Hey iedereen,
Ik ben van plan om mijn eerste 5.1 geluidssysteem te kopen, niet direct het beste, maar het zal wel beter zijn dan mijn 2 pc-boxen waar ik nu al vijf jaar mee doe. Nu ben ik een beetje in de war met de verschillende uitgangen en de kabels. Daarom dat ik even vlug dit postje aanmaak.
Ik heb de volgende apparatuur dat moet verbonden worden met Sony HT-DDWG800:
Playstation 3
Mediaspeler (Xtreamer of Eminent EM7080)
Sony KDL-40HX700
HD Digicorder
Is dit een goeie opstelling?
PS3 & Mediaspeler => Optisch => Geluidssysteem => HDMI => TV
Digibox => HDMI => Geluidssysteem => HDMI => TV
Daarnaast vroeg ik mij ook af, hoe het systeem weet welke signalen hij mag doorlaten? Zo kan bv mijn ps3 aanstaan en zal de digibox signalen blijven sturen. Het kan een belachelijke vraag lijken, maar zoals ik al eerder aangaf, heb ik nog nooit meer dan 1 kabeltje uit mijn geluidssysteem zien komen ^^.
Alvast bedankt,
Sander
Ik ben van plan om mijn eerste 5.1 geluidssysteem te kopen, niet direct het beste, maar het zal wel beter zijn dan mijn 2 pc-boxen waar ik nu al vijf jaar mee doe. Nu ben ik een beetje in de war met de verschillende uitgangen en de kabels. Daarom dat ik even vlug dit postje aanmaak.
Ik heb de volgende apparatuur dat moet verbonden worden met Sony HT-DDWG800:
Playstation 3
Mediaspeler (Xtreamer of Eminent EM7080)
Sony KDL-40HX700
HD Digicorder
Is dit een goeie opstelling?
PS3 & Mediaspeler => Optisch => Geluidssysteem => HDMI => TV
Digibox => HDMI => Geluidssysteem => HDMI => TV
Daarnaast vroeg ik mij ook af, hoe het systeem weet welke signalen hij mag doorlaten? Zo kan bv mijn ps3 aanstaan en zal de digibox signalen blijven sturen. Het kan een belachelijke vraag lijken, maar zoals ik al eerder aangaf, heb ik nog nooit meer dan 1 kabeltje uit mijn geluidssysteem zien komen ^^.
Alvast bedankt,
Sander