En zo vloog het weekend van vier dagen voorbij alsof het maar één dag was...
Allereerst nieuws uit Berkeley:
Server crash status report
You may have noticed that our user database machine "mork" crashed, bringing down absolutely everything. It has recovered and it claims everything is fine. But we're going to make sure things are in good shape before we start distributing work again. Work will probably start flowing sometime tomorrow. Till then, the forums are still around for your enjoyment.
Met andere woorden: hopelijk kunnen we vandaag weer wat gras voor de koetjes binnenhalen (en hopelijk ook weer verteerd gras naar Berkeley terugsturen).
Dan de stats, wat valt op? Alleerst valt me op dat ik in de daily op nummertje drie sta. Dat zal mede te wijten zijn aan m'n servertje wat nu niet meer een Atom 330 is maar een Core i3-540
In de overall top 30 gebeurt vandaag niets, maar als de output in gelijke lijnen doorgaat dan wisselen nr. 6 en 7 morgen van plek
tenminste, als er morgen stats zijn want de database-ellende kan roet in het eten gooien
In de teams daily zien we dat we een plekje zijn gedaald. Niet mooi, maar het kan erger...
En als laatste kunnen we feesten... er zijn weer een paar mijlpalen! Ook al staan ze in de stats vermeld, ik gun de mijlpaalhalers allen ook hier een plekje:
Gefeliciteerd allemaal!
DPC SETI@Home hitparade van 16 mei 2010
Mijlpalen
SETI@Home Links
SETI@Home webpage
SETI@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
[
Voor 105% gewijzigd door
Wildfire op 17-05-2010 14:17
]