Ik heb nu bijna 2 jaar een Logitech Z-2300. Nu ben ik al een aantal keer tegen de kabel gelopen waardoor de connector kabel strakgespannen werd. Hierdoor heb ik nu alle moeite van de wereld om geluid te krijgen uit de 2 luidsprekers tegelijk. Ik denk dat dit ligt aan een slecht contact tussen de kabel en de 3.5mm plug voor in mijn laptop. Ik denk dat het daaraan ligt omdat ik hetzelfde probleem heb als ik mijn set aansluit op mijn gsm met dezelfde kabel.
De kabel van de 2300 zit vast in de 'bedrade afstandsbediening', ik kan dus niet gewoon de kabel vervangen door een andere 3.5mm naar 3.5mm... Hoe kan ik de connector vervangen? Kan ik gewoon de kabel net voor de connector afknippen? En hoe zet ik er dan een nieuwe connector op? Ik kan niet lassen...
De kabel van de 2300 zit vast in de 'bedrade afstandsbediening', ik kan dus niet gewoon de kabel vervangen door een andere 3.5mm naar 3.5mm... Hoe kan ik de connector vervangen? Kan ik gewoon de kabel net voor de connector afknippen? En hoe zet ik er dan een nieuwe connector op? Ik kan niet lassen...
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com