Hier is ook redelijk wat af ge-experimenteerd, ook qua uiterlijk. Dit is mijn huidige home-screen indeling van mijn G1!
Lees de lijst apps, shortcuts en widgets als van links naar rechts beginnend in de linkerbovenhoek

Mijn 5 homescreens
Links
Apps, shortcuts en widgets:- De 4x4 widget van Twidroid Pro
Links-midden

Het schermpje met bovenin mijn 'monitor-widgets' daaronder mijn muziek, en daaronder alles wat ik nuttig vind op dat moment. Als ik iets ineens meerdere keren op een dag nodig hebt verschijnt hier een shortcutje bij
Apps, shortcuts en widgets:- Cachemate 'clear cache' button-widget
- JuiceDefender 'Battery-life multiplier' widget
- JuicePlotter 'Time-left' widget (geeft weer hoe lang de batt erover doet om vanaf nu leeg/vol te raken)
- SetCPU widget
- 4x1 Music widget (themed)
- Bluetooth settings shortcut (Ik heb een bluetooth koptelefoon, doet af en toe nog vrij ruk met connecten)
- Flashlight, de meest simpele 'scherm wit - brightness vol open' app
- Compass
- Note Everything Pro
- Sleeptimer (muziek over <set tijd> uitzetten applicatie)
- RoboDefence
- Lol Sites (I can has cheezburger network app)
Midden

Mijn standaard home-screen
Apps, shortcuts en widgets:- Beautiful widgets 'Home'
- Messaging (komt briljant uit met mn achtergrond, al zeg ik het zelf
) - Beautiful widgets Wifi toggle
- Beautiful widgets Bluetooth toggle
- Beautiful widgets Silent/Herrie toggle
- Beautiful widgets Brightness 11%/100% toggle
Rechts-midden

Hier huizen alle dingen die met internet en online-achtigheid te maken hebben.
Apps, shortcuts en widgets:- Google search widget met voice-search knop (Theme'd)
- Browser
- Skyfire (langzame browser maar met video support en nog een aantal handige features)
- Twidroid PRO
- Talk
- Gmail
- Hi MSN (volgens mij de meest vlotte en relaxte MSN app)
- Youtube
- Maps
- Market
Rechts

Mijn tweaker scherm, alles wat met instellingen en tweaks te maken heeft is hier te vinden.
Apps, shortcuts en widgets:- Autokiller (op de zwaarste preset al een zeer relaxte auto-task killer, maar met wat tweaks erbij helemaal perfect
) - SetCPU
- JuiceDefender (goddelijke app, verdubbeld mijn batt leven ongeveer
) - Cachemate (automagische cache-leegmaak-app)
- JuicePlotter (Houdt je batt-leven bij in grafiekje en verteld je hoe lang je batt nog mee gaat of hoe lang hij nog nodig heeft om volledig op te laden)
- Rootexplorer
- Terminal
- SMS backup & restore
- Linda File manager
- Root Permissions
Custom Rom en Theme
Jullie hadden waarschijnlijk al door dat ik dus een Custom ROM draai, met een Theme er overheen. De custom ROM is in dit geval SuperD 1.10.3 geflashed over de 1.9.3 met WG-kernel. Verder heb ik hier overheen de Darkstar Theme met Advanced Launcher.
Deze launcher kan volledig geback-upt worden naar een XML, kan ingesteld worden van 1 tot 15 (dacht ik) homescreens en heeft de optie om de text onder de icoontjes weg te laten.
Verder heb ik veel tweaks in de vorm van apps als cachemate en juicedefender. Welke mijn G1 snel en snappy houden

Juicedefender (voor de geintereseerden) zet je apn (dus 3g/g) 1 minuut per 15 minuten aan, en geeft dan al je apps de instructie om een refresh te doen. Zo heb ik het batterijleven van mijn tellie over de 25u heen getild

Linkjes
Voor de geintereseerde zijn hier wat linkjes, als je mijn volledige instellingen scala graag wilt bekijken mag je mij een DM sturen (daar val ik het 'show je homescreen'-topic niet mee lastig

)
De opmaak is een beetje gejat van Diabolofan, maar ik dacht ik kan het net zo goed ook gelijk even netjes en mooier maken

Als jullie nog wat extra info ergens over willen hoor ik dat wel!