TOXIC CUBE
Hey mede case modders
Het zomer gevoel zit in het vel en het begint te kriebelen om te casemodden.
Na een hele winter te lopen brainstormen zit er eindelijk een idee in mijn hoofd.
Van schetsen maken komt niets in huis. its all in my head hehe
Zo beetje een kort lijstje van wat er allemaal zal gedaan worden en gebruikt worden in mijn case. Het wordt dus een case vanaf 0
De case zelf zal bestaan uit witte plexi , beetje hoogglans achtig. Het kader die alles zal samenhouden wordt uit alu profielen gemaakt,simpel maar mooi imo
verder zul je enkele van de volgende dingen kunnen terug vinden in mijn case
Verlichting: groen led's
Kleuren : hoogglans wit (case) mat zwart , toxic green
Waterkoeling : dunno yet but its possible
wow effects : een insane zotte window vanbinnen in de case zelf ( maar zal jullie nog laten wachten op dat lol )
Verder zie ik nog wel naarmate ik vorder , vaste plannen zitten er maar weinig in
Even al wat foto's van wat ik al heb op dit moment
Alu kader voor de onderkant 52 op 52cm dit allemaal gezaagd met mijn nieuwe dewald , love it
De plexi erin , en dit een nacht laten drogen omdat deze met tec 7 verlijmd is , later wordt dit alles vastgeboud
Opbouwen die handel , Gaat nogal snel
De window en alle andere zaken zaag ik later uit
Nog wat U profiele, om een valse bodem te maken waar de voeding onder zal zitten , en nog een hele boel ander kabeltjes van de led verlichting enzo
Het kadertje , en echt tervreden van de verstekken , met mijn vorige zaag was dit echt een ramp.
De hoeken aan de binnenkant van de case waar het plexi samenkomt heb ik ook terug met alu afgewerkt. Hou niet zo van vuile hoeken zelfs al zijn die achteraf niet meer zichtbaar.
In deze gleuf zal mijn zij paneel kunnen in en uitschuiven om aan mijn hardware te kunnen.
De valse bodem in opbouw
De voeding komt dan daar te zitten
Dan ben ik begonnen aan de valse bodemplaat uit wat mdf
waar ik dan een window uitgezaagd heb . deze komt afgewerkt in mat zwart
De gaatjes die je ziet zijn voor de ledjes die erin komen ( groene )
En om dit gemakkelijk te doen heb ik eerst een klein kalibertje gemaakt om me te helpen op de zelfde hoogte alle gaatjes te boren en recht
Dan even een paar uur ledjes zitten solderen

De leds erin, en zelfs al branden ze nog niet het ziet er al zalig uit
en dat was het dan weer voor nu
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 18:34 ]