Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] pagina's in userproductreviews

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Als fervent productreviewschrijver ben ik vaker dan eens tegen de limiet van 65536 karakters aangelopen. Dat dat een beperking is die ook voor forumposts geldt ben ik me van bewust.
Daarom de volgende featurerequest.
Zou het mogelijk zijn om net als bij frontpage reviews meerdere pagina's te maken?
Op die manier heb je niet het probleem dat als je meer dan 65536 karakters gebruikt, je ergens in je review moet gaan snijden (of desnoods de comments onder de pagina misbruiken voor aanvullende info).
Een ander groot voordeel is dat het overzichtelijker wordt. Je kunt gemakkelijk naar een pagina waar iemand alleen maar foto's heeft neergezet, of waar juist de benchmarks staan. Ik link nog wel eens naar een review vanuit een forumpost, maar dan zit daar vaak veel scrollwerk bij, om te komen bij het stukje dat ik eigenlijk bedoel. Als ik direct kan linken naar een pagina met alle benchmarks bijv zou dat al een stuk overzichtelijker zijn.
Ik begrijp dat het misschien puzzelen wordt om het te maken ivm bestaande reviews, maar ik denk dat we op deze manier de productreviews een stuk interessanter kunnen maken.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik loop met mijn laatste review ook tegen het limiet van 65536 karakters aan te hikken. Waarschijnlijk omdat ik hier en daar nog wel eens een tabelletje gebruik om het geheel er verzorgd uit te laten zien maar irritant is het wel, nu kan ik niet alle informatie geven die ik in eerste instantie wou geven en ben ik noodgedwongen om her en der wat te schrappen. Het opsplitsen in pagina's of bijvoorbeeld het ophogen van het limiet (wat waarschijnlijk een limiet zou zijn van het gebruikte datatype van de kolom met data (TEXT?)) zou een fijne oplossing zijn.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb hiermet het Bad Company 2 topic ook wel eens last van (gehad).
De code opschonen heeft bij mij een heleboel bytes (en dus karakters) gescheeld.
Wellicht een idee om dus efficienter met UBB-codes overweg te gaan?

Al word er volgens mij wel gekeken naar oplossingen voor / tegen ruimte gebrek.

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Het opdelen in pagina's lijkt me een goede toevoeging! Vooral de langere reviews met veel tabellen/foto's komen dan een stuk beter tot hun recht. Ook bij het schrijven van een review lijkt me het een stuk handiger, omdat je jezelf dan meer dwingt tot een logische opbouw van je artikel.

Ik wil 'm graag voordragen voor de Ideeën voor Members' pick!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Ik weet niet zeker of het via Members' Pick zal lukken. De Members' Pick bestaat veelal uit wat kleinere requests. Ik denk dat paginering in de Productreviews (waar ik het overigens zelf mee eens ben :) ) via een normale (grotere) update moet gaan. De vraag is alleen wanneer we er weer flink wat aan mogen/kunnen sleutelen