Service tmobile en de kwaliteit van web en walk gaat achter

Pagina: 1
Acties:
  • 520 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33
Ik zit nu drie jaar bij tmobile. Op zich was ik redelijk tevreden, maar de laatste tijd wordt de kwaliteit en service van tmobile slechter. Hebben meer mensen hier last van?

Ik kan van mensen die een vodafone -abonnement hebben geen sms ontvangen en dat ligt niet aan vodafone. Na twee jaar is dat nog niet opgelost. Nu sms ik niet zoveel dus ik zie dat niet als een groot probleem.
Echter de klantenservice gaf mij als advies dat degene die bij vodafone zitten bij hun provider moeten aankloppen. Dat lijkt mij een beetje de omgedraaide wereld.

Verder werkt het w&w internet ook heel slecht. Ik word er geregeld afgekickt (het lijkt wel of tmobile de capaciteit niet aankan) en op een aantal plaatsen in Rotterdam heb ik amper of geen bereik heb. Vroeger werd dat opgelost door mijn verbinding op 3,5g te zetten en dan was het opgelost.
Het advies wat ik krijg is dat de technische pas wat gaat doen, als ik het eerst op een andere telefoon uitgetest heb om uit te sluiten dat het aan mijn gsm ligt. Nu ken ik niemand met een telefoon, simlockvrij met umts. Dus ik heb vette pech!

Anderen moeten de kastanjes uit het vuur halen voordat tmobile wat gaat doen. Vroeger was de klantenservice een stuk beter dan tegenwoordig.

Mijn contract loopt binnenkort af dus ik denk dat ik maar ga verkassen naar een andere provider.

[ Voor 27% gewijzigd door hakuin op 20-05-2010 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 23:52
Ik wil je een gratis tip verstrekken voor de volgende hersenscheet die je op het internet parkeert -- Denk erover na, corrigeer de grote fouten en gebruik alinea's.

Buiten dat onderschrijf ik je klachten en is T-Mobile in rap tempo bezig iedereen weg te jagen. Alle mensen die ik ken die serieus mobiel internet gebruiken willen er weg omdat UMTS gewoon simpelweg niet werkt. Disconnects aan de lopende band en weinig dekking. Gprs werkt prima, maar dan word je in de praktijk beperkt tot opera mini, dat is gewoon niet leuk.

Dus T-Mobile webcare, als jullie dit lezen, mij ben je al kwijt, velen gaan volgen. Doe er iets aan voor jullie netwerk leegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14
Het zou interessant zijn als er iemand die engineer is bij T-Mobile (of iemand anders uit de telco-industrie) hier een licht over zou kunnen schijnen. Die gasten moeten toch ook wel weten dat het een baggernetwerk is? We zullen het om angst wegens represailles waarschijnlijk nooit weten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat is het dat je in dit topic wil bediscussiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Wat RoD zegt, maar... ik kan je wel vertellen dat ik met mijn iPhone abonnement ook (de laatste tijd) zeer slecht internet heb. Soms duurt het minuten voordat er data binnenkomt, andere keren wordt ik blij gemaakt met een error en heb ik niks.

Ik heb al een klacht gestuurd naar info@t-mobile.nl, maar echt helpen doet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:28
RoD schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:15:
Wat is het dat je in dit topic wil bediscussiëren?
Wat denk je zelf? De titel zegt het al: de verslechterende service van het T-Mobile-netwerk! :?

Ik deel deze ervaring. Heb zelf een iPhone en het internet over 3G is nog nooit zo instabiel geweest: volle ontvangst in stedelijk gebied en er komt af en toe nog geen byte binnen. Zeer irritant. GPRS is sneller en betrouwbaarder. Ook is het zo dat mijn accu veel sneller leeg is dan voorheen (mits 3G ingeschakeld). Waarschijnlijk omdat de iPhone steeds probeert te connecten met Exchange o.i.d.

Zeer irritant en ik ben inderdaad benieuwd of iemand die werkzaam is bij T-Mobile hier nu eens een verklaring voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook flink ontevreden over t-mobile, heb tweemaal online een formulier ingevuld, een maand geleden en nog geen reactie ontvangen. Ik ga wel klagen, wil een vergoeding voor mijn afgelopen aboperiode van 1 jaar. Ben supervaak gewoon niet bereikbaar geweest terwijl de telefoon gewoon vol bereik aangeeft. Ben bang dat als T-mobile niet snel iets doet om mij tevreden te stellen ze een klant die er al 10 jaar zit (begon als tiener met pre-paid) kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb dit probleem ook. Als ik in de stad (010) ben en mijn vriendin (vodaphone abbo) belt mij, dan krijgt ze mijn voicemail terwijl de telefoon gewoon aanstaat.

Vorige keer stuurde ze een sms en die kwam pas na 10 minuten aan.

Een weekje later wilde ik iemand in het centrum bellen, na 20 seconden dacht ik dat mijn telefoon het niet deed en wilde ik weer gaan bellen toen bleek dus dat hij net voor de eerste keer overging. (supertraag dus)

Hierdppr komt het:
http://www.onemorething.n...lariteit-iphone-niet-aan/

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goed, door gebrek aan een discussiepunt begint dit een beetje een welles / nietes-topic te worden over de ervaringen met T-Mobile. Ervaringen posten kan, maar dan kan daarvoor een ervaringentopic aangemaakt worden. Er kan ook gediscussieerd worden over de kwaliteit van W&W van T-Mobile, maar dan verwachten we wel dat er in de topicstart discussiepunten aangegeven worden. Omdat de huidige topicstart dit niet bevat gaat deze op slot. We verwachten daarvoor wat meer dan "hebben meer mensen hier last van".

Edit: als je de redactie wilt helpen kun je overigens hier terecht: Heb jij problemen met je T-Mobile verbinding?

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 27-05-2010 14:16 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.