Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:23:
Ben toch benieuwd naar de laadtijden van de download versie dan. Als je kijkt naar downloadversies van GT5:P en Burnout Paradise, waren deze aanzienlijk lager dan de blueray versies.
ModNation Racers (PS3) is ALLEEN te koop op disc.
ModNation Racers (PSP) staat wel in de PSN store en is ook te koop op UMD.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 25-05-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pfew zeg, zit nu in race 4 (grimme tour), wordt behoorlijk pittig. 1 ding duidelijk, het 'gas geven en driften maar' gaat bij een paar banen absoluut niet meer :P Vanaf halverwege race 3 al geen enkel unlock meer gehaald, buiten de standaard om verder te komen :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:36:
Pfew zeg, zit nu in race 4 (grimme tour), wordt behoorlijk pittig. 1 ding duidelijk, het 'gas geven en driften maar' gaat bij een paar banen absoluut niet meer :P Vanaf halverwege race 3 al geen enkel unlock meer gehaald, buiten de standaard om verder te komen :D
Is te doen hoor, Ik heb R2 bijna altijd ingedrukt. probeer wat eerder je bocht te maken/driften.
Heb de career nu uitgespeeld. moet alleen nog een hoop challenges en grudge matches halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Iemand dit al getest?
http://www.gamespot.com/event/codes/modnationracers/

Heb al wel een code weet alleen nog niet of het werkt :P Spel is pas net binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nohead schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:33:
Iemand dit al getest?
http://www.gamespot.com/event/codes/modnationracers/

Heb al wel een code weet alleen nog niet of het werkt :P Spel is pas net binnen.
Ik heb die code, werkt helaas alleen in de US PSN store en je moet de US versie van het spel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Mijn Ratchet and Clank code blijkt wel uniek te zijn en kan dus uit de TS gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik vind het toch wel jammer van die codes hoor.

Waarom doen ze dit soort akties/dingen niet in de EU.

Wij betalen ten eerste al meer geld voor zo'n spel en zijn dan bij voorbaat al voor de meeste akties uitgesloten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

US heeft natuurlijk de netwerken om zulke acties op te zetten, Amazon, gamespot, events. Zulke dingen zijn een stuk moeilijker te realiseren in Europa, snap eigelijk bij voorbaat al niet dat ze een aparte US en EU Store hebben.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:24:
US heeft natuurlijk de netwerken om zulke acties op te zetten, Amazon, gamespot, events. Zulke dingen zijn een stuk moeilijker te realiseren in Europa, snap eigelijk bij voorbaat al niet dat ze een aparte US en EU Store hebben.
verschil in koers van EU/US - dat heeft M$ wel beter geregeld; punten

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

PSN: Nohead, kan natuurlijk ook bij de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:52

MonkeySleeve

It's just Monkey business

SinergyX schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:55:
[...]

Waar kan ik hem vinden? Zoeken op naam lijkt niet te kunnen, dus flink wat zoeken :P
Kunt hem niet vinden op Optimus Prime? Anders zoek naar mijn PSN als dat kan: X_OwNeR_X

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loirt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-07 17:25
Dit lijkt me een zeer vet spel! Ik ga hem deze week nog ff scoren! Heb er veel goede verhalen over gehoord en de PU vind het ook een leuk spel:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik heb Mnr gister ook maar gehaald maar hij valt me enorm tegen en dan vooral op het gebied van laden en multiplayer.

Gister welgeteld 1x online kunnen racen misschien omdat het druk was dus geef het vandaag nog een kans.
Als het vandaag nog niet werkt dan breng ik hem maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
AvanCade schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:57:
Mijn Ratchet and Clank code blijkt wel uniek te zijn en kan dus uit de TS gehaald worden.
Een collega van mij heeft D9TF-N3BE-9CCE code voor Ratchet & Clank wel kunnen invoeren in de NL-store? Kan iemand dat verifieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:52:
[...]

Een collega van mij heeft D9TF-N3BE-9CCE code voor Ratchet & Clank wel kunnen invoeren in de NL-store? Kan iemand dat verifieren?
code werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TRAXION schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:15:
Gister welgeteld 1x online kunnen racen misschien omdat het druk was dus geef het vandaag nog een kans.
Als het vandaag nog niet werkt dan breng ik hem maar terug.
Omdat het druk was? Snap ik niet helemaal.

Gister mijn eerste EP race gedaan, na kort voorop te hebben gereden tot begin 3rde rondje achteraan gereden, pakte 2x achterelkaar die boost wapen op, met een grandioos mazzeltje in de laatste bocht (nr 1/2 liepen elkaar te beuken) direct doorgereden naar eerste plaats :)

Verder rij ik enkel vriendschappelijke, veelal de standaard banen, leuk hoe zelfs de AI soms bagger irritant is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 21:46
Hmm, heb sinds zaterdag de ModNation ps3 pack. Gaaf spel, enkel online valt het tegen, duurt eeuwen voor er een tegenstander mee wil doen...! BIj deze m'n PS ID (mag in ts).

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/JGoose_88.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Casual races online zitten altijd wel aardig vol hier.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Pfff wat is de AI toch een @!#$^@#$@#! 3 laps op nr1 en dan laatste bocht voor start/finish sturen ze alles op je af om je neer te halen. En dat heb ik dan 5x achter elkaar! Kan niet progressen als ik niet als 1e finish :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nohead schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:03:
Pfff wat is de AI toch een @!#$^@#$@#! 3 laps op nr1 en dan laatste bocht voor start/finish sturen ze alles op je af om je neer te halen. En dat heb ik dan 5x achter elkaar! Kan niet progressen als ik niet als 1e finish :(
Als je eerste rijdt, altijd je meter boven het eerste streepje houden zodat je altijd je shield kan activeren ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 28-05-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat een ongelovelijk slecht party systeem heeft dit spel zeg. Om online samen te kunnen racen moet je eerst in dezelfde Modspot zitten, en hier kom je 9 van de 10 keer niet in "wegens technische problemen". En wanneer het je die enkele keer wel lukt en een race hebt gedaan, kom je weer in verschillende modspots terug waardoor je hetzelfde probleem weer krijgt. Of zie ik iets over het hoofd en kun je via een andere weg ook online samen racen..?

[ Voor 21% gewijzigd door Nordlys op 30-05-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gehaald...

Ga echt zoveel plezier beleven aan het creeren van tracks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een leuk spel, heb al meer dan 100 Mods, sommigen zijn echt knap gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

jvdgeest schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:03:
Wat een ongelovelijk slecht party systeem heeft dit spel zeg. Om online samen te kunnen racen moet je eerst in dezelfde Modspot zitten, en hier kom je 9 van de 10 keer niet in "wegens technische problemen". En wanneer het je die enkele keer wel lukt en een race hebt gedaan, kom je weer in verschillende modspots terug waardoor je hetzelfde probleem weer krijgt. Of zie ik iets over het hoofd en kun je via een andere weg ook online samen racen..?
Was voor mij ook redelijk wazig hoe je zo snel mogelijk bij elkaar in 1 party terecht kon komen. Maar volgens mij kun je iemand uitnodigen zodra je een race host. Tenminste zo kwam ik snel bij een vriend van me die een race hostte; hij nodigde me uit en ik accepteerde.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ETM schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:21:
[...]

Was voor mij ook redelijk wazig hoe je zo snel mogelijk bij elkaar in 1 party terecht kon komen. Maar volgens mij kun je iemand uitnodigen zodra je een race host. Tenminste zo kwam ik snel bij een vriend van me die een race hostte; hij nodigde me uit en ik accepteerde.
Op sommige buttons staat idd. invite friend.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:18

Oxigeon

En zo is dat!

Ben zwaar aan het twijfelen om deze game te halen. Het wordt of deze of UFC. WErkt deze online nu een beetje goed? Of is hij nog steeds zwaar shit

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat zou er 'zwaar shit' aan online zijn? Ga ik casual online kom ik 9/10 in een party van 2-3 man, paar races later en je rijd al met 6-8 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

aah dan is het idd niet zwaar shit, maar heb gelezen dat er connectieproblemen enzo zijn, maar die zijn er dus niet? OF bar weinig?

In de meeste games is het zo dat je start met weinig man en er later meer komen. Nog 1 vraagje,
- Hoe lang duurt een gemiddelde multiplayer race?
- Hoe lang moet een multiplayer race ongeveer laden? Praat je dan over 2 minuten of over 1 minuut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Gister 2x een reclame van modracer gezien, (werd ook tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Multiplayer race is veelal 3 tot 5 rondjes, sommige banen doe je 30sec per rondje, andere gaat tot een minuut. Het laden zit rond de minuut gok ik zo, soms wat sneller, als de race over is ga je weer terug naar de race hub en kan de hoster de volgende race starten.

Ik heb zelf in iedergeval nog geen disconnect meegemaakt (EP en casual races).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd dat er een patch komt want ik heb echt nog niet kunnen genieten van dit spel. Dat de races moeilijk en frustrerend zijn zou niet zo erg zijn als de rest van het spel ook niet zo frustrerend was. Voor de minste actie krijg je een laadscherm voor je kiezen gegooid en die laadtijden zijn echt niet meer normaal te noemen. Wat ik ook niet snap is waarom het menu al direct een multiplayer omgeving moet zijn. Pas op dat idee op zich is wel goed gevonden maar dan kan het wel niet als ik naar de singleplayer career gedeelte rijd je career niet opstart. Singleplayer is singleplayer en zou toch helemaal niet gelinkt moeten worden aan multiplayer. Als er iets goed fout loopt bij MNR kan je dus zelf totaal geen singleplayer spelen tot het opgelost is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:28:
Tijd dat er een patch komt want ik heb echt nog niet kunnen genieten van dit spel. Dat de races moeilijk en frustrerend zijn zou niet zo erg zijn als de rest van het spel ook niet zo frustrerend was. Voor de minste actie krijg je een laadscherm voor je kiezen gegooid en die laadtijden zijn echt niet meer normaal te noemen. Wat ik ook niet snap is waarom het menu al direct een multiplayer omgeving moet zijn. Pas op dat idee op zich is wel goed gevonden maar dan kan het wel niet als ik naar de singleplayer career gedeelte rijd je career niet opstart. Singleplayer is singleplayer en zou toch helemaal niet gelinkt moeten worden aan multiplayer. Als er iets goed fout loopt bij MNR kan je dus zelf totaal geen singleplayer spelen tot het opgelost is?
Klopt ik vind het laden vooral bij het opstarten storend.
Eerst laad hij het spel, vervolgens gaat hij weer laden om de omgeving te laden, bij elkaar duurt dit ruim 2 minuten. Ik snap niet waarom dat niet in een keer kan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Trek je toch gewoon je netwerkkabel eruit of je meld jezelf niet aan op psn.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat snap ik niet helemaal? Als jij niet aangemeld ben (om welke reden dan ook) bij PSN, kom je gewoon in de racehub terecht met AI mannetjes die wat rondjes cruizen. Dan kan je gewoon singleplayer/carriere en splitscreen rijden.

Ik zal vanavond eens wat tijden gaan meten, beetje ter indicatie.

Het laden an sich vind ik nog wel meevallen, RDR heeft ook irritante laatpunten (als je vanuit kampvuur of koets naar een andere stad gaat), Bayonetta is nog altijd de topper (pre-patch) van lange laadtijden. Meest irritante laadtijden zitten bij Tekken 6, zelfs op characterscreen moet elke character zeker 10-15sec inladen. Dat lijkt kort, maar vergeleken met de voorgaande series (waar geen laadtijd in zat), werkt dit zeer irritant.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 02-06-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het laden wel meevallen eigenlijk, na dat opstarten in het begin. Ben wel benieuwd hoeveel die patch verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dan ga ik eens kijken of ik hem vandaag of morgen ergens kan scoren bij de MM dat is goedkoper denk ik dan dat ik hier bij de pricewatch kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:56:
Dan ga ik eens kijken of ik hem vandaag of morgen ergens kan scoren bij de MM dat is goedkoper denk ik dan dat ik hier bij de pricewatch kijk
Wat je ook dan doen is bij de Dynabyte kopen. Haal daar eerst een gratis klantenkaart en je krijgt 10% korting op de prijs van 65 euro. Kom je ook mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:00:
[...]

Wat je ook dan doen is bij de Dynabyte kopen. Haal daar eerst een gratis klantenkaart en je krijgt 10% korting op de prijs van 65 euro. Kom je ook mooi uit.
Klopt dat doe ik meestal ook daar als ik er koop. Maar bij de MM issie zowiso 55 euro of minder. Heb er eigenlijk nog nooit een game van 60 euro of meer gezien (behalve special editions ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier in Groningen wel hoor. Zijn de meeste nieuwe games 60 euro. Bij Saturn was hij 58 euro, maar Groningers kunnen nog beter naar Nedgame gaan, daar issie 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETM schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:31:
[...]

Trek je toch gewoon je netwerkkabel eruit of je meld jezelf niet aan op psn.
Ja en als ik dan online wil moet ik hem er weer in steken zeker? Is toch beetje overdreven dat ik mijn systeem moet aanpassen voor één spel? Ik heb nog geen enkel spel meegemaakt waar ik PSN voor moet afzetten dat vind ik totaal geen doen.

Het irriteert me totaal niet dat er ventjes rondrijden in mijn menu dat gaf ik al aan, ik vind dat zelfs origineel, maar blijkbaar komt het niet zonder een penalty, zoals jij al aangaf zou ik mijn PSN moeten afzetten als ik zonder problemen MNR in singleplayer wil spelen. Gisteren wou ik de singleplayer career starten en dat lukte gewoon niet voor een half uur. Ik zag ook anderen daar maar wat wezen staan dus het was blijkbaar een algemeen probleem. Dat vind ik dus een zware designfout want ik bedenk me plots dat er nog veel zaken zijn die eigenlijk totaal los van multiplayer staan dus ook dat probleem zouden kunnen hebben.

Versta me niet verkeerd ik vind MNR op zich zeer goed in elkaar gestoken maar heb toch het gevoel dat ze nog een half jaartje verder hadden kunnen ontwikkelen.

Als een game in multplayer niet wil starten of dergelijke vind ik dat niet erg, dat hoort er nu eenmaal bij maar waarom ik ook zulke problemen moet ondervinden als niet direct online wil is me toch wel een groot vraagteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Gister weer een nieuwe playstation gekocht, icm mnr. wat een toffe game is dit zeg. Goed die laadtijden zijn idd overdreven lang/irritant. Maar dat mag de pret niet drukken. De humor die ze in de career mode hebben gedaan is wel erg goed uitgewerkt, aantal maal schaterend voor de tv gelegen.
Multiplayer werkt ook wel lekker, helaas bak ik er nog bar weinig van.

Stel ik heb vierkantje ingedrukt, en ik laat 'm los drop ik het item achter me, maar als ik dat nu niet meer wil? Is het mogelijk dat te annuleren? waarna ik 'm alsnog vooruit kan schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:26:
Het irriteert me totaal niet dat er ventjes rondrijden in mijn menu dat gaf ik al aan, ik vind dat zelfs origineel, maar blijkbaar komt het niet zonder een penalty, zoals jij al aangaf zou ik mijn PSN moeten afzetten als ik zonder problemen MNR in singleplayer wil spelen. Gisteren wou ik de singleplayer career starten en dat lukte gewoon niet voor een half uur. Ik zag ook anderen daar maar wat wezen staan dus het was blijkbaar een algemeen probleem. Dat vind ik dus een zware designfout want ik bedenk me plots dat er nog veel zaken zijn die eigenlijk totaal los van multiplayer staan dus ook dat probleem zouden kunnen hebben.
Ik blijf dit niet snappen, dus je kan niet richting de achterkant van de hub rijden en op de career mode vierkantje doen?
himlims_ schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:11:
Stel ik heb vierkantje ingedrukt, en ik laat 'm los drop ik het item achter me, maar als ik dat nu niet meer wil? Is het mogelijk dat te annuleren? waarna ik 'm alsnog vooruit kan schieten?
Mij is het nog niet gelukt :P Eenmaal ingedrukt is niet meer te annuleren (of je moet neergeschoten worden, maar dan verlies je veelal je wapen).

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 03-06-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:36:
[...]
Ik blijf dit niet snappen, dus je kan niet richting de achterkant van de hub rijden en op de career mode vierkantje doen?
ik wist niet eens dat dat mogelijk was tot gister nacht :X - je kunt ook op start drukken > race > careermode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
  • Laatst online: 11-05 12:23
@Brazilfunk, je kunt als het echt niet lukt via de modspot, ook gewoon via startmenu naar je career mod gaan.

Btw, als er nog mensen zijn die de "laat 10 mensen je mod, track en kart downloaden" thropies willen halen. Je kunt me toevoegen, of een DM sturen dan kunnen we elkaars creaties downloaden en elkaar zo aan die thropy helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:00:
[...]

laat nou es een keer die vette tattoo van je zien.... ben erg benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
is het mogelijk om je stickers te orderen? ik heb geregeld dat de ene de andere overlapt, maar dan wel precies in de verkeerde volgorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DipmaN schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:51:
@Brazilfunk, je kunt als het echt niet lukt via de modspot, ook gewoon via startmenu naar je career mod gaan.
Aha dan trek ik mijn woorden terug straks eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:36:
[...]

Wel dus ik kom in de modspot en tuf met mijn karretje naar de race station, en als ik dan in het cirkeltje van career sta druk ik op vierkantje en gebeurde er niets, meermaal geprobeerd. Game afgezet en nogmaals geprobeerd en lukte nog steeds niet, een half uur later deed ie het wel.

Maar blijkbaar kan je ook via een menu naar career, straks eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
gister trouwens slim(250gb) + MNR gekocht( bundel) bij de intertoys was deze 330euro - dat is 20euro onder de adviesprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ze zijn bezig de tracks van Crash-team-racing na te maken, dat was een ps2 game als ik t goed heb. [link]

Course Titles

Crash Cove - MaxDieHard
Roo's Tubes
Mystery Caves
Sewer Speedway - TacticalMaster
Skull Rock
Coco Park - MaxDieHard
Tiger Temple - ComposerRyan [DONE - View HD video of Tiger Temple here!]
Papu's Pyramid - ComposerRyan
Dingo Canyon - ComposerRyan [DONE - View HD video of Dingo Canyon here!]
Blizzard Bluff
Dragon Mines
Polar Pass - ComposerRyan
Tiny Arena
N. Gin Labs - MaxDieHard
Cortex Castle
Hot Air Skyway - Keith
Oxide Station - Keith
Slide Coliseum
Turbo Track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:39:
[...]

Wel dus ik kom in de modspot en tuf met mijn karretje naar de race station, en als ik dan in het cirkeltje van career sta druk ik op vierkantje en gebeurde er niets, meermaal geprobeerd. Game afgezet en nogmaals geprobeerd en lukte nog steeds niet, een half uur later deed ie het wel.

Maar blijkbaar kan je ook via een menu naar career, straks eens proberen.
Inderdaad:
Als het vierkantje niet reageert kun je ook met <start> volgens mij kiezen voor carreer mode.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
http://www.gamespot.com/event/codes/modnationracers/ <-- registreren voor ModNation Racers Air Raid DLC
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2010/demos/modnationracers/bodyimages-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2010/demos/modnationracers/bodyimages-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Die nagemaakte crash team racing maps _/-\o_
Straks meteen maar even downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb de code ook binnen, vanavond even downloaden :D

Maar, is dit niet enkel voor US store?

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 04-06-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:25:
Heb de code ook binnen, vanavond even downloaden :D

Maar, is dit niet enkel voor US store?
waarschijnlijk wel - maar weet niet 100% zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Waarom zou het alleen voor de us store zijn? en als dat zo is en ik maak een 2e us account naan - kun je die dlc content dan ook op je eu accountje installeren of is dat een no go? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

No go als je dat op aparte account activeert. Gamespot is intieel US, veelal zijn die aanbiedingen (zoals de rachet en clank) regio gebonden, gok dus ook in dit geval. Reacties lijken er wel op te wijzen in het nieuwsbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
misschien heb ik het gemist ofzow maar ik kan het nergens vinden

hoe doe je zo'n boost start? kheb al vanalles geprobeerd maar het wil niet lukken...

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
L2 ingedrukt houden, als het licht groen wordt op L1 drukken als je dit timed doe je die boost start ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, niet te vroeg, want dan krijg je een penalty, precies nadat hij op groen springt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Update, code van Gamespot werkt dus niet.

Beetje jammer, enkel US promoties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.thesixthaxis.com/wp-content/uploads/2010/05/jg5wll-e1274865524284.jpg
"you cannot invite or join players in other regions"

is een melding die ik steeds terug zie komen wanneer ik samen met iemand wil spelen... WTF?! - hoe fixen wij dit?

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 05-06-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Was wat onduidelijkheid over 't gebruik van mijnen;

Level 1 Mine - lasts only a few seconds
Level 2 Mine - will last until someone hits it
Level 3 Mine - same as a level 2 but it has a field around the mine which if driven into will set the mine off, making it more deadly

LBP codes:
85T6-EMB6-HLL8
7RCP-JLB9-758H

download mijn trackje;
Afbeeldingslocatie: http://modnation-production.s3.amazonaws.com/player_creations/598920/preview_image.png

//edit

nieuwe DLC beschikbaar;
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1278/4679047035_5e7ac35d39.jpg

//edit2

http://www.ps3hype.nl/spe...te-modnation-racers-karts <-- hoe krijgt men in hemelsnaam 'echte' afbeeldingen op zo'n auto? 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door himlims_ op 08-06-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de game ook gehaald, vet leuk!
Ook de online split screen is voor mij een genot, zo kan ik toch alleen tegen me broer en zijn vriendin spelen! :)

Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn om te racen? Add me: DannyEster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Lachuh die karts, ghostbursters en pacman van zijn echt gaaf!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
patch:
ModNation Racers krijgt pleister voor vermindering laadtijden
Nieuws | 28 mei 2010 - Een groot probleem van ModNation Racers, waar de game bij ons in de recensie ook op is afgerekend, zijn de lange laadtijden. Jelle heeft geregeld zo’n twintig à dertig seconden in zijn neus zitten peuteren terwijl hij wachtte tot de race begon. In Kotaku Talk Radio laat de producer van de game, Dan Sochan, weten dat ze aan een pleister werken om dit probleem op te lossen.

Toen het gesprek terecht kwam op de laadtijden van de game vertelde Sochan dat ze druk bezig waren om het probleem aan te pakken. “Het is iets waar we ons bewust van zijn. Er zijn bepaalde redenen waarom we hebben gedaan wat hebben gedaan met de laadtijden. [..] Maar we werken eraan en jullie mogen een update verwachten.” Hopelijk kunnen we dus binnenkort een stuk sneller wisselen van races in ModNation Racers.

insidegamer.nl

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
positief gebaar, hoop dat ze de bugs/glide's ook fixen;
- select voor een crash in de buurt van een brug, wil je nog wel eens op de brug zetten (zodat je afsnijdt - zie de burning laps)
- niet kunnen joinen/invite van vrienden
- other region bug

en hopelijk komt er een battel-arena dat zou helemaal tof zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:01:
positief gebaar, hoop dat ze de bugs/glide's ook fixen;
- select voor een crash in de buurt van een brug, wil je nog wel eens op de brug zetten (zodat je afsnijdt - zie de burning laps)
- niet kunnen joinen/invite van vrienden
- other region bug

en hopelijk komt er een battel-arena dat zou helemaal tof zijn
Dat niet kunnen joinen/invite van vrienden heb ik ook wel is.. 1ste keer werkt niet, unable to connect.. 2de keer lukt het wel.. hoop dat ze hiervoor zeker een oplossing zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 20:01
DipmaN schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:51:
Waarom zou het alleen voor de us store zijn? en als dat zo is en ik maak een 2e us account naan - kun je die dlc content dan ook op je eu accountje installeren of is dat een no go? :X
Ja dat kan. Alle content die je via je US account download is ook beschikbaar op je EU account. Ik zal het zo nog een keer checken, maar met demo's en games werkt het iig wel.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireFly3k schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:30:
[...]

Ja dat kan. Alle content die je via je US account download is ook beschikbaar op je EU account. Ik zal het zo nog een keer checken, maar met demo's en games werkt het iig wel.
Voor (sommige) DLC moet je de juiste disc hebben.
US DLC voor Modnation Racers werkt NIET als je het spel in Europa hebt gekocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 08-06-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 20:01
Ike. schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:41:
[...]
Voor (sommige) DLC moet je de juiste disc hebben.
US DLC voor Modnation Racers werkt NIET als je het spel in Europa hebt gekocht.
Nee idd, bij sommige games gaat het idd wel goed :'(
Vind het sowieso al vreemd dat alleen de US dit soort acties heeft.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het irritant wanneer je na een jump aan de buitenkant van de baan beland en je zelfmoord moet plegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

himlims_ schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:25:
http://www.ps3hype.nl/spe...te-modnation-racers-karts <-- hoe krijgt men in hemelsnaam 'echte' afbeeldingen op zo'n auto? 8)7
Heel veel lagen stickers op elkaar plakken, de gewone vormen zoals een rechthoek en een cirkel dus.

Zoals dit dus eigenlijk (filmpje is van Forza 3, zelfde principe) YouTube: Forza 3 Beginners Livery Tutorial: Homer Simpson

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
FireFly3k schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:04:
[...]

Nee idd, bij sommige games gaat het idd wel goed :'(
Vind het sowieso al vreemd dat alleen de US dit soort acties heeft.
dat merk ik nu game na game na game, ik zit er stek over na te denken gewoon helemaal geen games meer uit EU te kopen; wij EU gamers worden door sony kei hard xxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is echt niet enkel Sony, zo'n beetje elke worldwide release heeft EU het altijd op het nakijken, goodies, DLC's of special packs, veelal helemaal nooit of erg moeilijk via omwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Toen ik gisteren in de MM modnation heb gekocht krijg ik er ook een code bij. Maar wat die code precies inhoud weet ik niet. De store lag er gisteren uit. Zal dalijk tussen de middag eens een kijkje nemen.
Zijn er ergens gratis codes te vinden die ik kan invoeren voor bepaalde mods of karts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er was 1 code, die kwam via de PSN nieuwsbrief, code staat ook eerder ergens in het topic.

De overige codes lijken US only te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb de code die ik bij de game heb gekregen eens ingepleurd. Er kwam te staan dat het de Kratos pack was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
Het is hier geen V&A.

[ Voor 103% gewijzigd door PromoX op 17-06-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server is wel regelmatig down :(

Hoe kan je trouwens 2 op 2 tegen vrienden racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:50:
Server is wel regelmatig down :(

Hoe kan je trouwens 2 op 2 tegen vrienden racen?
het is niet mogelijk om met teams te racen, iedereen speelt individueel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:52:
[...]

het is niet mogelijk om met teams te racen, iedereen speelt individueel
Weet ik maar bij mij thuis zitten 2 gamers en bij een vriend van me ook. Dus met (minimaal) 4, maar wel ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
jah dat kan, je kunt splitscreen en online spelen. Vanuit je modcenter kies je voor play, dan splitscreen en online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Het kan soms wel frustrerend zijn hoor dit spel.
Ik ben nu bij die race waar je tegen Iceman moet (die blauwe viking) ik moet alleen nog die challenge halen van dat ik niet tegen de wanden mag botsen. Telkens als ik 1e lig en nog niet ben gebotst dan druk iemand mij tegen de wand aan in de laatste ronde op het laatste stukkie, of ik word op het nippertje 2e :( Straks maar weer proberen zal hem nu toch wel een keer moeten halen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu bij de 9e race in career mode.... maar ik kan daar gewoon geen 3e worden! Ben ik nou zo slecht? Ik zie ook helemaal geen optie om de moeilijkheidsgraad omlaag te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:41:
ik zit nu bij de 9e race in career mode.... maar ik kan daar gewoon geen 3e worden! Ben ik nou zo slecht? Ik zie ook helemaal geen optie om de moeilijkheidsgraad omlaag te schroeven.
heeel veel tracks hebben shortcuts, probeer daar optimaal gebruik van te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:42:
[...]
heeel veel tracks hebben shortcuts, probeer daar optimaal gebruik van te maken
ik zal vanavond eens even men best doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:50:
[...]

ik zal vanavond eens even men best doen :)
En slippen tot je er gek van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:08:
[...]
En slippen tot je er gek van wordt.
ik heb bij mij drifen hoger staan dan de handeling, als je dat beetje door hebt kun je alles drifen (incl. recht stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Waarom is dit spel eigenlijk nergens te koop? Of ligt dat aan mij?

Mediamarkt niet, gamemania niet, free record shop niet? Wil je de economie eens sponsoren. Uit frustratie maar iets anders gekocht.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:52:
Waarom is dit spel eigenlijk nergens te koop? Of ligt dat aan mij?

Mediamarkt niet, gamemania niet, free record shop niet? Wil je de economie eens sponsoren. Uit frustratie maar iets anders gekocht.
uitverkocht? ik had zelfde probleem, toen maar een bundle genomen. overigens heb ik 'm van 't weekend ruim voorradig bij de eplaza gezien (bart smith francies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:58:
[...]
uitverkocht? ik had zelfde probleem, toen maar een bundle genomen. overigens heb ik 'm van 't weekend ruim voorradig bij de eplaza gezien (bart smith francies)
Uitverkocht, een game? In de zomer? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vrijdag voor 45 euro (PS3 versie) bij ZH Gaming gehaald, hoop hem vandaag binnen te krijgen maar word waarschijnlijk morgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:13:
[...]

Uitverkocht, een game? In de zomer? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
http://www.eplaza.com/ps3-mod-nation-racers - waarom sony zo verrekte weinig aan promo doet voor deze game is mij ook een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:11:
[...]

http://www.eplaza.com/ps3-mod-nation-racers - waarom sony zo verrekte weinig aan promo doet voor deze game is mij ook een raadsel
Nja ik wacht nu maar weer even, heb namelijk nu alweer een andere game gekocht omdat deze nergens te vinden was. Het frustrerende was dat ik op vakantie een week geleden ook alles heb afgezocht o.a. in de grootste HMV van Canada. Ook daar niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Hey mensen ik zit met het volgende probleem.

Ik wil graag met modnations splitscreen spelen over het internet met een vriend van mij die ook splitscreen wil spelen. Als je kiest voor splitscreen game hosten en hij voor splitscreen online en aangeeft dat hij met vrienden wil spelen komt hij niet in mijn game.. Nodig ik heb uit in mijn game komt hij er wel in maar dan alleen ipv zijn splitscreen. Is er iemand hier die het wel voor elkaar gekregen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Ik heb het spel ook net in huis gehaald :) wat een functies!
Om nog even terug te komen op de verhalen een stukje hierboven, het spel kan inderdaad soms best frustrerend zijn, heb je eindelijk je challenges gehaald, wordt je net voor de finish nog ff ingehaald!
K ga nu weer ff verder met de carreer modus :p

Mijn PSN iD is: erwinnxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I know everybody wants to know more about the patch that’s in development. We appreciate your patience as UFG places the final touches on it. There’s been a lot of community feedback and I think UFG has done a good job trying to include a lot of the improvements you’ve asked for. One of the improvements is the addition of a “casual” career difficulty that has less “aggressive” computer-controlled racers. I was able to spend some time last week playing the new build. Let me just say that I had a blast playing through the casual career difficulty and I think those that have been asking for this will be very pleased when you can get your hands on it!
Iedereen die alle trophies wilt halen kan beter even wachten met het spelen van de carreer, na de patch krijgt het spel een optie voor een makkelijkere carreer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Vindt de moeilijkheid wel ok, mag wel een beetje uitdaging in zitten. Die gouden zal wel aan de huidige moeilijkheid hangen.

als ze de LAADTIJDEN maar aanpassen, echt een raadsel waarom het na een install van 4GB soms nog zolang duurt

PSNID : HoefMeistert

Pagina: 1 2 3 Laatste