Ik heb een corsair hx1000w voeding gekocht ter voorbereiding van me HD5970. Mooi verzonden door mycom nette prijs maar ik wil weten hoe hij zijn Wattage genereert want met mij watt meter meet hij onder peak load maar 350 Watt transformeert deze voeding dat. Ik ben niet thuis in voeding enz iemand die hier verstand van heeft ??
Zie Welke voeding heb ik nodig? Deel 24. Alles wat je ooit wilt weten over voedingen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die 1000w staat voor het maximale wat de voeding kan leveren, wat jouw meter aangeeft is het verbruik van de voeding van dat moment. Het is dus misschien de peak-load van het systeem waarmee je op dat moment test, maar absoluut niet die van de voeding.
1000 watt is ook wel dikke overkill voor 1 5970, daar kunnen er wel 2 op icm een zwaar overklokte i7.
kun je beter een lichtere voeding nemen (700 a 800W) want als een voeding zo licht wordt belast draait huij alles behalve efficiënt
kun je beter een lichtere voeding nemen (700 a 800W) want als een voeding zo licht wordt belast draait huij alles behalve efficiënt
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz