In mijn zoektocht naar een i3 laptop met een niet-glanzend scherm kwam ik uit bij de Dell Vostro 3700. Een 17.3" scherm, anti-glare en met een i3-330 processor. Aangezien ik hier verder nog helemaal geen topic tegenkwam over dit type van Dell (wat volgens mij een geweldige prijs/prestatie verhouding heeft) maar even dit nieuwe topic.
Aangezien ik de laptop nodig heb voor de standaard dingen zoals e-mail, internetten, wat foto's bewerken enzo hoeft ie voor mij niet zo zwaar te zijn. Onderstaand model zou voor mij (maar ook voor vele anderen denk ik) prima voldoen.
Met gebruik van de juiste kortingsbon kwam ik op € 528,36 inclusief btw en verzendkosten:
Intel® Core™ i3-330M Processor (2.13 GHz)
Nederlands Legitieme Windows® 7 Home Premium (32Bit OS)
17.3" Widescreen High Definition+ (1600X900) WLED Anti-Glare
3072MB 1333MHz DDR3
320GB (7,200rpm) Serial ATA Harde Schijf
Intel® Integrated Graphics Media Accelerator HD
8X DVD+/-RW
802.11n WLAN
Batterij 6-cell 56W/HR LI-ION
1Jaar Collect & Return garantie
Deze Vostro 3700 heeft standaard al de volgende onderdelen:
Netwerkconnector (RJ45)
Vier USB 2.0-poorten
USB 2.0/eSATA-combinatie (1)
Microfoonaansluiting
Hoofdtelefoon/luidspreker uit
8-in-1 kaartlezer
ExpressCard (34 mm)
15-pins VGA-videoconnector
HDMITM -aansluiting
IEEE 1394-connector
Geïntegreerde 2,0 megapixel camera
Deze review spreekt over een glossy screen:
http://www.pcworld.idg.co...stro_3700_notebook/338793
Hier lijkt het echter wel weer een mat scherm te zijn:
http://www.my-laptop.co.u...tro-3700-hands-on-review/
Zijn er hier inmiddels al mensen die een Vostro 3700 hebben aangeschaft? En zo ja welk model en wat zijn de ervaringen?
Verder zit ik zelf nog wel een beetje met de volgende vragen:
- Anti-glare scherm, is dit nu inderdaad een niet glanzend en dus mat scherm? Ik heb tijdens het bestelproces ook geen keuze uit andere schermtypes.
- Is dat standaard jaar garantie nu wel of niet voldoende? Ik weet dat hier heel veel discussies over zijn, maar ik lees ook dat heel veel mensen Dell machines hebben die al jaren probleemloos werken. 3 jaar garantie bijkopen kost 100 euro excl. btw. Valt misschien op zich mee, maar ik kan er ook lekker een keer van uit eten gaan.
Aangezien ik de laptop nodig heb voor de standaard dingen zoals e-mail, internetten, wat foto's bewerken enzo hoeft ie voor mij niet zo zwaar te zijn. Onderstaand model zou voor mij (maar ook voor vele anderen denk ik) prima voldoen.
Met gebruik van de juiste kortingsbon kwam ik op € 528,36 inclusief btw en verzendkosten:
Intel® Core™ i3-330M Processor (2.13 GHz)
Nederlands Legitieme Windows® 7 Home Premium (32Bit OS)
17.3" Widescreen High Definition+ (1600X900) WLED Anti-Glare
3072MB 1333MHz DDR3
320GB (7,200rpm) Serial ATA Harde Schijf
Intel® Integrated Graphics Media Accelerator HD
8X DVD+/-RW
802.11n WLAN
Batterij 6-cell 56W/HR LI-ION
1Jaar Collect & Return garantie
Deze Vostro 3700 heeft standaard al de volgende onderdelen:
Netwerkconnector (RJ45)
Vier USB 2.0-poorten
USB 2.0/eSATA-combinatie (1)
Microfoonaansluiting
Hoofdtelefoon/luidspreker uit
8-in-1 kaartlezer
ExpressCard (34 mm)
15-pins VGA-videoconnector
HDMITM -aansluiting
IEEE 1394-connector
Geïntegreerde 2,0 megapixel camera
Deze review spreekt over een glossy screen:
http://www.pcworld.idg.co...stro_3700_notebook/338793
Hier lijkt het echter wel weer een mat scherm te zijn:
http://www.my-laptop.co.u...tro-3700-hands-on-review/
Zijn er hier inmiddels al mensen die een Vostro 3700 hebben aangeschaft? En zo ja welk model en wat zijn de ervaringen?
Verder zit ik zelf nog wel een beetje met de volgende vragen:
- Anti-glare scherm, is dit nu inderdaad een niet glanzend en dus mat scherm? Ik heb tijdens het bestelproces ook geen keuze uit andere schermtypes.
- Is dat standaard jaar garantie nu wel of niet voldoende? Ik weet dat hier heel veel discussies over zijn, maar ik lees ook dat heel veel mensen Dell machines hebben die al jaren probleemloos werken. 3 jaar garantie bijkopen kost 100 euro excl. btw. Valt misschien op zich mee, maar ik kan er ook lekker een keer van uit eten gaan.