Na een hoop geklooi met een nForce680i en een nForce780i van Asus (zie ook dit topic waarvan de titel niet klopt: Asus Striker II Extreme ellende), heb ik de Striker II Formula RMA gestuurd. Ik hoopte op een creditering, maar kreeg daarvoor in de plaats een nForce 790i (Striker II Extreme) terug. Op het moment heb ik in mijn computer een P35 moederbord zitten, dat wel stabiel draait maar verder niet ideaal is gezien de PCI-e 1.0/1.1 sloten die erop zitten. (Ik heb nu een 3870X2, maar heb nog niet berekend of deze prestatieverlies heeft door de PCI-e 1.0/1.1 sloten)
Ik zit nu te twijfelen of ik misschien toch beter kan upgraden naar die Striker II Extreme. Een nadeel zou zijn dat ik dan ddr3-geheugen zou moeten kopen, maar een misschien nog groter nadeel is dat ik mogelijk weer ellende krijg met de drivers van Asus. Dus vandaar de vraag: zijn de drivers die Asus heeft uitgebracht voor de nForce 790i inmiddels stabiel, of kan ik het bord beter op de Vraag & Aanbod slingeren voor mensen die het avontuur wel aandurven?
Ik zit nu te twijfelen of ik misschien toch beter kan upgraden naar die Striker II Extreme. Een nadeel zou zijn dat ik dan ddr3-geheugen zou moeten kopen, maar een misschien nog groter nadeel is dat ik mogelijk weer ellende krijg met de drivers van Asus. Dus vandaar de vraag: zijn de drivers die Asus heeft uitgebracht voor de nForce 790i inmiddels stabiel, of kan ik het bord beter op de Vraag & Aanbod slingeren voor mensen die het avontuur wel aandurven?