En ik maar denken dat al die mensen me belachelijke slogans kansloos waren
Gefeli!

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 20-05-2010 11:09 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 20-05-2010 11:09 ]
Ik snap wel dat het origineel moet zijn, en ook hulde aan de gevonden antwoorden, ze zijn gewoon leuk, maar ik heb met mijn slogan juist geprobeerd netjes te zijn omdat het uiteindelijk dus wel gebruikt zou kunnen worden in een wereldwijde promotie actie van Asus, en ik denk niet dat Asus er verstandig aan zou doen om "Kiss my Asus" daarin te gebruiken, of dat op een doos te plakken. Voordat je het weet, heb je een Amerikaanse mama aan de lijn hangen die helemaal over de rooie is omdat zon of dochterlief een "naughty" doos van Asus gekocht heeft met "Kiss my Asus" erop. Dat is niet fatsoenlijk!(Wel grappig/leukVerwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:52:
Klopt, echter kiezen we er vijf en kunnen we er uiteindelijk maar één gebruiken. Dus originaliteit is ook erg belangrijk. Vandaag worden de overige twee winnaars geselecteerd en op de hoogte gesteld.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Je hebt gelijk. Maar de mensen van ASUS kiezen of Tweakers (ROG-ier)Remmes_NT schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:50:
[...]
inderdaad, dacht er het zelfde over, maarja hun beslissen erover, en ik denk dat wij er weinig aan kunnen doen
en wat ook jammer is/was is dat de meeste mensen na pagina 2-3 al gewoon antwoorden konden overtypen en dus nauwelijks/geen zoekwerk hebben hoeven doen
maar goed, was leuk om er aan mee te doen
win toch nooit wat
[ Voor 10% gewijzigd door Stefanto op 20-05-2010 11:28 ]
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Nu stond er 'verzin een slogan'. Veel vager/breder dan dat kan niet volgens mij.Darkasantion schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:13:
[...]
Ik snap wel dat het origineel moet zijn, en ook hulde aan de gevonden antwoorden, ze zijn gewoon leuk, maar ik heb met mijn slogan juist geprobeerd netjes te zijn omdat het uiteindelijk dus wel gebruikt zou kunnen worden in een wereldwijde promotie actie van Asus, en ik denk niet dat Asus er verstandig aan zou doen om "Kiss my Asus" daarin te gebruiken, of dat op een doos te plakken. Voordat je het weet, heb je een Amerikaanse mama aan de lijn hangen die helemaal over de rooie is omdat zon of dochterlief een "naughty" doos van Asus gekocht heeft met "Kiss my Asus" erop. Dat is niet fatsoenlijk!(Wel grappig/leuk)
Dus volgende keer wat beter aangeven wat er wel en niet mag qua slogan denk ik, je merkt nu duidelijk dat mensen zich "inhielden" qua kreten omdat men in het achterhoofd had dat het eventueel niet gekozen zou worden omdat het niet "netjes" was.
[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 20-05-2010 14:24 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Whehe, die's ook wel tof!Xenomorphh schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:45:
Haha ik zou nog een pracht slogan weten!
Met een moederbord van Asus gaat je pc niet op zn Anus
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3
Verwijderd
Ik bedoel het gewoon letterlijk kopieren ja.. check dit (pagina 8.. mijn antwoorden staan op pagina 1 -heb 50 posts per pagina ingesteld-)Stefanto schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:38:
en toch hoop ik zelf ook te winnnen
offtopic:
k win toch nooit wat fatsoenlijks
Dat heb je altijd met de prijsvragen. Dan krijg je een prijs al je niet nodig hebt of niet wilt. En wil je iets of vind je het leuk dan heb je pech.
Ik heb die overzicht gemaakt en ik moet zeggen dat je -letterlijk copy/pasted wel heel zacht heb uitgedruk. Maar ik kom veel slogun tegen die bij andere producten zijn gebruik of oude van asus.
Maar dat is voor de jury die kiest
Wil je even heel snel antwoord 2 en 3 aanpassen.. je hebt ze van mij gekopieertVaporized schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:48:
Antwoord vraag 1: 2 Cores Maximaal.
Antwoord vraag 2: Als deze knop word ingedrukt en de juiste software ge-installeert is kan de CPU dynamisch of statisch de kloksnelheden opschroeven. Dit tot respectievelijk 500- 400, of 200Mhz zonder de maximale TDP te overschrijden!
Antwoord vraag 3: RoG Connect. Hiermee kan O.A bijna elke optie van de BIOS vanaf een externe bron worden gewijzigd en uitgelezen.
Verzinsel Slogan: Power where u need it !!
Ik snap dat iedereen ongeveer het zelfde antwoord, maar wees op zijn minst origineel genoeg om het in je eigen verwoording op te schrijven. Dit is gewoonweg zwak, alles wat je hebt gedaan is het verwijderen van 1 zin @ vraag 2.D4NG3R NL schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:34:
Antwoord vraag 2: Als deze knop word ingedrukt en de juiste software ge-installeert is kan het CPU op basis van welke cores worden gebruikt, dynamisch of statisch de kloksnelheden opschroeven. Dit tot respectievelijk 500- 400, of 200Mhz zonder het maximale TDP te overschrijden!
Antwoord vraag 3: RoG Connect. Hiermee kan O.A bijna elke optie van het BIOS vanaf een externe bron worden gewijzigd en uitgelezen.
Snap ik
"aSpecies8472 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:32:
Too bad ik vond dat de geheel toevallig de mijne wel de leukste
(13mei 1:40)
Unlocking 4 Simplicity
Connect 2 Master
Gelukkig zijn de drie die gekozen zijn wel origineel, maar er zat een enorme hoop bagger bij.
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
ikke niet, had iets anders in gedachten dan wat ik had gepost maar ik wou het netjes houden aangezien ik het niet als een slogan voor op een doos vondt..nedernakker schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:37:
[...]
"
denk dat bijna iedereen die van zichzelf de leukste vond....
ja, daag.
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Offtopic: Bekende specs heb jenedernakker schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 20:01:
dan val jij niet onder de bijna iedereen
nog 1 dag ja... morgen 980X
Ik hou het nog wel ff bij mijn 920-je, ik heb al teveel uitgegeven voor de huidige setup... maar ik had hem 3 weken geleden bijna gekocht... alleen maar om te hebben
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
als je hebt gewonnen zou je een mail krijgenmindwarper schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:42:
Erm...
vergeef mij als ik t gemist heb...
maar waar kan ik evt. lezen wie de 2 "bijkomende" winnaars zijn geworden
offtopic:
Stiekem hoop ik nog altijd...
ja, daag.
[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 20-05-2010 23:02 ]
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 23:30 ]
Hun winnen:)D4NG3R NL schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:00:
Weet je wat mij een beetje opvalt? Iedere winnar op bolletje92 na is vrij nieuw hier op GoT.....
(Niet dat het wat te maken heeft met dat hun winnen, maar het zijn altijd de n3wbz die winnen en nooit de oudere, meer ervaren GoT'ters)
offtopic:
Toch gefeliciteerd hoor
ja, daag.
Ik praat niet specifiek over "jongeren" (ben zelf 17) maar meer de mensen die pas net op Tweakers zijn.. of maar een paar post's hebben.iklucas schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:39:
[...]
Hun winnen:)
nah, vast toeval en de jongeren onder ons zijn misschien gewoon wat creatiever:)
Verwijderd
Tsja, het is natuurlijk ook niet leuk als alleen het meubilair kans maakt, al had ik dat in dit geval niet erg gevondenD4NG3R NL schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:18:
Ik praat niet specifiek over "jongeren" (ben zelf 17) maar meer de mensen die pas net op Tweakers zijn.. of maar een paar post's hebben.
Neuh maar ik zie het altijd dat het de nieuwkomelingen zijn die winnenVerwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:38:
[...]
Tsja, het is natuurlijk ook niet leuk als alleen het meubilair kans maakt, al had ik dat in dit geval niet erg gevonden
[ Voor 14% gewijzigd door Madrox op 21-05-2010 07:04 ]
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Leg me dan eens uit dat ik niet heb gewonneniklucas schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:39:
[...]
Hun winnen:)
nah, vast toeval en de jongeren onder ons zijn misschien gewoon wat creatiever:)
achja het maakt toch niet uit als je niet wintMadrox schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:01:
Alle winnaars Van Harte Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Wel een kanttekening:
(Sterke slogan, als het hoofdkantoor deze slogan alsnog niet goed vind omdat deze Nederlands is, kunnen we de overweging maken om deze lokaak te gebruiken.) Daar het voor Asus was dacht ik dat het een Engelstalige slogan moest zijn. Merkte al snel dat er ook nederlandstalige slogans ingebracht werden en ik dacht (wtf)
Verder dacht ik dat ik daarom ook dat het officieel moest zijn, zodat ook ik aan een professionele, serieuze slogan
dacht (iig netjes).
Verzin een treffende slagzin, die past bij onze producten. ASUS zal dan vijf winnaars selecteren
Dat klopt dus niet helemaal, Asus zal uit de vijf winnaars (die hier aangewezen worden door ?) 1 winnaar kiezen.....
Het zou leuk zijn als er bij een volgende "actie" de regels wat duidelijker worden opgestelt.
Maar jongens, veel plezier met de prijzen
AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3
Zat even profiles te kijken met registratie datums. Vind ik het toch wel iets onterecht.D4NG3R NL schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:00:
Weet je wat mij een beetje opvalt? Iedere winnar op bolletje92 na is vrij nieuw hier op GoT.....
(Niet dat het wat te maken heeft met dat hun winnen, maar het zijn altijd de n3wbz die winnen en nooit de oudere, meer ervaren GoT'ters)
offtopic:
Toch gefeliciteerd hoor
Jammer alleen dat ik achteraf gezien niet de eerste was die dag die deze slogan had verzonnen. Als ik 6 uur eerder was geweest, had ik morgen naar die demodag gegaan en had ik mijn compu kunnen upgraden...Blue-Tiger schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:15:
[...]
Respect!Imo meest geniale slogan van vandaag
Meh... you win some, you lose some...Threikius schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:57:
Jammer alleen dat ik achteraf gezien niet de eerste was die dag die deze slogan had verzonnen. Als ik 6 uur eerder was geweest, had ik morgen naar die demodag gegaan en had ik mijn compu kunnen upgraden...
[ Voor 11% gewijzigd door danielmolenaar op 21-05-2010 12:23 ]
Iedereen had liever gewonnen ofcoursedanielmolenaar schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:22:
[...]
Meh... you win some, you lose some...
Ik had ook liever gewonnen, maar beter een goede verliezer dan een slechte winnaar toch?
Maar het laatste: dat lijk me wel een leuke troost prijs om er heen te gaan .Blue-Tiger schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:46:
[...]
Iedereen had liever gewonnen ofcourseMaar, zo is het nou eenmaal. Had tot verassing een paar maanden geleden mijn moederbord gewonnen dus had deze helemaal niet nodig. Leek me tof om dat overclocken in rl te zien
Komt nog wel hoop ik...
[ Voor 60% gewijzigd door Stefanto op 21-05-2010 13:52 ]
Verwijderd
Waar heb je het over? Klopt als een bus toch? Uit alle deelnemeners worden 5 winnaars gekozen die langs mogen komen op het hoofdkantoor en een bordje mee naar huis krijgen. Die winnaars zijn aangewezen door Asus (nou ja, een medewerker of medewerkers van).Madrox schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:01:
Verzin een treffende slagzin, die past bij onze producten. ASUS zal dan vijf winnaars selecteren
Dat klopt dus niet helemaal, Asus zal uit de vijf winnaars (die hier aangewezen worden door ?) 1 winnaar kiezen.....
Het zou leuk zijn als er bij een volgende "actie" de regels wat duidelijker worden opgestelt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 14:13 ]
Verwijderd
Tien berichten en gelijk prijs, toe maar
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 16:26 ]
Ik ben heul geen newb!Niet dat het wat te maken heeft met dat hun winnen, maar het zijn altijd de n3wbz die winnen en nooit de oudere, meer ervaren GoT'ters
oja, 1 winnende sloganVerwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:12:
[...]
Waar heb je het over? Klopt als een bus toch? Uit alle deelnemeners worden 5 winnaars gekozen die langs mogen komen op het hoofdkantoor en een bordje mee naar huis krijgen. Die winnaars zijn aangewezen door Asus (nou ja, een medewerker of medewerkers van).
Waar maak jij er van dat er één winnaar is? Het zijn de olympische spelen niet
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Ik gebruik hem nog niet. Moet eerst nog een processor en geheugen regelenD4NG3R NL schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:33:
^
Wil je trouwens een foto maken van je nieuwe bordje in je kastof gebruik je hem nog niet?
Dat wordt natuurlijk een 1055T, toch?Bolletje92 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:51:
[...]
Ik gebruik hem nog niet. Moet eerst nog een processor en geheugen regelen
Als je dit niet doet wil ik hem wel van je overnemenBolletje92 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:51:
[...]
Zit hier met het zelfde want eind dit jaar komt als goed is de bulldozer voor am3.Bolletje92 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:51:
[...]
Ik zat er wel aan te denken ja, maar misschien kan ik goedkoop aan iets anders komen.
http://www.asus.com/produ...Gmtxee5RsQVsXG&templete=2Blue-Tiger schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:41:
Is er al iets bekend van de winnende slogan? Door ASUS gekozen ofcourse
Verwijderd
Caviar schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:33:
Jongens jongens jongens, doe dan op z'n minst als slogan: We want you!
Vraag 1: 2 Cores.
Vraag 2: Met één druk op de knop klokt de Turbo Unlocker de BCLK Frequencies omhoog voor een betere system performance!
Vraag 3: ROG Connect.
Slogan: We want you!
Jezelf ook speciaal registreren op T.net voor een actie die al lang is afgelopenCaviar schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:33:
Jongens jongens jongens, doe dan op z'n minst als slogan: We want you!
Vraag 1: 2 Cores.
Vraag 2: Met één druk op de knop klokt de Turbo Unlocker de BCLK Frequencies omhoog voor een betere system performance!
Vraag 3: ROG Connect.
Slogan: We want you!
Cunning linguist.
Inderdaad, stuk gaan!Bart ® schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:17:
[...]
Jezelf ook speciaal registreren op T.net voor een actie die al lang is afgelopen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wederom.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gesnapt. Je faaldeVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:58:
Antwoord vraag 1: twee cores als maximaal unlock
Antwoord vraag 2: automatisch overclock met een druk op de knop
Antwoord vraag 3: ROG connect
Slogan
Asus performs for you , you perform whit asus!
LOL
Waarom? Dit is veel te leukBlue-Tiger schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:16:
Kan er niet iemand hier even een slotje op gooien oid
Cunning linguist.
Verwijderd
Idd!Dacht dat ik snel genoeg was om mijn dikke fail weg te halen!Maar toch betrapt!Moet ik wel eerlijk zijn dat ik dit topic nog nooit eerder had gezien!
als je zijn slogan bekijkt lijkt het niet onmogelijknedernakker schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:07:
vraag me af hoe je hem een jaar na dato nog kan vinden....
Nee, allemaal lekker lachenStef602 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:33:
Logica brengt je van A tot Z, maar verbeelding brengt je overal.
Kortom allemaal lekker slapen?
cosmo50 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:10:
Antwoord vraag 1) 2 cores, namelijk de cores 4 en 5
Antwoord vraag 2) Dit is een automatische overclocker die zijn overclock mogelijk baseerd op het aantal cores en de belasting van de processor.
Antwoord vraag 3) Dit heet ROG Connect
Slogan: Everything is possible, just try.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq