beste tweakers, ik ben nieuw hier op het forum, en was wat aan het opzoeken over htpc's en het leek me wel leuk er eentje te bouwen, alleen ik heb geen flatscreen ofzo, dus moet ik het doen met een geel-rood-wit aansluitingkje, of zon zwart kabeltje wat een beetje op een muis/toetsenbord dingetje lijkt, hoe kan ik een van die 2 erop aansluiten? verder heb ik al wel wat pc onderdelen liggen, ik heb nog een nvidia 9400gt videokaart liggen, een ati radeon hd 5400, en er komt een asus p5k deluxe wifi aan(overgekocht van een medetweaker)
voeding heb ik ook nog, een oude 20 pins, en een nieuwere 450watt voeding, er zal nog wat bij moeten voor het klaar is, maar wat is dan de beste keuze, ik wil het ding puur gebruiken voor muziek afspelen en films kijken, verder wil ik geen toetsenbord ofzo ervoor, aleen een afstandsbediening, en een mediacenter programma, wat het liefst gewoon al komt als ik het ding opstart, de grootte of in wat voor kast het komt maakt niet uit.. dus wat zijn de beste opties voor me?
voeding heb ik ook nog, een oude 20 pins, en een nieuwere 450watt voeding, er zal nog wat bij moeten voor het klaar is, maar wat is dan de beste keuze, ik wil het ding puur gebruiken voor muziek afspelen en films kijken, verder wil ik geen toetsenbord ofzo ervoor, aleen een afstandsbediening, en een mediacenter programma, wat het liefst gewoon al komt als ik het ding opstart, de grootte of in wat voor kast het komt maakt niet uit.. dus wat zijn de beste opties voor me?