Ontopic:
Maw het ene netwerk is niet het andere. Voor hetgeen jij doet in je theorie is er trouwens een mooie filosofische term bedacht: antropomorfisme.
Daarnaast en minder ontopic jij loopt je af te vragen waarom je vorige topic ontaarde in flamen?
Ik heb hier even enkele quotes van jouw verzameld in reactie op de posters die met jou in dicsussie gegaan zijn.
Op ieder ander forum zou je al geflamed zijn om u tegen te zeggen.
Zoals Confusion op pagina 1 al vermelde: Deze theorie is een grote misvatting, gebaseerd op het, enkel op basis van informeel, hoog-niveau taalgebruik, aan elkaar gelijkstellen van processen en systemen die in detail volstrekt onvergelijkbaar zijn.Netwerk 1
Een aantal waterstofatomen gaan een verbinding met zuurtstofatomen aan, even later gaan die verbindingen met koolstof atomen aan uiteindelijk krijg je suiker, onder bepaalde omstandigheden gaan die weer in een andere configuratie zitten er komen zuurstof atomen bij, waterstof atomen worden afgestoten, suiker veranderd in alcohol.
Een dynamisch netwerk dus dat patronen maakt die veranderen in de tijd.
Netwerk 2. Ik bouw een kerk met 4 huizen met daartussen straten die die huizen met die kerk en elkaar verbinden. later bou ik een supermarkt in de buurt, dus moet er een nieuwe straat aangelegd worden.
Daar omheen word een woonwijk gebouwd. weer worden er nieuwe straten aangelegd als verbinding. Een bestaande grachtenverbinding word gedempt om daar een straat op te maken, De supermarkt verouderd, word gesloopt, de weg dr na toe raakt in onbruik, ergens anders word een winkelcentrum geopend, weer komt er een weg bij.
Netwerk 3
een neuron groeit en maakt uitlopers die contact maken met andere neuronen, door input worden die neuronen gestimuleert om een hechtere band te maken. Andere banen worden opgeheven. er komen steeds meer neuronen bij die steeds ingewikkeldere verbindingen maken, zo complex dat er zoiets als
een geheugen en een logica ontstaat, het menselijk brein.
en weer
Maw het ene netwerk is niet het andere. Voor hetgeen jij doet in je theorie is er trouwens een mooie filosofische term bedacht: antropomorfisme.
Daarnaast en minder ontopic jij loopt je af te vragen waarom je vorige topic ontaarde in flamen?
Ik heb hier even enkele quotes van jouw verzameld in reactie op de posters die met jou in dicsussie gegaan zijn.
Stop aub met het beledigen van je gesprekspartners en heb niet zo'n grote dunk van je eigen.- Mits je natuurlijk mijn gedachtengang kunt volgen.
- Maar wat ik te vaak tegenkom is dat het kwartje niet valt
- Veel meer dan dit heb ik niet uit te leggen hoor.... T filmpje vraagt aan t eind ook om mee te denken...
ben ik nog steeds al t werk alleen aan t doen..
- Kan zelfs zijn dat jullie mijn antwoorden niet herkennen
- Blijkbaar denk ik soms te ver door...
- Hou er ook rekeining mee dat ik soms in 1 stuk tekst al antwoord kan geven op vragen diedaar pas onder in quotes verschijnen... Ik hou er gewoon niet van om alles dubbelte herhalen misschien moet ik dat toch maar doen dan....
Op ieder ander forum zou je al geflamed zijn om u tegen te zeggen.
God does not play dice