vooral bij harde membramen zoals titanium /beryllium is bundeling in het hoog ernstig hoorbaar ,de interactie tussen de hoog en middensectie levert interferentie op ,(minder bij zachte membramen),en dus om dit te vermijden/reduceren monteer ik de mid- en hoogunits op een zo"n klein mogenlijk klankbord en monteer daar tevens geluidsabsorberend schuimplastic op,dit nu verbetert het afstraalgedrag aanzienlijk ,duidelijk hoorbaar,de polarpatterns zijn ronder geworden,tevens verbetert volgens de aes het transientgedrag wat ,bron;journal of the audio engineering society
Hoi, en welkom op GoT.
Dit forum is een discussieforum. Regel 1 daarbij is het maken van een leesbare post. Het "wennen" aan de forumsoftware is ook handig. Eea kan je teruglezen in de FAQ.
Het lijkt wel alsof je een nieuwe post hebt gemaakt terwijl je op een post wilde reply-en. We kunnen er dan ook geen touw aan vast knopen.
Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.
Dit forum is een discussieforum. Regel 1 daarbij is het maken van een leesbare post. Het "wennen" aan de forumsoftware is ook handig. Eea kan je teruglezen in de FAQ.
Het lijkt wel alsof je een nieuwe post hebt gemaakt terwijl je op een post wilde reply-en. We kunnen er dan ook geen touw aan vast knopen.
Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.
Wise enough to play the fool
Dit topic is gesloten.
![]()