Verwijderd

Dat laatste klopt niet,als je een nog geldige kaart heb kun je daar gewoon weer een pakett opnemen, en betaal je alleen de activatiekosten van dat pakket.

Daarnaast zijn e rook nog wel dealers te vinden die losse kaarten verkopen.
Zo heb ik dat ook gedaan kaart bij dealer gekocht, en daar later een pakket opgezet.

CI+ is wel idioot, heb net twee nieuwe CI modules gekocht die zijn dus onbruikbaar geworden, als ik een FOX Sport Internationaal abbo zou hebben gehad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:07:
Dat laatste klopt niet,als je een nog geldige kaart heb kun je daar gewoon weer een pakett opnemen, en betaal je alleen de activatiekosten van dat pakket.

Daarnaast zijn e rook nog wel dealers te vinden die losse kaarten verkopen.
Zo heb ik dat ook gedaan kaart bij dealer gekocht, en daar later een pakket opgezet.
Het kan goed zijn dat je er andere ervaringen mee hebt. Het punt is dat hierover (over een nieuwe aanvraag met een bestaande geldige kaart) totaal geen duidelijkheid is, niet op de website. En zodra er een aanvraag wordt gedaan met een nog geldigde kaart komen in die aanvraagprocedure (via de website) toch die kosten erbij kijken. Dit is dus een ervaring, geen aanname. Kan goed zijn dat dit inmiddels weer is aangepast, dat weet ik niet zo.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 08:45
Ik heb een m7 sat801 en wanneer ik switch tussen tv en radio is het geluidsniveau verschil enorm. Hoe is dit te verhelpen?
Pagina: 1 2 Laatste