Starcraft 2 beta 2v2 toernooi

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:37
Mede-auteur:
  • Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04

Voxyn

Beste starcraft 2 beta spelers,

Ik heb meerdere mensen gehoord die zeiden dat een 2v2 toernooi ook wel leuk zou zijn en aangezien ik wat beter ben in 2v2 dan in 1v1 wil ik dit graag opzetten, dit met de hulp van Voxyn.

net zoals het 1v1 toernooi doen we best of 3 dat wil zeggen 2 van de 3 potjes winnen is door naar de volgende ronde (dit geld alleen bij de halve finale en de finale dus niet bij de andere rondes), ook vinden we het leuk om hier ook, de spelers die verliezen nog een kans te geven om het tegen de andere verliezers op te nemen.

Stuur Voxyn of mij een DM met je starcraft 2 gegevens (naam+identifier welk ras je speelt tijdens het toernooi en je league graag ook je tweaker.net naam vermelden) zodat we een leuk toernooi op kunnen zetten.
we hopen op een opkomst van 32 spelers dus 16 teams, wil dit niet lukken gaan we over op 8 teams (dit is makkelijker in de verdeling.

meld je dus snel aan zodat we met dit toernooi kunnen beginnen.
YouR

Ps.
graag vermelden als je mee wilt doen en je een teamgenoot zoekt en dan via dm deze tweaker contacteert

Rondes (er is nog niets zeker, omdat ik nog geen antwoord heb van een team).
De eerste ronde begint morgen/woensdag 11:05:2010 en gaat door tot en met maandag 17:05:2010
De tweede ronde begint dinsdag 18:05:2010 en gaat door tot zaterdag 22:05:2010
Dan is de finale er al, deze mag gespeeld worden van zondag 23:05:2010 tot en met 27:05:2010

vanwege de weinige mensen in het toernooi, is er besloten geen verliezerstoernooi er bij aan te sluiten.

Afbeeldingslocatie: http://challonge.com/images/brackets/Tweakerstourny_sc2.png

Hier zijn de gegevens van de teams:
team 1.
speler 1
n: Phalloz.sporedd
R: Random
L: Silver

Speler 2
Nick Sc2: ivanhoof.easykiller
Ras: Protoss
League: Gold

team 2

Nick SC2 : Draxo.draxo
Ras : Terran
League : Gold

Nick SC2 : Xciles.exile
Ras : Protos

team 3

Nick Sc2 : voxyn.voxyn
League : brons

Nick Sc2 : YouR.waslap
Ras : Zerg
League : brons

team 4

Nick Sc2: stalllone.stalllone
Ras: Terran
League: silver

Nick Sc2 : thefox.thefox
Ras: Terran
League: silver

team 5

Nick Sc2 : Donar.donar
Ras : Protoss
League gold

Nick Sc2 : Outcast.outcast

team 6
Nick Sc2 : MiXana.Belgium
League : copper

Nick Sc2 : Zhaitan.belgium
League brons

team 7

Nick Sc2 : Fuze.defuze
League : ?

Nick Sc2 : ?
Ras : ?
League : ?

team 8

Dit is het team van ExNomenDei

[ Voor 51% gewijzigd door YouR op 12-05-2010 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05-2023
Ik heb op zich interesse. Alleen wel de vraag of je individueel inschrijft of als team. Ik heb eigenlijk geen vaste ally met wie ik samenspeel ik vind vast wel iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
kdijkstra schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:56:
Ik heb op zich interesse. Alleen wel de vraag of je individueel inschrijft of als team. Ik heb eigenlijk geen vaste ally met wie ik samenspeel ik vind vast wel iemand.
goed dat je het zegt, het liefst willen we inschrijvingen als team omdat dit makkelijker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

edit, lees net dat Liasis en Alu geen 2v2 tournament willen organiseren.. my bad :)

[ Voor 71% gewijzigd door m0nk op 04-05-2010 16:00 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
m0nk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:59:
[PC] SC2 beta Tournament Topic

Kan prima in het tournament topic toch? Neem anders ff contact op met een van die gasten. Kunnen ze gelijk 2v2 games gaan casten.. :)
Lijkt mij niet verstandig als men het over 2 verschillende toernooien gaat hebben in hetzelfde topic, kan nogal chaotisch worden. Maargoed lijkt me verstandig als we de keuze of dit een apart topic waar is aan de moderators overlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampschoer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05-2023
hoe kan je je aanmelden? ik heb net de key, maar lijkt me wel lachen om mee te doen :)

[ Voor 56% gewijzigd door Kampschoer op 04-05-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Om te beginnen door het lezen van de ts :P
Stuur ons een DM met je starcraft 2 gegevens (naam+identifier welk ras je speelt tijdens het toernooi en je league graag ook je tweaker.net naam vermelden) zodat we een leuk toernooi op kunnen zetten.
we hopen op een opkomst van 32 spelers dus 16 teams, wil dit niet lukken gaan we over op 8 teams (dit is makkelijker in de verdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Kampschoer schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:01:
hoe kan je je aanmelden? ik heb net de key, maar lijkt me wel lachen om mee te doen :)
staat erin stuur een van ons een message via tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
kom op mensen meld je aan blijf niet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
Ik hoop binnenkort in te kunnen schrijven. Echter mijn beoogde ally heeft net eergisteren zijn key gehad en moet nog veel leren. Gisteravond flink geoefend.

Echt alle potjes verloren. Mijn ally moet nog leren meer dan 10 drones te maken en wanneer een expansion te pakken. Ben ook behoorlijk in rating gezakt. Van gold naar bronze nu. Maar goed daar is een beta voor. Vanavond weer oefenen. Ooit ga mijn ally en ik een potje winnen :) (van de blitzboys zeker wanneer die inschrijven. Ik mag van iedereen verliezen maar de blitzboys....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
kdijkstra schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:41:
Ik hoop binnenkort in te kunnen schrijven. Echter mijn beoogde ally heeft net eergisteren zijn key gehad en moet nog veel leren. Gisteravond flink geoefend.

Echt alle potjes verloren. Mijn ally moet nog leren meer dan 10 drones te maken en wanneer een expansion te pakken. Ben ook behoorlijk in rating gezakt. Van gold naar bronze nu. Maar goed daar is een beta voor. Vanavond weer oefenen. Ooit ga mijn ally en ik een potje winnen :) (van de blitzboys zeker wanneer die inschrijven. Ik mag van iedereen verliezen maar de blitzboys....)
ik denk dat het zowieso nog een week duurt voordat we gaan beginnen dus neem de tijd om te oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
op het moment zijn er al 4 teams klaar voor de actie, om een goed toernooi te houden wil ik er wel 8 hebben we gaan door tot volgende week zaterdag en dan beginnen we gewoon.
tenzij we daarvoor al genoeg mensen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ingeschreven samen met The Fox NL (wij vormen een team - silver league).

Dan zouden we nu 3 teams nodig hebben en dan kunnen we beginnen!

Op welke maps worden er gespeeld? / hoe word het geregeld (zelfde als in HDH invitational?)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 21:30
Ik wil wel mee doen, alleen ik heb geen vaste buddy/ally .
Offtopic, bij welke moet ik mij voor 1vs1 inschrijven :F . Der zijn det 3 of 4 in de omloop?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Stalllone schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:53:
Ingeschreven samen met The Fox NL (wij vormen een team - silver league).

Dan zouden we nu 3 teams nodig hebben en dan kunnen we beginnen!

Op welke maps worden er gespeeld? / hoe word het geregeld (zelfde als in HDH invitational?)
hoe we het met de maps kiezen gaan doen is nog een vraag maar we sturen gewoon invites en dan moet het goedkomen.
alaintje schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:00:
Ik wil wel mee doen, alleen ik heb geen vaste buddy/ally .
Offtopic, bij welke moet ik mij voor 1vs1 inschrijven :F . Der zijn det 3 of 4 in de omloop?
voor 1vs1 toernooi moet je bij de start van het topic een van de 3 auteur contacteren
we kunnen proberen nog iemand voor je te regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik wil ook graag mee doen, maar zoek dus ook nog een 2 vs 2 maatje, ben zelf momenteel in bronze geplaatst maar word steeds beter :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verderf schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:00:
Ik wil ook graag mee doen, maar zoek dus ook nog een 2 vs 2 maatje, ben zelf momenteel in bronze geplaatst maar word steeds beter :)
ik zou zeggen, contacteer alaintje met een DM dan kunnen jullie wat potjes oefenen etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
goed plan, ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wat kunnen we winnen? Als het een vette avatar is voor hier op het forum doe ik mee :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Mochten mensen een 2vs2 partner zoeken dan wil ik me graag kandidaad stellen, ben inmiddels al wat beter geworden en heb eigenlijk so far alleen maar het probleem dat ik slechte team genoten heb :P

2vs2 bronze overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Postius schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:54:
Wat kunnen we winnen? Als het een vette avatar is voor hier op het forum doe ik mee :p
die vette avatar die JJerome ook heeft gewonnen? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook meedoen ! heb Verderf een DM gestuurd, als hij niet kan zoek ik nog een partner voeg me toe mijn naam is Byte.dlb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
Wil best meedoen maar is het niet verstandig om eerst een datum en tijd te bepalen? Dan kunnen mensen zien of ze ook daadwerkelijk kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik ben ook voor een datum + tijd? Of gaat het over een langere periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
TBH denk ik niet dat dit van de grond gaat komen, dus als je een 2v2 toernooi wilt zal je het aan iemand moeten vragen met wat meer toernooi skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Postius schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:09:
TBH denk ik niet dat dit van de grond gaat komen, dus als je een 2v2 toernooi wilt zal je het aan iemand moeten vragen met wat meer toernooi skills.
sry maar waar slaat deze reactie op? ga svp ergens anders zitten stoken, en zit niet zo te geilen op die blizzboys, bedankt :).
Het toernooi is over een langere periode net zoals het 1v1 toernooi, ik denk dat we ruime tijd nemen aangezien het 4 mensen per potje betreft dus zal niet altijd iedereen beschikbaar zijn.
de bedoeling is dat er 5 dagen per ronde is, het eerste toernooi zullen er maar 3 rondes zijn aangezien we met 8 teams zullen starten.
we willen zo snel mogelijk starten dus als je wat mensen kan vinden die zin hebben in een 2v2 toernooi, laat het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Nog een team en we gaan van start, zoek nog 2 mensen en we beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

/me Hmm geile BlizzBoys, steekt hand in de lucht en zwaait

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:23
Wanneer spelen deze toernooien zich af? Ik zit samen met iemand in de Gold, dus op zich wil ik wel een toernooitje spelen, maar ik moet ook binnenkort me op mijn tentamens gaan focussen.

Ik vind 5 dagen per ronde wel redelijk, maar als dit over een maand gebeurt zit ik midden in mijn tentamenperiode. Als we vanavond onze eerste ronde al kunnen spelen, daarentegen, vind ik het allemaal geen probleem.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
coptician schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:54:
Wanneer spelen deze toernooien zich af? Ik zit samen met iemand in de Gold, dus op zich wil ik wel een toernooitje spelen, maar ik moet ook binnenkort me op mijn tentamens gaan focussen.

Ik vind 5 dagen per ronde wel redelijk, maar als dit over een maand gebeurt zit ik midden in mijn tentamenperiode. Als we vanavond onze eerste ronde al kunnen spelen, daarentegen, vind ik het allemaal geen probleem.
als je beschikbaar bent met je teamgenoot kunnen we morgen beginnen met de eerste ronde of vanavond als iedereen beschikbaar is.
de teams zijn er dus als we van start kunnen gaan is de eerste ronde tot en met zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Tijd voor een update in de startpost dan :) ? Wie de teams zijn, in welke tijdsperiode er gespeeld moet worden, wie tegen wie speeld, welke map(s) er gebruikt gaan worden, etc.

We tasten nu allemaal beetje in het donker.

Edit: hoe eerder we dit weten, des te beter het is... want dan kunnen de teams elkaar gaan DM-en om tijden af te spreken :) dat kan ook best wat tijd in beslag namen namelijk...

[ Voor 31% gewijzigd door Dutchie! op 10-05-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Stalllone schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:29:
Tijd voor een update in de startpost dan :) ? Wie de teams zijn, in welke tijdsperiode er gespeeld moet worden, wie tegen wie speeld, welke map(s) er gebruikt gaan worden, etc.

We tasten nu allemaal beetje in het donker.

Edit: hoe eerder we dit weten, des te beter het is... want dan kunnen de teams elkaar gaan DM-en om tijden af te spreken :) dat kan ook best wat tijd in beslag namen namelijk...
was ik vandaag van plan om te doen, eerst moest ik nog wat info krijgen van wat spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:23
Ik heb m'n informatie gestuurd, we doen mee.

Aan iedereen alvast! HF, GL!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke map moeten we spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Van de Startpost:
Rondes (er is nog niets zeker, omdat ik nog geen antwoord heb van een team).
Dus mijn vraag, zijn we al begonnen :P ?

En idd welke mappen worden allemaal gebruikt in deze contest? (welke als eerste en de rest?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Het tournament loopt niet echt geweldig geloof ik :P

Zijn er al potjes gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 10:15
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Sporedd op 15-05-2010 14:13 ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Stalllone schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:33:
Het tournament loopt niet echt geweldig geloof ik :P

Zijn er al potjes gespeeld?
Nee inderdaad niet maar dat komt grotendeels omdat YouR plotseling een paar dagen weg moest.

Voor zover ik weet zijn er nog geen potjes gespeeld, zodra YouR terug is zal ik contact met hem opnemen om de boel te fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sporedd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:59:
ik krijg maar geen contact met het team waar ik tegen moet...
LOL? we zijn elke dag 5-6uur online op starcraft? jij bent phalozz.spored?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar, welke map moeten we spelen?o,O
Ik speel op de 1ste map van het blizzboy toernooi dan

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Postius schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:09:
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kan je onderhand uit ervaring vertellen dat er meer werk in zit dan je denkt, 50% van de spelers komen met domme vragen en de andere 50% vergeten deadlines...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MrVegeta schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:50:
Kan je onderhand uit ervaring vertellen dat er meer werk in zit dan je denkt, 50% van de spelers komen met domme vragen en de andere 50% vergeten deadlines...
Oh ja zeker, dat soort dingen weet ik ook. Het is veel meer werk dan evenleuk wat mensen op trommelen en je games spelen. Ik heb ook zat ervaring met mislukte toernooien en goeie. Maar juist daarom. Ach we hebben 2 goeie toernooien gehad voor het einde van de beta. Dat was nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Het probleem zit in het feit dat ik YouR al een tijdje niet heb kunnen spreken over het tournooi en aangezien de beta al bijna is afgelopen is zou ik ermaar vanuit gaan dat het niet meer doorgaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
MrVegeta schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:50:
Dat had je kunnen verwachten als organisator van een evenement. Life is hard.
Pagina: 1