het apparaat in omloop wordt gebracht omdat er specificieke hardware vereist is om uberhaupt goedkeuring van TrustCenter te kunnen krijgen. Vergelijk het met een HDMI aansluiting met HDCP dat ook volgens de specificaties moet functioneren voordat het apparaat in de winkels verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Afbeeldingslocatie: http://www.sharp.nl/cps/rde/xbcr/nl/productimages/260_img_P_lcdtv_LC-32LE700E_RU_S_FA_960.jpg

http://www.sharp.nl/cps/r...heet_LC32LE700E_nl_nl.pdf

In dit toestel zit een reguliere DVB-C Tuner die alleen met een Alphacrypt Classic, TC, of IC overweg kan. Dus geen DVB-CI+ modules.

Heeft deze tv nou local dimming (wat perfect zou zijn) of alleen maar edgelit dimming?
Dit toestel heeft local dimming (dus geen edge zoals bij Samsung).

LE700 heeft een responsetijd van 4ms en de LE600 6ms
LE700 heeft DVB-C tuner en de LE600 niet
LE700 is 100Hz en LE600 niet
LE700 heeft USB (JPG/MP3) en LE600 niet (wel service mode)
LE700 heeft Auto AV Modus en LE600 niet
LE700 heeft HDMI-Instapport (sneller omschakelen) en LE700 niet
LE700 heeft een glazen voet LE600 plastic
LE700 heeft een netschakelaar aan de zijkant LE600 heeft dat niet

[ Voor 54% gewijzigd door Friedchicken op 14-09-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 28-04 17:01

jasjenl

Liab A Tymo

Friedchicken schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:33:
Heeft deze tv nou local dimming (wat perfect zou zijn) of alleen maar edgelit dimming?
Dit toestel heeft local dimming (dus geen edge zoals bij Samsung).
Dit toestel heeft geen local dimming, maar wel backlit LED verlichting. Een beetje jammer, want één van de grote potentiële voordelen van LED backlit vs LED edgelit is de local dimming mogelijkheid. Of deze tv's dus echt beter zullen zijn dan de Samsung edge lit modellen, is nog maar de vraag. Wellicht is de lichtverdeling met backlit LED wel beter dan met sidelit. Maar qua contrast zal het niet echt uitmaken, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:03
Friedchicken schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:33:

http://www.sharp.nl/cps/r...heet_LC32LE700E_nl_nl.pdf

In dit toestel zit een reguliere DVB-C Tuner die alleen met een Alphacrypt Classic, TC, of IC overweg kan. Dus geen DVB-CI+ modules.
Volgens de PDF en de Website van Sharp heeft de TV alleen een DVB-T tuner en geen DVB-C tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
Ik heb de televisie hier thuis op DVB-C draaien. De info op de website is onvolledig/onjuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 28-04 17:01

jasjenl

Liab A Tymo

Friedchicken schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:50:
Ik heb de televisie hier thuis op DVB-C draaien. De info op de website is onvolledig/onjuist.
Maar dat ie geen localdimming heeft klopt wel, toch? Hoe gaat deze tv dan om met donkere scenes, dimt ie dan ook het hele beeld, zoals de Samsung edgelit LED tv's doen? Waardoor je dus bijv. bij donkere scenes de ondertiteling ook donkerder ziet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443

Ik heb sinds vandaag de LC-32LE600S, maar daar kan ik ook helemaal niets van vinden :?
Is dit type zo nieuw, of is google mijn vriend niet meer ;(

Heel af en toe laat de tv een pieptoon horen van ongeveer 5 seconden, sinds zaterdagavond nu al 3 of 4 keer gehoord. Tijdens die pieptoon valt het geluid van de uitzending weg. Kent iemand dit probleem?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 19-10-2009 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-05 21:31
mag ik vragen hoe je dat precies gedaan hebt? ik heb getwijfled tussen de samsung LED en deze en het is de Sharp geworden, maar als ik toch op een of andere manier CI(+) aan de gang kan krijgen lijkt me dat toch wel makkelijk??

Grtz T@ll0ne

Try to hack me, my IP = 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329605

Inmiddels is er van Sharp een nieuwe tv in aantocht: de LC-32LE705E. Volgens de site van sharp is deze wel CI+ gecertificeerd.
Weet iemand of dit betekent dat dit altijd werkt in combinatie met ziggo. Ziggo heeft immers nog geen sharp TV expliciet goedgekeurd.
Weet iemand tevens wanneer deze tv daadwerkelijk ergens verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmoerick
Hey super!! Daar zat ik op te wachten! Deze tv word volgens Sharp nu momenteel gekeurd bij Ziggo en deze firma zal hier binnenkort wel een mededeling over gaan doen. Ik zal dit aan "Anoniem" gaan vragen op het Ziggo forum.

Zijn jullie overigens tevreden met de beeldkwaliteit van deze tv en gaat alles goed met de DVB-C tuner?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248134

Desmoerick schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:08:
Hey super!! Daar zat ik op te wachten! Deze tv word volgens Sharp nu momenteel gekeurd bij Ziggo en deze firma zal hier binnenkort wel een mededeling over gaan doen. Ik zal dit aan "Anoniem" gaan vragen op het Ziggo forum.

Zijn jullie overigens tevreden met de beeldkwaliteit van deze tv en gaat alles goed met de DVB-C tuner?

Groetjes
Sharp heeft nog geen sample geleverd voor de certificering. Er wordt op dit moment dus niets gekeurd !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101840

Zijn er intussen al mensen die de LC-XXLE705E (of LC-XXLE700E) hebben geprobeerd? Ik heb interesse voor deze tv en wil wel weten wat men er hier van vindt! Beeldkwaliteit etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 101840 op 12-01-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shulaf
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Anoniem: 101840 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:57:
Zijn er intussen al mensen die de LC-XXLE705E (of LC-XXLE700E) hebben geprobeerd? Ik heb interesse voor deze tv en wil wel weten wat men er hier van vindt! Beeldkwaliteit etc.
Ik heb hem sinds vrijdag de lc52le705e in bezit, ben er wel over te spreken had hiervoor de Philips Aurea 2.
Vond de meerprijs voor de 52pfl9704 niet echt verantwoord net zoals de Aurea dus ben ik maar voor deze gegaan.
Een tip is wel de tv wat anders in te stellen heb zelf ifs settings van een ander forum afgehaald.
Een ander minpunt is dat er een netwerkpoort ontbreekt vooral voor in de toekomst, hopelijk komt er een add-on hiervoor. Het beeld is echt heel mooi, Tranformers RF komt echt heel goed tot zijn recht. En het geluid is ook niet slecht te noemen. Afstandsbediening had wel wat beter gemogen maar ja tegenwoordig schakelen veel mensen over op een universele. Qua design is het een mooi apparaat de stalen strip geeft een netjes afgewerkte look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329605

Ik heb inmiddels de sharp lc-32LE705E in huis in combinatie met de ziggo cam CI+ module. Deze combinatie werkt niet. Heb geprobeerd middels aanpassingen in de instellingen van de TV dit aan de praat te krijgen, maar vergeefs.
Gezien bovenstaande ga ik Sharp vragen wanneer dit wel gaat werken. Anders is deze TV in feite gelijk aan de lc-32LE700E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
heeft iemand die firmware van 21-01-2010 al op zijn 700/705 gezet?
Is lekker handig van sharp dat ze er geen change log bij zetten.
ik heb al eens geprobeerd te mailen maar dan krijg je iets terug van "das allemaal te technische info..." duhhh die willen we nu net weten... |:(

[edit] Heb um geinstalleerd en de audio ech is na aanzetten functie onder audio weg...(gevonden via duits forum) meer updates/functies zijn me niet bekend

[ Voor 22% gewijzigd door Tall0ne op 09-02-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344117

Ik heb de 40le705e van sharp, maar ik probeer de update van sharp versie 1.11 van februari te installeren, maar op de een of andere manier ziet hij dat bestand niet. Alles gedaan volgens de beschrijving, maar niet werken.

Heeft iemand ervaring hiermee, of weet iemand hoe het wel moet ????

bvd Mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289736

Anoniem: 344117 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 23:58:
Ik heb de 40le705e van sharp, maar ik probeer de update van sharp versie 1.11 van februari te installeren, maar op de een of andere manier ziet hij dat bestand niet. Alles gedaan volgens de beschrijving, maar niet werken.

Heeft iemand ervaring hiermee, of weet iemand hoe het wel moet ????

bvd Mathijs
Je hebt wel een FAT usb stick nodig niet groter dan 2gb... en wel formateren alvorens het bestand er op te zetten ;)

Je hebt ook de standby knop ingehouden, en daarna de hoofdschakelaar aangezet? Hij begint trouwens pas te updaten na 10 seconden staat er in de instructie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-04 17:39
Met de standbyknop wordt bedoeld, de knop aan de rechterkant van het toestel, en niet de stadbyknop op de afstandbediening. Kwam ik ook achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaiseros
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-04 14:24
Anoniem: 329605 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 16:22:
Ik heb inmiddels de sharp lc-32LE705E in huis in combinatie met de ziggo cam CI+ module. Deze combinatie werkt niet. Heb geprobeerd middels aanpassingen in de instellingen van de TV dit aan de praat te krijgen, maar vergeefs.
Gezien bovenstaande ga ik Sharp vragen wanneer dit wel gaat werken. Anders is deze TV in feite gelijk aan de lc-32LE700E
Mocht je problemen hebben met de installatie van de zenders kijk dan even op, http://www.hdtvnieuws.nl/...40le705e-review-20100103/
Hierop staat precies hoe je het moet doen, ik heb het ook gevolgd en het werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:33

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

ik heb de 32LE700E thuis met de nieuwe firmware... merkte eigenlijk helemaal geen verschil 8)7 waar ik wel benieuwd naar ben is of deze met een ziggo CI+ module werkt... er staat op de website dat een SMIT module wel werkt maar ja :S
ik kan wel Ned1 in 1080i ontvangen zonder module... de rest is beveiligd.

[ Voor 24% gewijzigd door ArcticWolf op 15-02-2010 22:40 ]

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
De 700 werkt niet met CI+
De 705 werkt wel met CI+ (Installeer recent uitgegeven software, zie sharp.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:33

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

ik heb nu een Alphacrypt CAM CI gekocht incl ziggo smartcard! werkt perfect :D
in m'n LC-32LE700E

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7258

Ik heb sinds afgelopen weekend de LE705E in combinatie met Philips BDP9500 Blue Ray player.Volgende probleem: Als ik DVD's afspeel valt na bepaalde tijd het beeld weg, geluid loopt door. Heen en weer zappen helpt niet. Alles uit en weer aan, dan loopt het beeld weer voor zolang het duurt. BD heb ik al uitgewisseld. TV Firmware upgrade nog niet uitgevoerd. Is er iemand bekent met dit probleem en een fix of tips?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 7258 op 10-03-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
Doet het probleem zich voor op bepaalde momenten in de film? M.A.W.; kan het zo zijn wanneer er meer detail in beeld is (lees hogere bitrate behaald wordt) het beeld op zwart gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope. Het is vrij willekeurig lijkt het. Ik dacht eerst aan een hitteprobleem, maar dat is het niet. Kabeltjes heb ik ook al gewisseld, evenals gebruikte HDMI poort. Ik hoop dat de firmware de oplossing geeft..
Gisteren ook voor het eerst opgetreden met BD film. Analoog TV lijkt in orde, evenals "PC op de TV"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:20

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb wel de meeste recente firmware met Samsung BD player geen probleem (ook sharp 40LE705E). Als ik BD aanzet schakelt tv z'n geluid uit (dan dus geluid via BD homecinema systeem) en kan ik via de sharp-AB ook geluid via BD regelen. Ik heb AQUOS link aanstaan. (overigens voor de firmware upgrade kon ik BD geluid niet via Sharp AB regelen, dus er is iets veranderd).
Dus ik zou zeggen kijk even of je aquos link aan/uit moet zetten (probeer of dit helpt) en upgrade de firmware, sowieso wel handig als je via Ziggo de CI+ module wilt gebruiken.

Eventueel zou 't de eco-stand kunnen zijn? (kan 't me bijna niet voorstellen maar ik meld het toch even)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de tips. Gisteren firmware geinstalleerd (3-MAR), was wel ff zoeken waar te vinden trouwens. Filmpje DVD gedraaid en geen probleem. Nog geen garantie but so far so good.
Aquos link (wat doet aquos link meer dat HDMI cec?) etc nog niet mee gespeeld. Eco had ik allemaal al uitgezet.
Ziggo voor mij niet relevant (woon niet in NL)

Als het probleem zich weer voordoet, meld ik me weer. Zo niet: problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probleem was na de ruil van de dvd speler niet weg. Nogmaals gewisseld, nu naar een pioneer lx52. tot zover geen problemen meer.
de philips 9500 is dus een afrader. je kunt via google ook berichten vinden van bugs in signaal overdracht. ik heb de laatste sw geinstalleerd via auto update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:20

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Aquos link is met name bedoelt als je een BDspeler hebt van Sharp en dan komen er extra functies bij. Zonder een Sharp BD speler heb ik alleen gezien dat als ik "een (mijn samsung)" BD-speler aanzet, Aquos link 't geluid van de tv automatisch uitzet en de tv AB 't geluid van de BD speler kan bedienen. Maar goed nadeel is weer dat als ik de BD uitzet niet altijd 't geluid weer terug komt van de tv (met name niet als de BD speler niet op de BD stand staat maar op extern)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
Het servicemenu van SHARP LCD-TV's openen gaat als volgt (Let op! Onkundig gebruik kan negatieve gevolgen hebben)

Schakel het toestel uit met de netschakelaar (Volledig van stroom af)
Druk Volume - en INPUT in en schakel het toestel in met de netschakelaar
Wacht todat er een K in het display verschijnt
Druk Volume - en Channel - in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
Overigens heb ik een aantal instellingen gewijzigd (vanaf factory default)

Eco regelingen uit
OPC uit
Blauwe verlichting uit
Audiovertraging Externe uitgang aan
Snelstart aan
Effect bij zenderwisseling uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
Friedchicken schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:06:
Het servicemenu van SHARP LCD-TV's openen gaat als volgt (Let op! Onkundig gebruik kan negatieve gevolgen hebben)

Schakel het toestel uit met de netschakelaar (Volledig van stroom af)
Druk Volume - en INPUT in en schakel het toestel in met de netschakelaar
Wacht todat er een K in het display verschijnt
Druk Volume - en Channel - in
wat kun je daar zoal instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
Mochten mensen hun toestel willen updaten naar versie 1.21 en 1.04 om lipsynchronisatie te verhelpen, gebruik dan niet de versie zoals deze aangeboden wordt op de nederlandse sharp website. (http://www.sharp.nl/cps/r.../html/softwareupdates.htm)

De twee bestanden (*.USB en *.BIN) zijn momenteel corrupt, daardoor start het updateproces niet. Voor de 705-serie idem. Voor zover ik begrepen heb werkt Sharp duitsland aan een oplossing.

PM me als je de juiste versie van 1.21 en 1.04 voor de 700-serie wilt hebben.

Update: De bestanden op de duitse website van sharp zijn niet beschadigd en tevens .01 versie verder. (Heeft geen betrekking op Nederlandse uitzendingen).

http://www.sharp.de/cps/r...1=LC32LE700&var2=LC32LE70

1.22 en 1.04 is daar te downloaden inclusief de changelog en updateinstructies. Ik heb deze versies net met succes ingeladen op een LC32LE700.

[ Voor 29% gewijzigd door Friedchicken op 28-07-2010 14:46 ]

Pagina: 1