Geachte tweakers,
Ik heb 1 topic gevonden waarin hetzelfde probleem was maar was niet opgelost.
dus ik probeer het nog een keertje.
( Cod4 Freeze en Blue Screen )
COD4 freezed bij mij heel willekeurig, soms speel ik wel een heel uur, maar soms ook 5minuten.
ook heb ik 1x een blue screen gehad.
na beide moet ik de pc resetten.
Het ligt niet aan mijn hardware!
Tevens zijn er geen updates voor drivers te vinden.
Ook raakt hij zeker weten niet overhit. (CPU = 50°C met uitschot naar 55°C)
Ik speelde per ongeluk de oorspronkelijke versie (zonder patches) en daar gebeurde het niet
na de installatie van 1.6-1.7 freezed hij wel.
Ik was de cd kwijt dus heb het spel gedownload (wel goeie key), maar op XP werkte die download wel.
Nu met Windows7 x64 Ultimate niet. Ook met compatibility gezet op: XP SP3 crasht hij.
Ik heb geen flauw idee meer, mijn suggesties zouden zijn:
- Dat ik een mogelijke Internet connection failure krijg en dat hij daarom vastloopt
- Ik mis een .dll file bij startup: 642102037Wsy.dll , maar deze kan ik niet online vinden.
Please help!
mvg,
Rundervinkje
Ik heb 1 topic gevonden waarin hetzelfde probleem was maar was niet opgelost.
dus ik probeer het nog een keertje.
( Cod4 Freeze en Blue Screen )
COD4 freezed bij mij heel willekeurig, soms speel ik wel een heel uur, maar soms ook 5minuten.
ook heb ik 1x een blue screen gehad.
na beide moet ik de pc resetten.
Het ligt niet aan mijn hardware!
Tevens zijn er geen updates voor drivers te vinden.
Ook raakt hij zeker weten niet overhit. (CPU = 50°C met uitschot naar 55°C)
Ik speelde per ongeluk de oorspronkelijke versie (zonder patches) en daar gebeurde het niet
na de installatie van 1.6-1.7 freezed hij wel.
Ik was de cd kwijt dus heb het spel gedownload (wel goeie key), maar op XP werkte die download wel.
Nu met Windows7 x64 Ultimate niet. Ook met compatibility gezet op: XP SP3 crasht hij.
Ik heb geen flauw idee meer, mijn suggesties zouden zijn:
- Dat ik een mogelijke Internet connection failure krijg en dat hij daarom vastloopt
- Ik mis een .dll file bij startup: 642102037Wsy.dll , maar deze kan ik niet online vinden.
Please help!
mvg,
Rundervinkje