PC samengesteld (1e keer) graag commentaar/advies

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358231

Topicstarter
Hoi beste forum-leden,

Ben van plan om voor de 1e keer een pc te gaan bouwen, ookal ben ik een newbie als het om dit soort zaken gaat ben ik toch niet helemaal een nitwit, aangezien ik als kleine jongen de eerste computergames gespeeld heb op cassette bandjes op de commodore 64 daarna 128 etc etc, vanuit ms-dos, en de ontwikkelingen meegemaakt hebt tot aan de pentium 4, zodoende heb ik met mijn beperkte kennis/ervaring en na een aantal weken rondgekeken te hebben naar allerlei reviews en product vergelijkingen, het volgende systeem samengesteld, graag zou ik jullie commentaar willen horen of adviezen over mij keuze om hiermee mij eerste pc te gaan bouwen. Wellicht kunnen jullie mij beter keuze voorstellen.

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/6194/samenstelling.jpg

Het moet een een multi-media pc zijn, maar waar je ook redelijk op kan gamen. Heb gekozen voor een mobo met een integrated gaka, heb gekeken naar de systeem eisen van een game zoals Splintercell : Conviction, en zover ik kon zien was dat genoeg. Als ik dat soort spellen erop kan spelen ben ik al tevreden, ben geen overdreven gamer. Heb wel de intentie om het in de toekomst op te graden met de Sapphire Radeon HD 5850.

Kortom laat het horen of ik een systeem heb samengesteld wat redelijk up to date is en waar ik nog een tijd mee door kan met de nodige upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limp_1983
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 00:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07 11:33
Misschien is het ook verstandig om de BBG even door te bladeren, en misschien daaruit een systeem samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Inderdaad misschien niet het juiste topic, maar mij valt vooral op dat er geen grafische kaart tussen staat... Heeft dat moederbord een onboard VGA die goed genoeg is voor wat je ermee wilt doen?

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 13:22

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Effe medijack bashen...
MediJack schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:50:
Inderdaad misschien niet het juiste topic, maar mij valt vooral op dat er geen grafische kaart tussen staat... Heeft dat moederbord een onboard VGA die goed genoeg is voor wat je ermee wilt doen?
http://www.gigabyte.com.t...rview.aspx?ProductID=3156

Integrated ATI Radeon HD 4200 graphics (DirectX10.1)
Anoniem: 358231 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:17:
Het moet een een multi-media pc zijn, maar waar je ook redelijk op kan gamen. Heb gekozen voor een mobo met een integrated gaka,
Maar goed, dat medijack daar oveer heen leest snap ik wel, want redelijk gamen en geintegreerd is... een leerproces. (kortom van fouten leer je... :*) )

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:53

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica