Groeten is asociaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Dat groeten overal :(
Ik snap dat het misschien tegen de etiquette in is om niet te groeten maar ik erger me eraan. Soms wordt er niets van gezegd en om nu elke keer een topicreport in te dienen gaat mij net wat ver. Daarom lieve modjes vraag ik u om er misschien iets meer op te letten dan dat u nu al doet.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Je kan mensen er gewoon netjes op wijzen. Dit in het kader van een opener en vooral vriendelijker GoT.

Groetjes,

RedHat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En dat van iemand die dit normaal gedrag vind:
Ondertussen ben ik het al zat en het liefst timmer ik zijn tanden uit zijn mond. Helaas kan dit niet want het is tenslotte een stiltecoupe.
?

Niet overal een punt van maken. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Roamor op 06-05-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Normaal gedrag en een normale gedachtengang zijn twee verschillende dingen. ;) Misschien is het wel zo makkelijk als RedHat aangeeft dus bij deze begin ik een nieuw offensief.

RedHat: Hoewel ik het waardeer dat je mij wenst te begroeten in je post strookt dit niet met de huisregels van Got. Daarom zou ik je willen vragen om impliciet altijd te groeten maar het niet te vermelden in je post. Daarentegen wanneer je niet wenst te groeten kan je dit het beste aangeven.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Graag onthouden van wannabe modgedrag :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
battler schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:32:
RedHat: Hoewel ik het waardeer dat je mij wenst te begroeten in je post strookt dit niet met de huisregels van Got. Daarom zou ik je willen vragen om impliciet altijd te groeten maar het niet te vermelden in je post. Daarentegen wanneer je niet wenst te groeten kan je dit het beste aangeven.

;)
Ohw, dat wist ik niet. Erg fijn dat ik er op een vriendelijke manier op gewezen word. Bedankt hiervoor. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

niet zo zeer aso,, maar gewoon raar

als er 1000 keer groetjes onder elkaar staat dan weet je het wel weer.

als sluitpost zou ik het wel ok vinden. maar er worden geen topics echt gesloten

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 19:51
Waar je je al niet druk om kunt maken... Goed, het staat wat raar maar om het nou gelijk asociaal te nomen gaat te ver. Eigenlijk benijd ik je, iemand die zich druk kan maken om dit soort trivialiteiten kan nooit veel problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Tuurlijk is het niet asociaal het is eerder een poging om beleefd te doen alleen wel een beetje hinderlijk. ;) Gelukkig maak ik me er ook niet echt druk om, alleen ik erger me er wel aan als ik het zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Wat is er precies asociaal aan groeten? Ik was altijd in de veronderstelling dat dat juist best sociaal was om te doen.

edit:
"Ik maak me er niet druk om, ik erger me er alleen aan"... :?

[ Voor 23% gewijzigd door Hahn op 06-05-2010 10:54 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 14:44

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Doet me een beetje denken aan die Postbus 51 spot: "Aardige mensen, wat doe je ermee?" ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Het is jammer dat de onderliggende boodschap niet gespot wordt uit mijn berichten.

Ik zie namelijk geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:57

mace

Sapere Aude

Ik vind groetjes in de TS niet zo storend, maar om het in elke post te zien is vervelend.
Tevens als mensen het per sé moeten doen kunnen ze het wel in hun signature zetten.

Maar om nou te zeggen dat het een grote ergernis is? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 13:26
Mx. Alba schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:24:
Doet me een beetje denken aan die Postbus 51 spot: "Aardige mensen, wat doe je ermee?" ;)
Was het eerste waar ik aan moest denken bij de topic titel.... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is niet de 'groetjes' onderaan de post die vervelend zijn normaliter. Het begint met de veelal noob-vragen van de TS omdat deze nieuw is op GoT. Daar zou best wat meer op ge-mod mogen worden. Zo blijven die groetjes ook vanzelf weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Mag dit wel? :

Geen groetjes,

Rub3s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 12:46
Schaamteloze spam :

http://www.pasopaardig.nl/

Vind hem hier wel toepasselijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
"groetjes" zet je op een kaart naar je moeder, of misschien naar je vriendin ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mores zijn mores, en groeten is daar niet deel van hier op GoT.
Sim-pel.
offtopic:
Befehl ist Befehl!

In DMs doe ik het vaak wel trouwens, maar dat is dan puur naar 1 persoon gericht ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Boudewijn op 07-05-2010 02:39 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 08:15
Wat erg. Gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:32

Equator

Crew Council

#whisky #barista

battler schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:26:
Dat groeten overal :(
Ik snap dat het misschien tegen de etiquette in is om niet te groeten maar ik erger me eraan. Soms wordt er niets van gezegd en om nu elke keer een topicreport in te dienen gaat mij net wat ver. Daarom lieve modjes vraag ik u om er misschien iets meer op te letten dan dat u nu al doet.
Waar je je al aan kan ergeren :) Persoonlijk lees ik er al snel overheen.

IMO wordt het groeten onder een TopicStart meestal wel geaccepteerd, maar als de topicstarter het vol blijft houden dan is een simpel zinnetje als "groetjes doen hoeft niet ;) " voldoende toch.. En er is altijd wel iemand die vriendelijk genoeg is om dat even op zich te nemen.

Daar kunnen wij - als moderators - wel hard tegen optreden, maar zeg nou zelf: Is dat niet een beetje overdreven. :)

Blijft de topicstarter - ondanks aangeven van andere forumleden - toch stug doorgaan, dan is het aanmaken van een topicreport toch zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 07:05
Schop, het wordt nu wel heel erg. Tweakers gaan elkaar nu al virtueel kusjes geven :'(

laptop HP DV6-3190 kopen of niet?
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45
GENETX schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:40:
Schop, het wordt nu wel heel erg. Tweakers gaan elkaar nu al virtueel kusjes geven :'(

[...]

Of MSN emoticons, doen het ook erg goed! :+

Uit datzelfde topic:
Als het mogelijk is, graag snel bericht haha(A)
Tja, ik vind het ook irritant. Sommige topics lijken wel complete sollicitatiebrieven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
GENETX schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:40:

[...]

* pven checkt topic
* pven ziet werkende TR-knop

;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 07:05
Ik vond deze te mooi om te verbergen in een TR :+
Het is dat ik niet meer in CA kan, want ik weet wel welk topic hier geschikt voor zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

pven schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:34:
[...]

* pven checkt topic
* pven ziet werkende TR-knop

;)
Had ik al gedaan, maar om andere redenen ;)

Maar kusjes gaan wel ver :') zelf stoor ik mij er niet aan; maar ik lees er gewoon overheen, vaak zijn het mensen die totaal geen ervaring hebben met fora!

Verwijderd

EoG schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:41:
[...]
Maar kusjes gaan wel ver :') zelf stoor ik mij er niet aan; maar ik lees er gewoon overheen, vaak zijn het mensen die totaal geen ervaring hebben met fora!
Het hele opzetje van zo'n TS is er meestal wel debet aan dat ik als ik zie dat er zo'n "groet-vormig stukje tekst" (GVST, ®) onderaan bungelt, het topic linea recta dicht klik. Dat is wel jammer want ik heb nogal eens de indruk dat die mensen die lap tekst niet alleen maar neergooien met als doel hun typevaardigheid te oefenen, maar dat hun MSN-spelling en wanstaltig taalgebruik ten spijt er een vraag of probleem in die tekst verstopt zat, waar ik eventueel zinvol op had kunnen reageren.

Kusjes van iemand die Johnny heet op een forum waar je van tevoren kunt weten dat 90% man is zijn trouwens wel écht en brug te ver... 't is geen Fok!, er zijn hier ook hetero's.

Verwijderd

Beleid is beleid en dat is prima, maar, om er nou zo zwaar aan te tillen dat je het gehele topic dan maar gewoon wegklikt? Is wel wat overdreven, vind je ook niet?

Los daarvan vind ik het sowieso een vreemd beleid, om het dus expliciet in het beleid op te nemen dat het niet wenselijk is.
Pagina: 1