Beste starcraft 2 beta spelers,
Ik heb meerdere mensen gehoord die zeiden dat een 2v2 toernooi ook wel leuk zou zijn en aangezien ik wat beter ben in 2v2 dan in 1v1 wil ik dit graag opzetten, dit met de hulp van Voxyn.
net zoals het 1v1 toernooi doen we best of 3 dat wil zeggen 2 van de 3 potjes winnen is door naar de volgende ronde (dit geld alleen bij de halve finale en de finale dus niet bij de andere rondes), ook vinden we het leuk om hier ook, de spelers die verliezen nog een kans te geven om het tegen de andere verliezers op te nemen.
Stuur Voxyn of mij een DM met je starcraft 2 gegevens (naam+identifier welk ras je speelt tijdens het toernooi en je league graag ook je tweaker.net naam vermelden) zodat we een leuk toernooi op kunnen zetten.
we hopen op een opkomst van 32 spelers dus 16 teams, wil dit niet lukken gaan we over op 8 teams (dit is makkelijker in de verdeling.
meld je dus snel aan zodat we met dit toernooi kunnen beginnen.
YouR
Ps.
graag vermelden als je mee wilt doen en je een teamgenoot zoekt en dan via dm deze tweaker contacteert
Rondes (er is nog niets zeker, omdat ik nog geen antwoord heb van een team).
De eerste ronde begint morgen/woensdag 11:05:2010 en gaat door tot en met maandag 17:05:2010
De tweede ronde begint dinsdag 18:05:2010 en gaat door tot zaterdag 22:05:2010
Dan is de finale er al, deze mag gespeeld worden van zondag 23:05:2010 tot en met 27:05:2010
vanwege de weinige mensen in het toernooi, is er besloten geen verliezerstoernooi er bij aan te sluiten.

Hier zijn de gegevens van de teams:
team 1.
speler 1
n: Phalloz.sporedd
R: Random
L: Silver
Speler 2
Nick Sc2: ivanhoof.easykiller
Ras: Protoss
League: Gold
team 2
Nick SC2 : Draxo.draxo
Ras : Terran
League : Gold
Nick SC2 : Xciles.exile
Ras : Protos
team 3
Nick Sc2 : voxyn.voxyn
League : brons
Nick Sc2 : YouR.waslap
Ras : Zerg
League : brons
team 4
Nick Sc2: stalllone.stalllone
Ras: Terran
League: silver
Nick Sc2 : thefox.thefox
Ras: Terran
League: silver
team 5
Nick Sc2 : Donar.donar
Ras : Protoss
League gold
Nick Sc2 : Outcast.outcast
team 6
Nick Sc2 : MiXana.Belgium
League : copper
Nick Sc2 : Zhaitan.belgium
League brons
team 7
Nick Sc2 : Fuze.defuze
League : ?
Nick Sc2 : ?
Ras : ?
League : ?
team 8
Dit is het team van ExNomenDei
Ik heb meerdere mensen gehoord die zeiden dat een 2v2 toernooi ook wel leuk zou zijn en aangezien ik wat beter ben in 2v2 dan in 1v1 wil ik dit graag opzetten, dit met de hulp van Voxyn.
net zoals het 1v1 toernooi doen we best of 3 dat wil zeggen 2 van de 3 potjes winnen is door naar de volgende ronde (dit geld alleen bij de halve finale en de finale dus niet bij de andere rondes), ook vinden we het leuk om hier ook, de spelers die verliezen nog een kans te geven om het tegen de andere verliezers op te nemen.
Stuur Voxyn of mij een DM met je starcraft 2 gegevens (naam+identifier welk ras je speelt tijdens het toernooi en je league graag ook je tweaker.net naam vermelden) zodat we een leuk toernooi op kunnen zetten.
we hopen op een opkomst van 32 spelers dus 16 teams, wil dit niet lukken gaan we over op 8 teams (dit is makkelijker in de verdeling.
meld je dus snel aan zodat we met dit toernooi kunnen beginnen.
YouR
Ps.
graag vermelden als je mee wilt doen en je een teamgenoot zoekt en dan via dm deze tweaker contacteert
Rondes (er is nog niets zeker, omdat ik nog geen antwoord heb van een team).
De eerste ronde begint morgen/woensdag 11:05:2010 en gaat door tot en met maandag 17:05:2010
De tweede ronde begint dinsdag 18:05:2010 en gaat door tot zaterdag 22:05:2010
Dan is de finale er al, deze mag gespeeld worden van zondag 23:05:2010 tot en met 27:05:2010
vanwege de weinige mensen in het toernooi, is er besloten geen verliezerstoernooi er bij aan te sluiten.

Hier zijn de gegevens van de teams:
team 1.
speler 1
n: Phalloz.sporedd
R: Random
L: Silver
Speler 2
Nick Sc2: ivanhoof.easykiller
Ras: Protoss
League: Gold
team 2
Nick SC2 : Draxo.draxo