Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358975

Topicstarter
We hebben nu een aantal pagina's doorgelezen en zien dat zoiezo de meeste antwoorden de juiste zijn, we gaan dus vooral letten op de meest originele slogan's in dit topic.

Er zitten erg leuke tussen moet ik zeggen, momenteel gaan we bepalen welke drie er vandaag winnen. Deze winnaars zal ik persoonlijk aankondigen in een forum-post en zullen de desbetreffende personen via een PM bericht ontvangen m.b.t. de overige voor Zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338569

Antwoord op vraag 1: 2 extra cores
Antwoord op vraag 2: Automatisch CPU booster, afhankelijk van demands van threads
Antwoord op vraag 3: RoG Connect

Slogan: Want true performance? Beat the System

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

ROG-ier, even voor de duidelijkheid: hoeveel slogans mocht je nu posten en hoeveel worden er meegeteld?

Het woordje 'een' in 'Verzin een treffende slagzin' leek me voor meerdere interpretaties vatbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 19-05-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243459

Antwoord vraag 1: Twee cores
Antwoord vraag 2: Met een click automatisch overclocken op basis van load.
Antwoord vraag 3: ROG Connect

Slogan: Asus, more than just hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-05 13:45

D4NG3R

kiwi

:)

Jejking schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:12:
ROG-ier, even voor de duidelijkheid: hoeveel slogans mocht je nu posten en hoeveel worden er meegeteld?

Het woordje 'een' in 'Verzin een treffende slagzin' leek me voor meerdere interpretaties vatbaar.
Dit vraag ik me ook af.. Maar zoals ik al eerder vermelde, als er maar 1 toegestaan is gebruik dan gewoon mijn 1e. (De orginele dus).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
Antwoord vraag 1…
Met ASUS “Core Unlocker” zijn er maximaal 2 extra cores te unlocken.

Antwoord vraag 2…
ASUS “Turbo Unlocker” is een verbeterde versie van AMD's eigen Turbo Core-technologie om cpu's dynamisch over te klokken.
Voor meer informatie, zie nieuws: Asus werkt aan eigen Turbo-feature voor AMD-cpu's.
Beter kan ik het namelijk zelf niet uitleggen. ;)

Antwoord vraag 3…
De techniek waarmee je via een laptop je moederbord kan overklokken, heet ASUS ROG Connect.

Verzinsel slogan…
ASUS: Unleash the Power Within! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jejking schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:12:

Sorry, was jou vraag vergeten te beantwoorden. Je mag inderdaad één slogan posten, als je er meerdere post pakken we gewoon de eerste in je post, dus zorg dat de beste slogan bovenaan staat :) We hebben inmiddels ook een twee-tal winnaars geselecteerd, de derde word zometeen nog gekozen waarnaar we de drie winnaars vandaag bekend zullen maken. Eventuele feedback kan je hier natuurlijk ook achterlaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-05 14:01
Anoniem: 358975 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:45:
[...]

Sorry, was jou vraag vergeten te beantwoorden. Je mag inderdaad één slogan posten, als je er meerdere post pakken we gewoon de eerste in je post, dus zorg dat de beste slogan bovenaan staat :) We hebben inmiddels ook een twee-tal winnaars geselecteerd, de derde word zometeen nog gekozen waarnaar we de drie winnaars vandaag bekend zullen maken. Eventuele feedback kan je hier natuurlijk ook achterlaten :)
Zijn de eerste 2 winnaars al op de hoogte gebracht via hun inbox of gaat dat via een post op dit foruM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik heb dit bordje gisteren trouwens gezien in een Elektronikawinkel, damn.. zeer strak allemaal, zag hem al helemaal zitten in mn CM690 Advanced II :D. (Mooi zwart met rood >:))

Heb er alleen als student absoluut het geld niet voor :/

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 19-05-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voxyn schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:49:
[...]

Zijn de eerste 2 winnaars al op de hoogte gebracht via hun inbox of gaat dat via een post op dit foruM?
Nog niet, dit doen we simultaan aan het eind van deze dag. De overige 2 winnaars (Totaal dus 5) worden morgen geselecteerd en geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo, we hebben een drie-tal winnaars geselecteerd op basis van de slogans. De antwoorden waren bij alledrie correct. Hieronder de drie Winnaars:

pientertje - May the cores be with you

(Gewoon correct geantwoord, en de slogan is geniaal)

Xentor - A beauty with a beast inside!

(ROG producten; Erg mooi van buiten, en toch krachtig van binnen. Slogan past hier dus perfect bij)

Luit - Kiss my Asus

(Do I need to say more? Bumperstickers met de desbetreffende tekst zijn inmiddels besteld.. _/-\o_ )

Alledrie in ieder geval gefeliciteerd, jullie ontvangen morgen een PM met daarin wat meer details, houd je mailbox dus in de gaten want het evenement is al Zaterdag.

PS: Morgen selecteren we de overige twee winnaars, uiteraard heeft posten nu nog weinig zin, aangezien de reeds bekende winnaars correct hebben geantwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvandyck
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-04 17:22
Antwoord vraag 1... 2 cores zijn te unlocken
Antwoord vraag 2... Automatische overclocker op basis van CPU belasting, en het aantal actieve cores.
Antwoord vraag 3... ROG connect
Verzinsel slogan... Aim for Superior User Succes (ASUS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somoghi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 08:27
Antwoord vraag 1… - 2 cores
Antwoord vraag 2… - dynamisch overklokken
Antwoord vraag 3… - ROG Connect

Slogan : Can you handle IT?

Omdat het kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanto
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06-2024
Wat vinden jullie van deze slogu:
There is no going back. The future is nearby. ASUS :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Stefanto op 20-05-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

:/

[ Voor 99% gewijzigd door Overlegne op 20-05-2010 09:01 . Reden: Ik ben zoooo Dom... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 14:03

amaterasu

In memory of Cj

22mei is toch echt op een zaterdag hoor
Edit:
Spookeditter :D

[ Voor 6% gewijzigd door amaterasu op 20-05-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanto
amaterasu schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:03:
[...]

22mei is toch echt op een zaterdag hoor
Edit:
Spookeditter :D
JUP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Anoniem: 358975 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:18:
Zo, we hebben een drie-tal winnaars geselecteerd op basis van de slogans. De antwoorden waren bij alledrie correct. Hieronder de drie Winnaars:

Luit - Kiss my Asus

(Do I need to say more? Bumperstickers met de desbetreffende tekst zijn inmiddels besteld.. _/-\o_ )

PS: Morgen selecteren we de overige twee winnaars, uiteraard heeft posten nu nog weinig zin, aangezien de reeds bekende winnaars correct hebben geantwoord!
Ik dacht dat de slogans serieus bedoeld waren.. In de TS staan: Aangezien wij ook op zoek zijn naar een nieuwe pakkende slogan voor onze moederborden, vragen wij om jullie hulp.

Lijkt me toch niet dat ze kiss my asus serieus gaat gebruiken? :P Zie het als staan op de doos, dat neem je dan toch niet serieus :D

[ Voor 32% gewijzigd door Dj-sannieboy op 20-05-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Inderdaad, had ook verwacht dat het wat serieuzer moest zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02 01:21
Dj-sannieboy schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:41:
[...]

Ik dacht dat de slogans serieus bedoeld waren.. In de TS staan: Aangezien wij ook op zoek zijn naar een nieuwe pakkende slogan voor onze moederborden, vragen wij om jullie hulp.

Lijkt me toch niet dat ze kiss my asus serieus gaat gebruiken? :P Zie het als staan op de doos, dat neem je dan toch niet serieus :D
inderdaad, dacht er het zelfde over, maarja hun beslissen erover, en ik denk dat wij er weinig aan kunnen doen :P

en wat ook jammer is/was is dat de meeste mensen na pagina 2-3 al gewoon antwoorden konden overtypen en dus nauwelijks/geen zoekwerk hebben hoeven doen

maar goed, was leuk om er aan mee te doen :)

win toch nooit wat :P

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klopt, echter kiezen we er vijf en kunnen we er uiteindelijk maar één gebruiken. Dus originaliteit is ook erg belangrijk. Vandaag worden de overige twee winnaars geselecteerd en op de hoogte gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 16:10

Anno

Griefmaker#2862

Dj-sannieboy schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:41:
Dat had ik ook zo opgevat. Als ik dat van te voren had geweten dan had ik wel een andere slogan gepost. :'(

Net te laat.... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 20-05-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360184

Antwoord vraag 1 : 2 extra cores
Antwoord vraag 2 : dynamisch overklokken
Antwoord vraag 3 : ROG Connect

Slogan :
The new asus formula, that formula wich Leaves competition behind! OF The new asus formula, the future of benchmarking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Anoniem: 358975 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:52:
Klopt, echter kiezen we er vijf en kunnen we er uiteindelijk maar één gebruiken. Dus originaliteit is ook erg belangrijk. Vandaag worden de overige twee winnaars geselecteerd en op de hoogte gesteld.
ok, @ de 3 totzover winnaars en de komende 2 winnaars GEFELICITEERD :)

gaat tweakers het live uitzenden zodat wij van het forumtweakers toch nog wat kunnen meekijken?

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

En ik maar denken dat al die mensen me belachelijke slogans kansloos waren :X _/-\o_ Gefeli!

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 20-05-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Inderdaad, gefeliciteerd 3 winnaars tot nu toe, en de 2 aankomende :D
Véél plezier de 22e *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:20

Darkasantion

Just keep swimming!

Anoniem: 358975 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:52:
Ik snap wel dat het origineel moet zijn, en ook hulde aan de gevonden antwoorden, ze zijn gewoon leuk, maar ik heb met mijn slogan juist geprobeerd netjes te zijn omdat het uiteindelijk dus wel gebruikt zou kunnen worden in een wereldwijde promotie actie van Asus, en ik denk niet dat Asus er verstandig aan zou doen om "Kiss my Asus" daarin te gebruiken, of dat op een doos te plakken. Voordat je het weet, heb je een Amerikaanse mama aan de lijn hangen die helemaal over de rooie is omdat zon of dochterlief een "naughty" doos van Asus gekocht heeft met "Kiss my Asus" erop. Dat is niet fatsoenlijk!(Wel grappig/leuk :P)

Dus volgende keer wat beter aangeven wat er wel en niet mag qua slogan denk ik :), je merkt nu duidelijk dat mensen zich "inhielden" qua kreten omdat men in het achterhoofd had dat het eventueel niet gekozen zou worden omdat het niet "netjes" was. Maar voor de rest, gefeliciteerd aan de de mensen die al gewonnen hebben of nog gaan winnen :D .

(Blijft stiekem hopen dat ik ook nog iets win :P )

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanto
Remmes_NT schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:50:
[...]

inderdaad, dacht er het zelfde over, maarja hun beslissen erover, en ik denk dat wij er weinig aan kunnen doen :P

en wat ook jammer is/was is dat de meeste mensen na pagina 2-3 al gewoon antwoorden konden overtypen en dus nauwelijks/geen zoekwerk hebben hoeven doen

maar goed, was leuk om er aan mee te doen :)

win toch nooit wat :P
Je hebt gelijk. Maar de mensen van ASUS kiezen of Tweakers (ROG-ier)
Voor de volgende keer kan het misschien duidelijker. Je hebt gelijk Darkasantion

*O* Gefeliciteerd voor de winnaars

[ Voor 10% gewijzigd door Stefanto op 20-05-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-05 11:42
Denk dat het tijd word om een nieuw setje te kopen dan :)

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 22:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Darkasantion schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:13:
[...]

Ik snap wel dat het origineel moet zijn, en ook hulde aan de gevonden antwoorden, ze zijn gewoon leuk, maar ik heb met mijn slogan juist geprobeerd netjes te zijn omdat het uiteindelijk dus wel gebruikt zou kunnen worden in een wereldwijde promotie actie van Asus, en ik denk niet dat Asus er verstandig aan zou doen om "Kiss my Asus" daarin te gebruiken, of dat op een doos te plakken. Voordat je het weet, heb je een Amerikaanse mama aan de lijn hangen die helemaal over de rooie is omdat zon of dochterlief een "naughty" doos van Asus gekocht heeft met "Kiss my Asus" erop. Dat is niet fatsoenlijk!(Wel grappig/leuk :P)

Dus volgende keer wat beter aangeven wat er wel en niet mag qua slogan denk ik :), je merkt nu duidelijk dat mensen zich "inhielden" qua kreten omdat men in het achterhoofd had dat het eventueel niet gekozen zou worden omdat het niet "netjes" was.
Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Nu stond er 'verzin een slogan'. Veel vager/breder dan dat kan niet volgens mij. :P
Ik heb me daarom inderdaad ook een beetje ingehouden.

Ach ja, winnaars, gefeliciteerd! *O*

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^ Tjah ik ook.. heb ook meteen netjes alle antwoorden lekker uitgebreid geantwoord en ook echt naar info gezocht (welke antwoorden ook gejat zijn door een paar mensen -letterlijk copy/pasted- :( ).. in de hoop dat er dan wat meer werd gekeken naar "ZEER" goed beantwoorde vragen.

Ik had ook extra een wat meer "zakelijke" slogan verzonnen zodat ik er van uit ging dat het ook "echt" op de doos (OID) terecht kwam.

Maar toch, alvast gefeliciteerd winnaars!

en toch hoop ik zelf ook te winnnen O-)

offtopic:
k win toch nooit wat fatsoenlijks :P

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 20-05-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanto
en toch hoop ik zelf ook te winnnen

offtopic:
k win toch nooit wat fatsoenlijks

Dat heb je altijd met de prijsvragen. Dan krijg je een prijs al je niet nodig hebt of niet wilt. En wil je iets of vind je het leuk dan heb je pech.

Ik heb die overzicht gemaakt en ik moet zeggen dat je -letterlijk copy/pasted wel heel zacht heb uitgedruk. Maar ik kom veel slogun tegen die bij andere producten zijn gebruik of oude van asus.
Maar dat is voor de jury die kiest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Haha ik zou nog een pracht slogan weten!

Met een moederbord van Asus gaat je pc niet op zn Anus ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:20

Darkasantion

Just keep swimming!

Xenomorphh schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:45:
Haha ik zou nog een pracht slogan weten!

Met een moederbord van Asus gaat je pc niet op zn Anus ;)
Whehe, die's ook wel tof! :Y)

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04-2021
Gewoon met 1 simpele muisklik ;)

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331056

Antwoord vraag 1... 2 cores zijn te unlocken
Antwoord vraag 2... Automatische overclocker op basis van CPU belasting, en het aantal actieve cores.
Antwoord vraag 3... ROG connect

Antwoord vraag 4: pegASUS power to for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Stefanto schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:38:
en toch hoop ik zelf ook te winnnen

offtopic:
k win toch nooit wat fatsoenlijks

Dat heb je altijd met de prijsvragen. Dan krijg je een prijs al je niet nodig hebt of niet wilt. En wil je iets of vind je het leuk dan heb je pech.

Ik heb die overzicht gemaakt en ik moet zeggen dat je -letterlijk copy/pasted wel heel zacht heb uitgedruk. Maar ik kom veel slogun tegen die bij andere producten zijn gebruik of oude van asus.
Maar dat is voor de jury die kiest :)
Ik bedoel het gewoon letterlijk kopieren ja.. check dit (pagina 8.. mijn antwoorden staan op pagina 1 -heb 50 posts per pagina ingesteld-)

Vaporized schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:48:
Antwoord vraag 1: 2 Cores Maximaal.
Antwoord vraag 2: Als deze knop word ingedrukt en de juiste software ge-installeert is kan de CPU dynamisch of statisch de kloksnelheden opschroeven. Dit tot respectievelijk 500- 400, of 200Mhz zonder de maximale TDP te overschrijden!
Antwoord vraag 3: RoG Connect. Hiermee kan O.A bijna elke optie van de BIOS vanaf een externe bron worden gewijzigd en uitgelezen.

Verzinsel Slogan: Power where u need it !!
Wil je even heel snel antwoord 2 en 3 aanpassen.. je hebt ze van mij gekopieert :( .

(Mijn bericht)
D4NG3R NL schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:34:
Antwoord vraag 2: Als deze knop word ingedrukt en de juiste software ge-installeert is kan het CPU op basis van welke cores worden gebruikt, dynamisch of statisch de kloksnelheden opschroeven. Dit tot respectievelijk 500- 400, of 200Mhz zonder het maximale TDP te overschrijden!
Antwoord vraag 3: RoG Connect. Hiermee kan O.A bijna elke optie van het BIOS vanaf een externe bron worden gewijzigd en uitgelezen.
Ik snap dat iedereen ongeveer het zelfde antwoord, maar wees op zijn minst origineel genoeg om het in je eigen verwoording op te schrijven. Dit is gewoonweg zwak, alles wat je hebt gedaan is het verwijderen van 1 zin @ vraag 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Tjah de mijne zijn ook gejat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Laatst online: 29-05 18:58
ach, als ze het niet van jouw halen halen ze het wel van een ander, en zoals logisch bij maar 3 van dit soort vragen draait het om de slogan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Snap ik :P maar ik was een van de weinige die nog moeite heeft gedaan (en ook daadwerkelijk een aantal sites heb bezocht voor info) om de vragen mooi/uitgebreid te beantwoorden.. dat een ander die moeite jat vind ik gewoon zwak..

Dan moet hij het op zijn minst in zijn eigen verwoording opschrijven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aSpecies8472
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08-2022
Too bad ik vond dat de geheel toevallig de mijne wel de leukste :(
(13mei 1:40)

Unlocking 4 Simplicity
Connect 2 Master

:( Gelukkig zijn de drie die gekozen zijn wel origineel, maar er zat een enorme hoop bagger bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
aSpecies8472 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:32:
Too bad ik vond dat de geheel toevallig de mijne wel de leukste :(
(13mei 1:40)

Unlocking 4 Simplicity
Connect 2 Master

:( Gelukkig zijn de drie die gekozen zijn wel origineel, maar er zat een enorme hoop bagger bij.
"
denk dat bijna iedereen die van zichzelf de leukste vond....

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
nedernakker schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:37:
[...]

"
denk dat bijna iedereen die van zichzelf de leukste vond....
ikke niet, had iets anders in gedachten dan wat ik had gepost maar ik wou het netjes houden aangezien ik het niet als een slogan voor op een doos vondt..

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
dan val jij niet onder de bijna iedereen

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defiance
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 16:54

Defiance

Stubborn Bastard

nedernakker schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 20:01:
dan val jij niet onder de bijna iedereen
Offtopic: Bekende specs heb je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
Defiance schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 20:28:
[...]

Offtopic: Bekende specs heb je :D
nog 1 dag ja... morgen 980X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defiance
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 16:54

Defiance

Stubborn Bastard

nedernakker schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 20:30:
[...]

nog 1 dag ja... morgen 980X :D
Ik hou het nog wel ff bij mijn 920-je, ik heb al teveel uitgegeven voor de huidige setup... maar ik had hem 3 weken geleden bijna gekocht... alleen maar om te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 06:59
Erm...
vergeef mij als ik t gemist heb...
maar waar kan ik evt. lezen wie de 2 "bijkomende" winnaars zijn geworden

offtopic:
Stiekem hoop ik nog altijd... :P

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
mindwarper schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:42:
Erm...
vergeef mij als ik t gemist heb...
maar waar kan ik evt. lezen wie de 2 "bijkomende" winnaars zijn geworden

offtopic:
Stiekem hoop ik nog altijd... :P
als je hebt gewonnen zou je een mail krijgen :P

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteryz
  • Laatst online: 20-01-2024
Als dat bekend is (morgen volgens de berichtgeving) zal dat hier wel komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn excuses voor deze zeer late reactie! Omdat we vandaag wat beter letten op de slogans wat betreft professionaliteit en creativiteit heeft het iets langer geduurt, ik zal echter de twee overige winnaars vandaag over een aantal minuten selecteren. Jullie horen het zo van me:) En alvast bedankt voor het geduld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
geen probleem:) we wachten met spanning af (ik denk dat ik als we kan praten:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo, de laatste twee winnaars zijn alsnog geselecteerd. Het gaat om:

bolletje92

"Beleef toekomstige prestaties met de hardware van vandaag!"

(Sterke slogan, als het hoofdkantoor deze slogan alsnog niet goed vind omdat deze Nederlands is, kunnen we de overweging maken om deze lokaak te gebruiken.)

lakigucci

"Asus, when standard is just not enough"

(Ook een erg fijne leus, kort en krachtig)

Alle vijf de winnaars nogmaals gefeliciteerd! We hopen jullie allemaal Zaterdag te ontmoeten op het hoofdkantoor van tweakers.net. ASUS wil ook iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan deze competitie, de door ons gekozen slogans zijn uiteraard niet de enige goede die gepost werden. Echter moesten we wel een keuze maken en we hopen dit zo gevarieerd mogenlijk te hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

Alle 5 winnaars gefeliciteerd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Weet je wat mij een beetje opvalt? Iedere winnar op bolletje92 na is vrij nieuw hier op GoT.....

(Niet dat het wat te maken heeft met dat hun winnen, maar het zijn altijd de n3wbz die winnen en nooit de oudere, meer ervaren GoT'ters :/)

offtopic:
Toch gefeliciteerd hoor ;)

[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 20-05-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Meh, niet gewonnen. Kan dat bordje erg goed gebruiken. Kijkje bij het overclocken was natuurlijk ook reuze interessant geweest. Voor straf geen Asus bij de volgende upgraderonde :p

Winnaars, gefeliciteerd!

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 20-05-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
D4NG3R NL schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:00:
Weet je wat mij een beetje opvalt? Iedere winnar op bolletje92 na is vrij nieuw hier op GoT.....

(Niet dat het wat te maken heeft met dat hun winnen, maar het zijn altijd de n3wbz die winnen en nooit de oudere, meer ervaren GoT'ters :/)

offtopic:
Hun winnen:)

nah, vast toeval en de jongeren onder ons zijn misschien gewoon wat creatiever:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
gefeliciteerd allen..

maar nu nog de vraag die onbeantwoord is

gaat tweakers het overclocken live streamen of niet, ik denk dat wij allen dit wel leuk zouden vinden om alsnog op een wat andere manier kunnen meekijken .

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

iklucas schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:39:
[...]

nah, vast toeval en de jongeren onder ons zijn misschien gewoon wat creatiever:)
Ik praat niet specifiek over "jongeren" (ben zelf 17) maar meer de mensen die pas net op Tweakers zijn.. of maar een paar post's hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R NL schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:18:
Ik praat niet specifiek over "jongeren" (ben zelf 17) maar meer de mensen die pas net op Tweakers zijn.. of maar een paar post's hebben.
Tsja, het is natuurlijk ook niet leuk als alleen het meubilair kans maakt, al had ik dat in dit geval niet erg gevonden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Nou maar hopen dat alle 5 langs kunnen komen, mocht dat niet het geval zijn, je kan PM'en. ik ben uitstekend stikstof-schenkerT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:38:
[...]

Tsja, het is natuurlijk ook niet leuk als alleen het meubilair kans maakt, al had ik dat in dit geval niet erg gevonden :p
Neuh maar ik zie het altijd dat het de nieuwkomelingen zijn die winnen :P en als ik ergens een nieuwkomeling ben, ik nooit win >:) . Iets heeft de pest aan mij O-) . (ben niet jaloers ofzo nee :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 13:56

Madrox

Oh, Pharaoh!

Alle winnaars Van Harte Gefeliciteerd *O* _/-\o_ :Y

Wel een kanttekening:
(Sterke slogan, als het hoofdkantoor deze slogan alsnog niet goed vind omdat deze Nederlands is, kunnen we de overweging maken om deze lokaak te gebruiken.) Daar het voor Asus was dacht ik dat het een Engelstalige slogan moest zijn. Merkte al snel dat er ook nederlandstalige slogans ingebracht werden en ik dacht (wtf :N )
Verder dacht ik dat ik daarom ook dat het officieel moest zijn, zodat ook ik aan een professionele, serieuze slogan
dacht (iig netjes).
Verzin een treffende slagzin, die past bij onze producten. ASUS zal dan vijf winnaars selecteren
Dat klopt dus niet helemaal, Asus zal uit de vijf winnaars (die hier aangewezen worden door ?) 1 winnaar kiezen.....

Het zou leuk zijn als er bij een volgende "actie" de regels wat duidelijker worden opgestelt.

Maar jongens, veel plezier met de prijzen :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Madrox op 21-05-2010 07:04 ]

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

iklucas schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:39:
[...]

Leg me dan eens uit dat ik niet heb gewonnen O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gearbox122
  • Laatst online: 07-01 17:52
lol, bolletjes zin lijkt wel een beetje op die van mij :S Today’s solution for tomorrow’s challenges
maar anyway congrats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanto
We kunnen nog veel overhebben over dat er regels moeten komen of dat de slogun normaal moeten zijn. Marar ik denk dat we dit anders standaard moeten vragen als dit soort topic worden geopend.

Maar ik moet wel zeggen dat hij hier erg onduidelijk is met de beschijvingen. Maar ik ik zou ook graag willen weten waarom deze want ik heb betere gezien van andere mensen.

Maar voor de winnaars d:)b gefeliciteerd.

Next time better. New topic new chances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanto
Dit waren de winnende slogun:

pientertje - May the cores be with you

(Gewoon correct geantwoord, en de slogan is geniaal)

Xentor - A beauty with a beast inside!

(ROG producten; Erg mooi van buiten, en toch krachtig van binnen. Slogan past hier dus perfect bij)

Luit - Kiss my Asus

(Do I need to say more? Bumperstickers met de desbetreffende tekst zijn inmiddels besteld.. )

bolletje92 - "Beleef toekomstige prestaties met de hardware van vandaag!"

(Sterke slogan, als het hoofdkantoor deze slogan alsnog niet goed vind omdat deze Nederlands is, kunnen we de overweging maken om deze lokaak te gebruiken.)

lakigucci - "Asus, when standard is just not enough"

(Ook een erg fijne leus, kort en krachtig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04-2021
Madrox schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:01:
Alle winnaars Van Harte Gefeliciteerd *O* _/-\o_ :Y

Wel een kanttekening:
(Sterke slogan, als het hoofdkantoor deze slogan alsnog niet goed vind omdat deze Nederlands is, kunnen we de overweging maken om deze lokaak te gebruiken.) Daar het voor Asus was dacht ik dat het een Engelstalige slogan moest zijn. Merkte al snel dat er ook nederlandstalige slogans ingebracht werden en ik dacht (wtf :N )
Verder dacht ik dat ik daarom ook dat het officieel moest zijn, zodat ook ik aan een professionele, serieuze slogan
dacht (iig netjes).
Verzin een treffende slagzin, die past bij onze producten. ASUS zal dan vijf winnaars selecteren
Dat klopt dus niet helemaal, Asus zal uit de vijf winnaars (die hier aangewezen worden door ?) 1 winnaar kiezen.....

Het zou leuk zijn als er bij een volgende "actie" de regels wat duidelijker worden opgestelt.

Maar jongens, veel plezier met de prijzen :Y)
achja het maakt toch niet uit als je niet wint ;) het was een leuke prijsvraag om aan mee te doen!

Heel veel plezier morgen en veel succes met je nieuwe moederbordje 8)

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
D4NG3R NL schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:00:

offtopic:
Zat even profiles te kijken met registratie datums. Vind ik het toch wel iets onterecht.

Luit > 2001
Xentor > 2007
Bolletje92 > 2008
lakigucci > 2008
pientertje > 2009

Dat ze minder posten hoeft nog niet te zijn dat ze nieuw hier zijn ;).
Ik kijk zelf ook vaak alleen maar rond in topics en doe mee aan prijsvragen en post af en toe eens wat op forums. Maar over het algemeen kom ik toch vaak genoeg per dag op deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 14:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Top man :D

Ik zal vanmiddag een uitgebreidere reactie geven aangezien ik nu eerst een eindexamen Natuurkunde moet maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Threikius
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-02-2020
Blue-Tiger schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:15:
[...]

Respect! _/-\o_ Imo meest geniale slogan van vandaag :D
Jammer alleen dat ik achteraf gezien niet de eerste was die dag die deze slogan had verzonnen. Als ik 6 uur eerder was geweest, had ik morgen naar die demodag gegaan en had ik mijn compu kunnen upgraden... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielmolenaar
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-05 13:12
Threikius schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:57:
Jammer alleen dat ik achteraf gezien niet de eerste was die dag die deze slogan had verzonnen. Als ik 6 uur eerder was geweest, had ik morgen naar die demodag gegaan en had ik mijn compu kunnen upgraden... :'(
Meh... you win some, you lose some...
Ik had ook liever gewonnen, maar beter een goede verliezer dan een slechte winnaar toch? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door danielmolenaar op 21-05-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

danielmolenaar schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:22:
[...]

Meh... you win some, you lose some...
Ik had ook liever gewonnen, maar beter een goede verliezer dan een slechte winnaar toch? ;)
Iedereen had liever gewonnen ofcourse ;) Maar, zo is het nou eenmaal. Had tot verassing een paar maanden geleden mijn moederbord gewonnen dus had deze helemaal niet nodig. Leek me tof om dat overclocken in rl te zien :) Komt nog wel hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanto
Blue-Tiger schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:46:
[...]

Iedereen had liever gewonnen ofcourse ;) Maar, zo is het nou eenmaal. Had tot verassing een paar maanden geleden mijn moederbord gewonnen dus had deze helemaal niet nodig. Leek me tof om dat overclocken in rl te zien :) Komt nog wel hoop ik...
Maar het laatste: dat lijk me wel een leuke troost prijs om er heen te gaan . :*)

[ Voor 60% gewijzigd door Stefanto op 21-05-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Madrox schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:01:

Waar heb je het over? Klopt als een bus toch? Uit alle deelnemeners worden 5 winnaars gekozen die langs mogen komen op het hoofdkantoor en een bordje mee naar huis krijgen. Die winnaars zijn aangewezen door Asus (nou ja, een medewerker of medewerkers van).

Waar maak jij er van dat er één winnaar is? Het zijn de olympische spelen niet :p

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 21-05-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-03 18:30
:D Top! Ben zeeer blij ;). Thnx Tweakers en Asus!

👉iPhone 7 Plus Te Koop👈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lakigucci schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:23:
:D Top! Ben zeeer blij ;). Thnx Tweakers en Asus!
Tien berichten en gelijk prijs, toe maar :p Leer mij dat eens.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 21-05-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-03 18:30
Ik wou dat ik wist hoe haha :D. Dan had ik het al veel eerder gedaan.
Maar gewoon een lucky shot hoor, een wie niet waagd wie niet wint senario,

👉iPhone 7 Plus Te Koop👈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Niet dat het wat te maken heeft met dat hun winnen, maar het zijn altijd de n3wbz die winnen en nooit de oudere, meer ervaren GoT'ters
Ik ben heul geen newb! :+

Nou dan zie ik het andere volk wel morgen :)

Bedankt voor de felicitaties :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:26
Goed nieuws overigens, er is een livestream georganiseerd.

Mits alles goed gaat, zal deze rond een uur of 11.00 live gaan. Veel kijkplezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
leuk, 11:19

is de livestream al op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
iklucas schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 11:19:
leuk, 11:19

is de livestream al op?
yup, die is al up :).

hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 13:56

Madrox

Oh, Pharaoh!

Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:12:
[...]

Waar heb je het over? Klopt als een bus toch? Uit alle deelnemeners worden 5 winnaars gekozen die langs mogen komen op het hoofdkantoor en een bordje mee naar huis krijgen. Die winnaars zijn aangewezen door Asus (nou ja, een medewerker of medewerkers van).

Waar maak jij er van dat er één winnaar is? Het zijn de olympische spelen niet :p
oja, 1 winnende slogan :F

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nou, ik vond het wel een leuke dag :) Altijd wel leuk om te zien (al had ik het al vaker gezien) en de sfeer was wel goed.

Na de examens heb ik denk ik wel tijd om een productreview van de Crosshair te schrijven :)

Asus, Tweakers.net en de overclockers, bedankt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^
Wil je trouwens een foto maken van je nieuwe bordje in je kast :P of gebruik je hem nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Is er al iets bekend van de winnende slogan? Door ASUS gekozen ofcourse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
D4NG3R NL schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:33:
^
Wil je trouwens een foto maken van je nieuwe bordje in je kast :P of gebruik je hem nog niet?
Ik gebruik hem nog niet. Moet eerst nog een processor en geheugen regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Bolletje92 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:51:
[...]

Dat wordt natuurlijk een 1055T, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

[...]

Als je dit niet doet wil ik hem wel van je overnemen :+

offtopic:
grapje... toch? O-)

Al enig idee welke processor je gaat halen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
[...]

Zit hier met het zelfde want eind dit jaar komt als goed is de bulldozer voor am3.

Dus zat te denken nu gewoon een x2 halen > unlocken naar een X4.
Daar een half jaartje mee draaien en dan de bulldozer maar halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Blue-Tiger schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:22:
[...]

Dat wordt natuurlijk een 1055T, toch? ;)
Ik zat er wel aan te denken ja, maar misschien kan ik goedkoop aan iets anders komen. :>

Koeler wordt waarschijnlijk een Prolimatech Megahalems. Ik had daar AM3-kit nog van gekocht voor een systeem van een tijdje terug (wat toen verkocht is :')), en die kit wou ik toen bijna weg doen. Nog geluk dat ik hem gehouden heb :)

Behuizing wordt een Lancool PC-K62R. Staat wel mooi dat rood-zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Blue-Tiger schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:41:
Is er al iets bekend van de winnende slogan? Door ASUS gekozen ofcourse ;)
http://www.asus.com/produ...Gmtxee5RsQVsXG&templete=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtSaint
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 15:16
Jongens jongens jongens, doe dan op z'n minst als slogan: We want you!

Vraag 1: 2 Cores.
Vraag 2: Met één druk op de knop klokt de Turbo Unlocker de BCLK Frequencies omhoog voor een betere system performance!
Vraag 3: ROG Connect.
Slogan: We want you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caviar schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:33:

Vraag 2: Met één druk op de knop klokt de Turbo Unlocker de BCLK Frequencies omhoog voor een betere system performance!
_O- Spuit 11, je bent pas meer dan een half jaar te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 22:55

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Caviar schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:33:

Jezelf ook speciaal registreren op T.net voor een actie die al lang is afgelopen :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 27-05 14:01
geniaal dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 17:42
Bart ® schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:17:
[...]

Jezelf ook speciaal registreren op T.net voor een actie die al lang is afgelopen :').
Inderdaad, stuk gaan! _O-

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Gefeliciteerd gasten.
En ik vind You can kiss my Asus toch egt wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Voor een professioneel bedrijf kan ik het nogsteeds niet als grappig zien.. Maar wtf is Caviar voor user dan xD??

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste