Onkyo TX SR308 i.c.m. Playstation 3

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte heer / mevrouw,

Ik ben in het bezit van een Onkyo receiver, type TX-SR308.
Hier op heb ik mijn playstation 3 aangesloten middels een HDMI kabel.

Nu is het zo dat als ik een game speel waar van het geleid is opgenomen in dolby digital of DTS de (rode) indicatielampjes op de receiver nooit gaan branden.
Hij geeft alleen aan: de speakerkeuze (A), HDMI en PCM, ik heb ook niet het idee dat het geluid klinkt zoals het zou moeten klinken, bij games klin 8)7 kt het geleid namelijk dof.
Als ik bijvoorbeeld het spel Modern Warfare 2 speel dan hoor ik de omgevingsgeluiden goed, maar mijn eigen geweer hoor ik als een klappertjespistool, dit kan toch niet echt de bedoeling zijn !

Als ik een blu-ray dvd afspeel via de playstation 3 gaan wel alle indicatielampjes branden zoals DTS of dolby digital.

Ik vraag mij af waarom hij bij games niet dolby digital en DTS aangeeft en bij blu-ray dvd’s wel ?

-Aan de HDMI kabel kan het niet liggen, als het goed is hoef ik ook geen optische kabel aan te sluiten aangezien de HDMI kabel digitale video en audio signalen doorgeeft.

-Ik heb de audio uitvoer op “bitstream” gezet in plaats van “PCM” in het instellingen menu van de playstation 3

-Op de receiver heb ik “HDMI TV Audio out” op “off” gezet.

Zie ik iets over het hoofd soms, of kan ik dingen nog anders instellen op de playstation 3 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Je probleem één keer posten is meer dan genoeg. Aagezien je ook al in Verwijderd in "Het Onkyo Receiver ervaringen/discussie ..." en Playstation 3 i.c.m. Onkyo TX SR308 hebt gepost gaat dit topic op slot.

Lees Het algemeen beleid anders eens door over het waar te plaatsen van een topic.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.