Volgende maand ben ik van plan een Samsung UE32C6000 LED televisie aan te schaffen. Aangezien de kwaliteit van de interne speakers zeer matig is, wil ik mijn huidige geluidsset er op (proberen) aan te sluiten. Mijn huidige audio set bestaat uit een vier-tal JBL Control 1 speakers, in combinatie met een Control SB-5 subwoofer en een NAD vijf-kanaals versterker (Analoog).
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is het digitale signaal (Optisch) om te zetten naar analoog, zodat ik hiermee mijn versterker kan aansturen. Zelf heb ik nog een Behringer ADA8000 liggen, en vroeg mij af of het met dit apparaat mogelijk is het digitale audio (Zowel Stereo als 5.1) vanuit de TV, om te zetten naar analoog signaal ter aansturing van de NAD versterker.
Oftewel: PS3 (Bijv.) > TV > Behringer ADA8000 > NAD Versterker.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is het digitale signaal (Optisch) om te zetten naar analoog, zodat ik hiermee mijn versterker kan aansturen. Zelf heb ik nog een Behringer ADA8000 liggen, en vroeg mij af of het met dit apparaat mogelijk is het digitale audio (Zowel Stereo als 5.1) vanuit de TV, om te zetten naar analoog signaal ter aansturing van de NAD versterker.
Oftewel: PS3 (Bijv.) > TV > Behringer ADA8000 > NAD Versterker.