Toon posts:

Videokaart vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb hier dus een Medion MIM2300 die het niet meer doet. In zoverre, hij heeft een probleem dat meer
mensen hebben met dit ding, er gaat iets mis met de videokaart. Ik zie nu alles dubbel, twee keer op het
scherm. Ik heb al windows XP, Vista, en 7 geïnstalleerd, werkte allemaal ook niet. Drivers updaten precies
hetzelfde probleem. Nu wil ik dus de videokaart vervangen. Er zit als het goed is een NVIDIA GeForce
8600M GS in. Nu wil ik er een andere videokaart in zetten die niet te heet wordt maar dus wel gaat passen.
Heeft iemand enige suggesties? Ik weet niet zo goed wanneer een videokaart misschien te groot is om
erin te gaan. Ik heb ook gezocht of ik misschien gewoon dezelfde videokaart kon vinden, maar dat is niet
gelukt.

Bij voorbaat dank!
Sander

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door. Zet je eisen en wensen op een rijtje en dan kun je een prima keuze maken :)

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-02 15:20

kronolith

[EDIT]

Uhhm, dat is een laptop, daar kun je de videokaart niet van vervangen...

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dan is het hopen dat het ding een MXMslot heeft, anders dan houdt het inderdaad op. En de kans op een MXMslot is vrijwel 0 bij een Medionsysteempje.

Verwijderd

Topicstarter
Maar die Geforce die er nu in zit moet toch ook in een slot zitten?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

De kans is 90% dat dit een chip op het moederbord is.

Had je al een externe monitor geprobeerd? (het kan ook het scherm zijn he?)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:11:
Maar die Geforce die er nu in zit moet toch ook in een slot zitten?
Nee, in de meeste gevallen zitten die gewoon op het moederbord gesoldeerd. Ook al zit zo'n ding op de PCIebus, dat wil niet zeggen dat het ook automatisch een PCIeslot is.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tweakers kunnen zelf bepalen wat voor videokaart ze nodig hebben en of ze die ueberhaupt wel kunnen vervangen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.