bericht naar aanleiding van het klik-aan-klik-uit computer topic: [howto] Klik-aan-klik-uit aan computer
Hallo,
Mijn setje van Elro werkt niet goed als ik een code probeer te versturen. Wel heb ik een config kunnen maken. Dat ging uitstekend!
Maar als ik een code probeer te verzenden, gaat het ledje wel knipperen, maar gaan mijn kastjes niet aan/uit. Het spoortje is het spoortje wat van pin 17=DOUT naar dat grijze, ronde ding gaat. En aangezien het configureren wel goed gaat, denk ik dat ik ook wel het juiste spoortje heb gebruikt. Ik heb de 2 draadjes al omgewisseld, toen ik dat deed, deed het eigenlijk helemaal niks meer, dus snel weer omgewisseld naar originele staat.
Ik zou eigenlijk niet weten waaraan het zou, kunnen liggen!
Heeft iemand van jullie misschien een idee?
Wanneer ik wat probeer te verzenden, reageert niks daarop, van mijn kastjes heb ik bij 1 kastje de DIP-SWITCH al op alle letters gezet, zodat mijn kastjes reageren op alle signalen (A-on, B-on, C-on, D-on, een van deze codes, wanneer je een code verzendt, moet dan altijd kunnen worden ontvangen.
Heel erg BEDANKT!
Het zwarte ding is een HX2262 (als het goed is), het ronde ding is een 433.92.
Wat wel zo is, is dat het spoortje dus, volgens mij, aan een zo'n SAW ding zit (ergens gelezen op het forum, in dat topic). Moet ik dan heel misschien een ander spoortje hebben?
Ramon Bakker
Hallo,
Mijn setje van Elro werkt niet goed als ik een code probeer te versturen. Wel heb ik een config kunnen maken. Dat ging uitstekend!
Ik zou eigenlijk niet weten waaraan het zou, kunnen liggen!
Heeft iemand van jullie misschien een idee?
Wanneer ik wat probeer te verzenden, reageert niks daarop, van mijn kastjes heb ik bij 1 kastje de DIP-SWITCH al op alle letters gezet, zodat mijn kastjes reageren op alle signalen (A-on, B-on, C-on, D-on, een van deze codes, wanneer je een code verzendt, moet dan altijd kunnen worden ontvangen.
Heel erg BEDANKT!
Het zwarte ding is een HX2262 (als het goed is), het ronde ding is een 433.92.
Wat wel zo is, is dat het spoortje dus, volgens mij, aan een zo'n SAW ding zit (ergens gelezen op het forum, in dat topic). Moet ik dan heel misschien een ander spoortje hebben?
Ramon Bakker