We hebben intussen al een tijdje de optie om users toe te voegen aan een openingspost, welke dan als "xx auteurs" in de lijst staan. Nu heb ik een paar keer een SeM topic gemaakt omdat het erop leek dat er kloonaccounts waren wat zichtbaar was bij zulke topicstarts, en zoiets zou je mogelijk ook denken bij een topic als CPU cooler stopt!, waar een relatieve nieuweling ([Verwijderde gebruiker]) een topic opent en daar een usernaam als medeauteur toevoegt welke zijn naam is (in dit geval ari).
Mijn vraag is of mensen toestemming moeten geven (of beter gezegd, moeten instemmen) met het medeauteur zijn van een topic. Ik kan natuurlijk de proef op de som nemen door iemand toe te voegen, maar wil dat niet zomaar doen.
Als het antwoord "nee" is, dan kan dit eventueel naar LD?
Mijn vraag is of mensen toestemming moeten geven (of beter gezegd, moeten instemmen) met het medeauteur zijn van een topic. Ik kan natuurlijk de proef op de som nemen door iemand toe te voegen, maar wil dat niet zomaar doen.
Als het antwoord "nee" is, dan kan dit eventueel naar LD?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.