Toon posts:

vraag over denon pre uitgang

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren voor het eerst op dit forum een vraag gesteld overde denon pre uitgang!
Een vraag over hoe ik het moet doen om er een Bose eindversterker op te kunnen aansluiten.
En hier dus ook geluid uit kan krijgen.
Ik heb een pre out voor Sub en een Center.
Maar er moeten twee front speakers op.en het liefste nog appart gebruiken wanneer nodig.
Dit omdat de Bose puur analoog geweld is uit de jaren 70/80 en de Denon digitaal.
Ieder dus geschikt voor z'n type muziek/spel en film!
Waarom ik hier geen antwoord op krijg weet ik niet gezien andere vragen van anderen wel beantwoord worden.
Ik hoop niet dat dit aan de mentaliteit van dit forum ligt.of dat het om een of andere verwarring gaat???
Ik hoop toch dat mij iemand hier mee kan helpen.
De gebruiksaanwijzing is te onduidelijk hierover en er staat niets over veranderingen die ik moet aanbrengen in het menu van de versterker om van deze Denon alleen de voorversterker te kunnen gebruiken.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Waarom open je dan weer een nieuw topic?

Denon Avr 1800 pre out

Money for nothin' and your chicks for free

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Mijn glazenbol zegt dat het niet kan....

Meestal heeft een versterker voor elk kanaal een aparte pre-out, heeft hij dit niet dan is het niet mogelijk. De afbeeldingen die ik vind op google laten niet zien of het er wel of niet op zit..

Verder is het volgens mij altijd zo dat zowel je eind-trappen als je pre-out actief zijn. Je kan dus niet je speakers op je versterker uitschakelen en alleen de pre-out gebruiken. Pre-out is juist bedoeld voor de persoon die zijn voorspeakers apart wil laten versterken omdat het bijzondere speakers zijn die beter tot zijn recht komen op een losse stereo of mono block

[ Voor 43% gewijzigd door raymonvdm op 10-05-2010 11:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Beste DEEJEE ik ben niet bekend met forums en hoe deze functioneren.
Nieuw topic???Voor mij gaat het hier om dezelfde vraag alleen anders gesteld.
Ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben.Maar aldoende leert men.
Ik kwam per toeval uit bij dit Forum via de link over een gezochte handleiding(Denon)
Maar mij valt wel op dat ik nu al twee reacties heb????????
Daarom leek het er op alsof ik gewoon genegeerd werd en dit begreep ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Raymon bedankt,

Wij gebruiken de Denon ook alleen maar in combo met twee voorspeakers(stereo).De rest van de speakers hebben we er afgehaald.Teveel poespas met kabels.Iederekeer weer als je de opstelling in de huiskamer veranderd(Vrouwen) :) .

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:16

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:13:

Daarom leek het er op alsof ik gewoon genegeerd werd en dit begreep ik niet.
Tuurlijk wordt je niet genegeerd. Maar een forum is immers geen helpdesk, je kan niet verwachten binnen 5 minuten geholpen te worden.

Verder is het wijs om hier nog eens te gaan lezen: http://gathering.tweakers.net/forum/faq Daar kan je lezen over " dubbelposten en dan snap je waarom dit topic dichtgaat.

Wise enough to play the fool

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:13:
Beste DEEJEE ik ben niet bekend met forums en hoe deze functioneren.
Lees de volgende keer dan eerst eens dingen als Forum FAQ en Het algemeen beleid door. Daar is toch wel te lezen hoe dit forum werkt. Ook valt daar te lezen dat het manier hoe je nu bezig bent niet wordt geaccepteerd.

Zoals gezegd had je al een topic (Denon Avr 1800 pre out) geopend, het is niet de bedoeling om elke keer weer een nieuw topic te openen. Idem met dat ook het meerdere keren achter elkaar posten niet gewenst is: als je wat toe wilt voegen aan je post gebruik dan de edit-knop in plaats van meerdere malen achter elkaar te posten. Ander punt is dat de manier van posten en intonatie niet echt is om vrienden te maken door meteen je vraagtekens te zetten bij de mentaliteit alhier. En met die vraagtekens hebben we meteen puntje drie wat hier niet goed gaat: een hele rij vraagtekens aan het einde van je post is niet de manier om aandacht te trekken.

Lang verhaal kort is dat dit topic dicht gaat. Redenen zijn hierboven te lezen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.