Toon posts:

laptop HP DV6-3190 kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wil graag een laptop kopen en toen zag ik bij de mediamarkt hier een hp dv6-3190 voor totaal maar € 714

Intel Core I5-460 M ( 2.53 Ghz) 4 GB werkgeheugen, 500 GB opslagcapaciteit, 15.6' HP Brightview LED backlit beeldscherm, 1024 MB ATI Radean 5650 videokaart.

1) Mij vraag is meer van is dit een goeie?
2) Waarom is deze zo goedkoop? Overal op internet zie ik hem staan voor minimaal € 900.

Als het mogelijk is, graag snel bericht haha(A)

Alvast bedankt

xx
Johny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:29:

1) Mij vraag is meer van is dit een goeie?
Ligt er aan wat je er mee wilt doen.
2) Waarom is deze zo goedkoop? Overal op internet zie ik hem staan voor minimaal € 900.
Omdat ze waarschijnlijk bulk konden inkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Jeroen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 21:26
1) Je zit hier niet op een datingforum
2) Voor de rest ziet de laptop er netjes uit. Voor de videokaart kan je wat reviews bekijken: http://tinyurl.com/2v822jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Waarom zo goedkoop? Waarom denk je dat HP maar 1 jaar garantie geeft op goedkope modellen en 2 jaar op duurdere? :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ehm, grotendeels voor me studie, tekstverwerken, internetten, photoshoppen, af en toe videobewerken, 3d-programmas

ok, maar dan vind ik het een beetje vaag dat bij de ene mediamarkt het verkoopt voor €1000 en de andere voor €800 met extra korting tot €714, is er dan iets anders of mis met die laptop?

ps: haha, sorry dan voor de xx --> H.Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HP geeft toch 2 jaar garantie? Ik weet wel dat mediamarkt zelf alleen maar 1 jaar garantie geeft op alle laptops bij hen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

de laptop is geschikt voor suga-dudes, hyves, msn messenger en marktplaats. Gamen zal wel, een drama worden met de video chip die er in zit.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica