EMPTY
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 14:15 ]
Ik vroeg me dat ook af het enige dat ik weet is dat Compaq dat al ingevoerd heeft. Zie hier http://www.compaq.be/R3DEngine.asp?reference=20%2D01%2E01%2D01%2E07%2D01&lang=NL&sess=557753937&start%5Fid=0Op zaterdag 16 maart 2002 09:46 schreef arphiemstra het volgende:
Goedemorgen,
Vraagje iedereen weet natuurlijk wel dat het sinds 1 januari volgens europese wetgeving verplicht is om 2 jaar garantie op Computerhardware te verstrekken, mijn vraag is in wat voor mate is dit ook van toepassing op Digitale camera's??
Iemand die hier iets over weet en ik zoek eigenlijk ook links naar aanverwante artikelen.
Thanks.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq