Ik verkoop mijn 2x Ati 4870x2 crossfire, what to buy next?

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314139

Topicstarter
Ik heb mijn 2 ati 4870x2 2gb ddr5 tekoop gezet, tijd om over opvolging na te denken. Iemand suggesties ,ervaring tips misschien?
Ik wou er de verkoopprijs weer voor uitgeven dus ongeveer 400 euro.
What to do, 2 mid range kaarten of een semitopper? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? lezen en op zoek gaan in de Pricewatch en op benchmark/review sites :) .

Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je er mee doet.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 16-05-2010 01:12 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263922

Je gaat er in ieder geval op achteruit kwa maximale performance, maar als je verder tevreden bent met ati, zou de 5870 zeker geen slechte opvolger zijn, per gpu gekeken is deze ~2x zo snel, een 2gb versie kan ook nog binnen dat budget, als je nu te kort kwam met 1gb effectief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:01

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Net als iedereen: **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? doorlezen en volgen.
Het uitzoeken van een videokaart is iets wat je prima zelf kunt na je wat in te lezen, is tenslotte met je HD4870X2 ook gelukt.
Bedenk je ook: Waarom doe ik deze kaart weg? Is de performance niet meer voldoende? Mis ik features? Of is het financieel gezien aantrekkelijk deze nu weg te doen en door te stromen naar de nieuwere serie?

Voor alsnog zit hier geen discussiewaarde aan, daarom op slot.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.