Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359147

Topicstarter
Weet iemand precies wanneer de HTC EVO word uitgebracht in Amerika ?
En ook in Nederland.
Wacht er al een klein tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilcoSnel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 19:22
Toevallig is gisteravond bekend geworden dat de EVO 4g op 4 juni beschikbaar is in de States...
Of de telefoon ook in Europa/Nederland uitkomt is nog steeds niet bekend. Als je hem wil verschepen zou ik eerst is goed naar de specs gaan zoeken/kijken want de EVO 4g uit de VS is voor zover ik weet niet compatibel met de Nederlandse GSM & 3G netwerken en een groot 4g netwerk is er nog niet in Nederland...

(BTW zelf hoop ik ook dat de EVO hier uit komt hoor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 14:35
Daarnaast heeft de EVO Wimax en geen LTE waardoor je ook in de toekomst niets hebt aan de 4G capaciteiten, tenzij je in Amsterdam woont geloof ik. Daarnaast is het een CMDA toestel waardoor je ook niet kunt bellen.. HTC lief aankijken voor een GSM+LTE variant dan maar ;)?
http://www.engadget.com/2...-bandwidth-sucking-paces/

Wel de toekomst.

[ Voor 96% gewijzigd door Pendulum op 13-05-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilcoSnel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 19:22
Pendulum heeft gelijk. Als er een EVO 4G met GSM+LTE uitkomt wordt dat ook echt een iphone kraker denk ik. Helemaal als Android 2.2 erop komt (die blijk 4,5 keer zo snel te zijn ofzo). En dan krijgen we daarna hopelijk ook nog de "Scorpion/Olympian" van HTC, wat ook een awesome dingt schijnt te worden. Maarja helaas geld voor allebei, Wait & See, Hope for the best.

[ Voor 6% gewijzigd door WilcoSnel op 13-05-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:37
Ik zag deze ook net voorbij komen op XDA.
Einde van het jaar mag ik weer mijn abo verlengen en wil dan een vervanger voor mijn HTC Touch 3G.
Zat te kijken naar een opvolger van de HD2 en deze is precies dat, alleen dan zonder Windows Mobile.
Ik ga dus echt dit hele jaar duimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-05 10:28

delorean7

Let's take the Aston toni

Ik snap niet waarom HTC niet onmiddelijk een vergelijkend model in EU lanceert. OK, de 4G techniek is hier nog helemaal niet klaar, maar ik zou dit toestel vandaag nog bestellen. Misschien moeten we dit topic ombuigen naar een goede vervanger. ;) Ben alleen bang dat die er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
ik zat een tijd te denken om de evo aan te schaffen maar ik denk dat we meer naar bovenstaand idee moeten gaan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:37
Ik was zelf op zoek naar een telefoon met een lekker groot scherm en snel.
HTC vind ik nog steeds een fantastisch merk.
De HD2 was er nog niet en vind ik nu een beetje té oud als ik voor een nieuwe mag.
Iets anders met die snelheid en een groot scherm zou voor mij super zijn. Ik hoop echt dat er iets naar de EU komt tegen het einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Is de telefoon niet bruikbaar hier in BE/NL?
Ik ben van plan hem te kopen in USA bij de release. Laat hem naar hier verschepen dan.
De 4G functie werkt zeker niet, maar de 3g en videocall toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 22:58
Ik vind dit ook een geweldig toestel. Heb nu een HTC Touch Pro en ga zeker overstappen op een Android toestel. De Desire is voor mij een goede kandidaat, maar toen ik van de Evo hoorde is dat toch wel omgebogen :)
Het enigste nadeel is dat hij geen amoled scherm heeft, maar volgens mij is daar wel mee te leven. Je krijg er meer dingen voor terug in vergelijking met de Desire.

Volgens http://www.electricpig.co...gen-network-hopes-dashed/ heeft htc geen plannen om deze in Europa uit te brengen.
Hier hopen ze van wel, maar een medewerker van HTC zegt van niet.
Volgens http://www.allaboutphones...-4G-aan-voor-Amerika.html is de kans ook klein dat hij naar Nederland komt. :'(

Mijn abonnement is over 5 maanden afgelopen, ik hoop dat de Evo er binnen die 5 maanden is 8)

Hier alvast wat leuke filmpjes:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yxaJMG6HHaY&translated=1]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FQFgtsR_ihw&translated=1]

EDIT: Ik heb net de Evo bij de pricewatch aangemeld. Hij heeft id 257524 dus ik verwacht dat hij hier komt te staan: pricewatch: HTC HTC EVO Zwart

EDIT 2: Hij is inmiddels toegevoegd. Zie pricewatch: HTC HTC EVO Zwart

[ Voor 13% gewijzigd door JackPoint op 18-05-2010 14:58 . Reden: Aanvuling pricewatch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Review door Laptopmag:
http://www.laptopmag.com/review/cell-phones/htc-evo-4g.aspx

Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 16:02
Engadget review is er ook, ook zij zijn (logischerwijs) enthousiast.
Ook over het scherm zijn ze positief, en vinden het zelfs beter dan het AMOLED scherm van de Nexus One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:30
Laten we ff duidelijk zijn: dit is een CMDA/4G toestel.
Dat wil zeggen dat hij NIET gaat werken in Europa, amen en uit.
Dus importeren heeft geen zin, tenzij je graag een dure brick koopt.
En HTC heeft voorlopig geen plannen om de EVO in GSM/3G variant uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Wil iemand een fatsoenlijke topicstart voor dit toestel maken? DM dan even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Waarom een topicstart maken voor een telefoon wat hier toch niet uit komt. HTC heeft dit nooit gezegd.
En hij is Sprint branded. Dus op een ander CDMA netwerk zal hij niet eens werken omdat je CDMA provider dan jou telefoon eerst moet activeren. En bij vreemde telefoons doen ze dat niet eens. Alleen rechtstreeks bij een abbo verkregen toestel.
Bij een GSM toestel is het niet zo strikt. Een sim kaartje inschuiven en je kan elke telefoon aansluiten die je maar wil. Bij CDMA gaat dit vanuit de provider. Dus ja...

Forget it. Komt hier nooit. Misschien wel een ander vergelijkbaar product. Maar daar is nog 0,0 van bekend. Niet eens een gerucht.
Ik mis ook idd, een 4,3 inch android telefoon. Maar ja, dan moet je toch maar even afwachten of die er wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 20:28
Ik vind het ook erg jammer dat deze niet in europa komt :(

Liefst heb ik nog een 4+" tel met 8.1 MP en de nieuwe 1.3 GHz snapdragon cpu. Helaas is het nog niet bekend wanneer en of deze er komt :'(

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 22:58
Inmiddels is er al (een tijdje) Het HTC Evo 4G topic
Pagina: 1