2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ondertussen is het een dame van 23-25, zijn ze getrouwd, hebben ze kinderen etc...Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:00:
boeiend die kwaliteit...
Heeft ie dat meisje nou nog gevonden?
Trouwens, Binnetie is nog volop actief op GoT, dus vraag het hem zelf gewoon

Oslik blyat! Oslik!
Alias? Aangezien hij het alleen maar over GoT heeft was een move logischer geweestWilbert de Vries schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:05:
Alias met LA gemaakt. Zo'n complimentje mag worden gedeeld
The devil is in the details.
Ey!! Macarena \o/
'Wiethoofd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:15:
[...]
De nieuwsberichten uit 1998 dannieuws: AOL, Netscape en Open Source
Haha, ja ik zie het."AOL suckt stevig en ik hoop dat door de overname Netscape ook niet meegenomen wordt. Wat moet je dan? Overstappen op Opera (best leuke browser, v3.5 is net gereleased)?".
[ Voor 21% gewijzigd door radeoxx op 14-05-2010 10:26 ]
SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal
Ja, het niveau ligt hier zeker hoger, allemaal door maatregelen die de redactie zelf heeft genomen.
[ Voor 24% gewijzigd door qwertyuio op 14-05-2010 10:28 ]
Ehh, de redactie doet zeer weinig met het forum hoorqwertyuio schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:27:
Ja, het niveau ligt hier zeker hoger, allemaal door maatregelen die de redactie zelf heeft genomen.
Daar moet je juist de moderators voor bedanken
Oeh, die naam, die woonplaats... volgens mij heeft de dame die 'ie zoekt me vorige maand nog gekniptdion_b schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:01:
[...]
Ondertussen is het een dame van 23-25, zijn ze getrouwd, hebben ze kinderen etc...
Trouwens, Binnetie is nog volop actief op GoT, dus vraag het hem zelf gewoon
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Iedereen draagt zo idd zijn steentje bij!Terw_Dan schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:30:
[...]
Ehh, de redactie doet zeer weinig met het forum hoor![]()
Daar moet je juist de moderators voor bedanken
SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal
En zo is 't maar net. Ik wil dan ook vooral ook jullie, de users, bedanken voor het plaatsen van alle content. Zonder jullie was 't nooit gelukt!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
haha vergeten.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
reviews: A2 Racer II review
reviews: System Cooling
reviews: PII Overclocking: cartridge wegslopen
reviews: Links
Vooral die A2Racer review is
[ Voor 5% gewijzigd door kronolith op 18-05-2010 18:06 ]
┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓
Zoek maar niet op Ipad.tornado61 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:25:
grappig, ben zelf nog niet zo lang lid maar mooi dat t' niveau omhoog is gegaan
nieuws: Apple iPad heeft knop tegen automatisch kantelen schermweergave
http://tweakers.net/archieven/cat/1/nieuws/?keyword=ipad
Ik ben blij dat die Ipad hype over is, prima dat tweakers tablets onder de aandacht brengt.
Maar ga niet tweakers volspammen met die Ipad.
Maar verder is het door de jaren heen wel duidelijk beter.
Blijven we wel even on topic? Deze discussie gaan we niet nog een keer herhalen, zeker niet in een topic over de kwaliteit van GoT.nFo schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:07:
[...]
Zoek maar niet op Ipad.![]()
nieuws: Apple iPad heeft knop tegen automatisch kantelen schermweergave
http://tweakers.net/archieven/cat/1/nieuws/?keyword=ipad
Ik ben blij dat die Ipad hype over is, prima dat tweakers tablets onder de aandacht brengt.
Maar ga niet tweakers volspammen met die Ipad.
Maar verder is het door de jaren heen wel duidelijk beter.
Vooral door Welk topic zit er onder jouw User id ? kom je op een heleboel oude topics.
En wat dat betreft is het niveau zwaar omhoog gegaan en de community veel groter geworden.
Thumbs up!
Lekker kort.
d:)b
Let wel, dat gaat uit van geen witruimte, geen afbeeldingen, geen styling, enz. En vooral: een hele berg aannames.
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 20-05-2010 14:39 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Of je bent wiskunde leraar of je hebt gewoon niks beters te doen!NMe schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 02:14:
34 miljoen posts van laten we zeggen gemiddeld 1.000 tekens elk. Een dubbelzijdig bedrukt A4-tje kan zo'n 1.000 woorden kwijt, uitgaand van een gemiddelde van 7 letters per woord is dat 7.000 tekens per A4, spaties niet meegeteld.34.000.000 / 7.000 = 4857. Een pak A4-tjes van 500 vellen is zo'n 7 cm dik, dus alles bij elkaar zou je dan op 70 centimeter papier uitkomen; krap een plankje.
Let wel, dat gaat uit van geen witruimte, geen afbeeldingen, geen styling, enz. En vooral: een hele berg aannames.
http://yor.minitroopers.com
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
>LA
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Je gaat nou wel uit van 1 teken per post, want je deelt 34.000.000 door 7.000NMe schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 02:14:
34 miljoen posts van laten we zeggen gemiddeld 1.000 tekens elk. Een dubbelzijdig bedrukt A4-tje kan zo'n 1.000 woorden kwijt, uitgaand van een gemiddelde van 7 letters per woord is dat 7.000 tekens per A4, spaties niet meegeteld.34.000.000 / 7.000 = 4857. Een pak A4-tjes van 500 vellen is zo'n 7 cm dik, dus alles bij elkaar zou je dan op 70 centimeter papier uitkomen; krap een plankje.
Je zegt zelf dat je zo'n 1.000 tekens per post inschat, dus het stapeltje wordt 1.000 keer hoger
Geloof ik...
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Het lijkt wel of het alleen nog maar over "Consumenten producten" gaat en niet Hardware/Software/Modding ...
Ik geef het Apple forum de schuld en dat tijdelijke PS3 forum ook
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik had inderdaad moeten delen door 7, niet 7.000. Paar plankjes extra dan, 't was laat.Zorro schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:27:
[...]
Je gaat nou wel uit van 1 teken per post, want je deelt 34.000.000 door 7.000
Je zegt zelf dat je zo'n 1.000 tekens per post inschat, dus het stapeltje wordt 1.000 keer hoger![]()
Geloof ik...
Dat zegt niks over niveau, dat zegt wat over onderwerpen.nero355 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:31:
Ben ik dan de enige die het tegengestelde durft te bewerenNiveau is al een jaar of 2 aan het zakken en heel diep ook
Laatst zag ik nog iemand die een Canon 550D had gekocht en toen vroeg iets in de richting van "Wat doet elk knopje op mijn camera ??"

Vroeger bleven dat soort mensen heeeeel ver weg van GoT !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kijk nog eens heel goed naar de topics uit de topicstart van dit topic en zeg dat nog eens met droge ogen.nero355 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:23:
Dus mensen die Raptors/SSD's kopen en NADAT ze het hebben gekocht in feite vragen "Wat moet ik ermee doen ?!" is geen achteruitgang
Laatst zag ik nog iemand die een Canon 550D had gekocht en toen vroeg iets in de richting van "Wat doet elk knopje op mijn camera ??"
Zomaar er vanuit gaan dat jouw post-id gelijk aan het huidige aantal posts is, is ook niet echt handig, want er zijn nog maar 26,3 miljoen posts gemaakt.NMe schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:37:
[...]
Ik had inderdaad moeten delen door 7, niet 7.000. Paar plankjes extra dan, 't was laat.
Overigens is deze fout wel wat kleiner dan degene die hierboven gecorrigeerd wordt natuurlijk
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Oh dus omdat je een paar ruktopics tegenkomt vind je dat het niveau achteruit aan het gaan is? FYI: precies dat soort topics worden al sinds de begindagen van GoT aangemaakt.nero355 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:23:
Dus mensen die Raptors/SSD's kopen en NADAT ze het hebben gekocht in feite vragen "Wat moet ik ermee doen ?!" is geen achteruitgang
Ik kom ruktopics en replies al 2 jaar lang tegen ... dat is het probleem en het gaat niet weg. Ben laatst zelfs uit wanhoop @ Hardware.Info aan het bladeren geslagen en kwam er achter dat onder andere alle oude DOC'ers zowat daar nu aan het posten zijn.oisyn schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:44:
Oh dus omdat je een paar ruktopics tegenkomt vind je dat het niveau achteruit aan het gaan is?

Dan gaat het dus niet achteruit en blijft het constant?nero355 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:30:
[...]
Ik kom ruktopics en replies al 2 jaar lang tegen ... dat is het probleem en het gaat niet weg.
Overigens zul je altijd slechte topics blijven houden. Dat voorkom je niet. Of je moet bij het registeren gaan testen op kennis en Tweaker-mentaliteit. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Zal ik mijn vorige post nog eens herhalen of scroll je zelf even terug naar boven?nero355 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:30:
[...]
Ik kom ruktopics en replies al 2 jaar lang tegen ... dat is het probleem en het gaat niet weg. Ben laatst zelfs uit wanhoop @ Hardware.Info aan het bladeren geslagen en kwam er achter dat onder andere alle oude DOC'ers zowat daar nu aan het posten zijn
Hee, het was een grappig bedoelde berekening die, zoals ik al zei, vol staat van de aannames.Dirk schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:29:
[...]
Zomaar er vanuit gaan dat jouw post-id gelijk aan het huidige aantal posts is, is ook niet echt handig, want er zijn nog maar 26,3 miljoen posts gemaakt.
Overigens is deze fout wel wat kleiner dan degene die hierboven gecorrigeerd wordt natuurlijk
Ik ben ontopic, met dat soort onzin nieuws help je de kwaliteit van tweakers/got niet mee omhoog.Wilbert de Vries schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:51:
[...]
Blijven we wel even on topic? Deze discussie gaan we niet nog een keer herhalen, zeker niet in een topic over de kwaliteit van GoT.
Opmerkingen, kritiek of suggesties? Hier moet je zijn, tenzij het in één van de fora hieronder hoort.
Dit topic gaat over het forum en niet over de frontpage.nFo schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:33:
[...]
Ik ben ontopic, met dat soort onzin nieuws help je de kwaliteit van tweakers/got niet mee omhoog.
Opmerkingen, kritiek of suggesties? Hier moet je zijn, tenzij het in één van de fora hieronder hoort.
Hierbij bedank ik ook iedereen die een steentje heeft bijgedragen.
@nero355 Slechte topics hou je toch en hoe meer je je er aan gaat ergeren hoe meer ze je opvallen. Helaas heb je altijd van deze topics en valt er niks tegen te doen en laat die topics links liggen. Er zijn mensen die zulke mensen wel willen helpen met een waardeloos topic laat ze dan lekker
@nFo wat jij niet leuk vind op de frontpage hoef je niet te lezen hoor er zijn genoeg mensen die het wel interessant vinden

d:)b
Ik vind wel dat we hier beter op weg zijn maar ik vind dat er toch sommige onderwerpen meer op andere forums thuis horen dan hier het "technische" stuk. Tuurlijk dagelijks leven hoort erbij maar aanschaf en aankoop voor producten. Vroeger deed je het met de verkoper en je pakte even boekjes erbij en je ging lezen maar nu? Vragen en dan op de mening van een Tweaker afgaan? Nee vind ik niet helemaal de bedoeling en dan teleurgesteld zijn. Ga onderzoeken en ik denk dat dat ook voor de toekomst belangrijker is.
[ Voor 23% gewijzigd door itsalex op 24-05-2010 01:13 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Verwijderd
Dat ik een artikel niet leuk vind, wil natuurlijk niet zeggen dat het artikel slecht is.bobsqaud schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:52:
Opzich wel goed zo'n topic om te laten zien hoe snel dit forum volwassen is geworden.
Hierbij bedank ik ook iedereen die een steentje heeft bijgedragen.
@nero355 Slechte topics hou je toch en hoe meer je je er aan gaat ergeren hoe meer ze je opvallen. Helaas heb je altijd van deze topics en valt er niks tegen te doen en laat die topics links liggen. Er zijn mensen die zulke mensen wel willen helpen met een waardeloos topic laat ze dan lekker![]()
@nFo wat jij niet leuk vind op de frontpage hoef je niet te lezen hoor er zijn genoeg mensen die het wel interessant vinden
Medetweakers moet je toch meteen afkraken?Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:05:
Sommige Tweakers kunnen wat mij betreft wel een cursus gebruiken "Hoe moet ik mij gedragen tegenover medetweakers". Het is opvallend dat ik veel vaker dan voorheen posts tegen kom waarbij mensen teksten plaatsen die over de schreef gaan of zich een houding aanmeten die nergens op slaat.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hier ben ik het volmondig mee eens, maar ik moet zeggen dat een TR - die ik zelden maak - heel erg effectief is indien gerechtvaardigd.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:05:
Sommige Tweakers kunnen wat mij betreft wel een cursus gebruiken "Hoe moet ik mij gedragen tegenover medetweakers". Het is opvallend dat ik veel vaker dan voorheen posts tegen kom waarbij mensen teksten plaatsen die over de schreef gaan of zich een houding aanmeten die nergens op slaat.
Nou nee, ik heb de indruk dat de tendens heel erg richting 'lachen met anderen' begint te gaan. Vroeger was dat subtiel en met een kwinkslag, nu gaat het toch soms hard naar GoT-maatstaven. Nee, vriendelijker is het er hier en daar niet op geworden.NMe schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:31:
Ik heb zelf nou niet de indruk dat het aantal reacties dat over de schreef gaat zo omhoog is gegaan. Wat echter omlaag is gegaan volgens mij is de tolerantie. Als iemand iets zegt dat op twee manieren uitgelegd kan worden, dan wordt telkens de meest beledigende manier maar aangenomen. Nergens voor nodig.
Een leuke aanwijzing is bijvoorbeeld het feit dat in [alg] Slechtste programmeervoorbeelden deel 4 expliciet moet vermeld worden dat het niet de bedoeling is om met anderen te lachen. Vraag eens aan de TS waarom hij dat nodig achtte?
Nou, ik wil best andere voorbeelden aanhalen, maar dan wordt al gauw duidelijk dat het niet om een algemene tendens gaat, maar om een paar users die de kar trekken, en daar ga ik me niet tot verlagen.
Overigens zei ik al dat er weldegelijk wat aan gedaan wordt, als er een terechte TR ingediend wordt, dus geen vingertje richting beleid of zo - gewoon een (persoonlijke) vaststelling dat er een aantal draadjes zijn waar altijd dezelfde users redelijk pittig uit de hoek komen.
Maar ik slaap 's nachts nog, dus het komt wel goed met me.

Het is niets geworden.
Hahah, dat is een bericht van bijna 7 jaar geleden
Ik zat al even goed na te denken, maar ben er achter hoe het nu zat. Dit berichtje is geplaatst door een vriend van mij destijds. Uiteindelijk hebben ze nog een paar keer contact met elkaar gehad. Maar is niks geworden.
Groetjes,
Binnetie
Hahah dus ze hadden wel degelijk elkaar gevonden... via GoT.

Gulfstream G650