Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Zoals de naam al doet vermoeden ben ik opzoek naar een goede fotoviewer welke makkelijk fullscreen foto's kan weergeven.

Ik heb altijd Nero photosnap viewer gehad, deze was in mijn menig goed, maar sinds in windows 7 heb werkt hij niet meer goed. Als ik inzoom op een foto en deze dan schuif blijft het beeld hangen. Nieuwe install al geprobeerd maar het werkt niet.

Verder heb ik natuurlijk de standaard windows foto viewer geprobeerd, maar daar kan ik nou ook niet echt warm van worden. Daar kan je alleen een slideshow op fullscreen weergeven.

concreet ben ik opzoek naar een fotoviewer voor windows (7) welke foto's fullscreen weer kan geven en je makkelijk doorheen kan scrollen/inzoomen als je bv foto's aan je familie laat zien.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:34

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 21:01

Matis

Rubber Rocket

Dat was idd ook meteen het programma waar ik aan dacht toen ik de TT las :)

+1 dus ;)

Edit; Voor batch-resize's gebruik ik vaak Microsoft Picture Manager (zit standaard bij Office 2003/2007)

[ Voor 26% gewijzigd door Matis op 11-05-2010 10:58 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Wat had je zelf al gevonden en waarom voldeed dat niet?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

de foto viewer bij picassa is erg mooi en super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Thanks hier zal ik even naar kijken!
Is dit freeware?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delusion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 18:08
madmaus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:07:
[...]

Thanks hier zal ik even naar kijken!
Is dit freeware?
Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 09:45
Irfanview vind ik vooral makkelijk voor batchbewerkingen en geavanceerde opties. Als standaard viewer vind ik google picasa erg gemakkelijk werken.

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Voor jouw gebruik kan je veel software vinden. Gewoon effe Googlen :)

Wat ik me stiekem afvraag laatste tijd : Kent er iemand software die foto's door kan bladeren zoals dat op een dSLR gebeurt ? Dus ingezoomd blijven op 1 punt en dan volgende/vorige foto bekijken zonder dat er wordt uitgezoomt ?!??

Alle software die bij mij bekend is doet dit NIET :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Als je de kernwoorden uit je topicstart in google had geplempt, had je genoeg resultaten kunnen krijgen. Daarnaast de vraag of irfanview freeware is terwijl dat gewoon op hun site staat getuigd niet van veel inzet. Daarom gooi ik dit topic op slot

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.