Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:28:
Tijd dat er een patch komt want ik heb echt nog niet kunnen genieten van dit spel. Dat de races moeilijk en frustrerend zijn zou niet zo erg zijn als de rest van het spel ook niet zo frustrerend was. Voor de minste actie krijg je een laadscherm voor je kiezen gegooid en die laadtijden zijn echt niet meer normaal te noemen. Wat ik ook niet snap is waarom het menu al direct een multiplayer omgeving moet zijn. Pas op dat idee op zich is wel goed gevonden maar dan kan het wel niet als ik naar de singleplayer career gedeelte rijd je career niet opstart. Singleplayer is singleplayer en zou toch helemaal niet gelinkt moeten worden aan multiplayer. Als er iets goed fout loopt bij MNR kan je dus zelf totaal geen singleplayer spelen tot het opgelost is?
Dat snap ik niet helemaal? Als jij niet aangemeld ben (om welke reden dan ook) bij PSN, kom je gewoon in de racehub terecht met AI mannetjes die wat rondjes cruizen. Dan kan je gewoon singleplayer/carriere en splitscreen rijden.
Ik zal vanavond eens wat tijden gaan meten, beetje ter indicatie.
Het laden an sich vind ik nog wel meevallen, RDR heeft ook irritante laatpunten (als je vanuit kampvuur of koets naar een andere stad gaat), Bayonetta is nog altijd de topper (pre-patch) van lange laadtijden. Meest irritante laadtijden zitten bij Tekken 6, zelfs op characterscreen moet elke character zeker 10-15sec inladen. Dat lijkt kort, maar vergeleken met de voorgaande series (waar geen laadtijd in zat), werkt dit zeer irritant.
[
Voor 15% gewijzigd door
SinergyX op 02-06-2010 12:45
]