Ga ik ook van uit, maarja je zou maar een verkeerde naam er neer zetten!
Zandpad, heb je nog even gepmd, ik neem een goeie vriend van me mee, dat is ok neem ik aan? Is ook een canonian (40D)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Volgens mij is er niets tegen iemand die meegaat.Donnie schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:10:
Zandpad, heb je nog even gepmd, ik neem een goeie vriend van me mee, dat is ok neem ik aan? Is ook een canonian (40D)
Komt in de OP!
Petje, goed plan! Net zoals wat zonnebrand, paracetamol en een pakje pleisters. Gaan as we speak de tas in. Net zoals de kaartjes trouwens, niet vergeten even te kopen, scheelt een hoop tijd! (http://www.dierenpark-emmen.nl/nl/praktischeinfo/webshop.htm)
Tussenstand:
Nikon: 12
Canon: 24
Sony: 2
Minolta: 1
Ja jongens, er gaat zelfs een analoge body mee!
Nog meer statestiek!
Populairste camera:
Canon 40D, 5Dm2 met allebei 5 stuks!
Nikon: 12
Canon: 24
Sony: 2
Minolta: 1
Ja jongens, er gaat zelfs een analoge body mee!
Nog meer statestiek!
Populairste camera:
Canon 40D, 5Dm2 met allebei 5 stuks!
[ Voor 28% gewijzigd door Zandpad op 22-06-2010 20:52 ]
Het gaat zeker om alleen bodies, want ik heb wel Minolta lenzen...
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Nikon F: 12
Canon EF(-S): 24
Minolta AF/Alpha: 3
Kan natuurlijk ook
Kan natuurlijk ook
Bodies ja...universal creations schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:51:
Het gaat zeker om alleen bodies, want ik heb wel Minolta lenzen...
Ik zie door alle lenzen het bos niet meer.
Ik kan excel de lenzen niet laten tellen omdat niet iedereen even exact over de zelfde lens is:
De Tamron 17-50 F2,8 is een populaire lens bleek.
Alleen de ene keer is het een 17-50 F2,8 en de andere keer is het een Tamron 17-50 F2.8.
Let op het subtiele verschil tussen de komma en punt.
Zo kun je het ook zien!PowerUp schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:54:
Nikon F: 12
Kan natuurlijk ook
Geeft wel redelijk de marktverdeling aan...
[ Voor 19% gewijzigd door Zandpad op 22-06-2010 21:00 ]
Oja,mun ritalinnetjes nie vergeten,anders krijgen jullie last van spraakwater lol.NickH schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:29:
Petje, goed plan! Net zoals wat zonnebrand, paracetamol en een pakje pleisters. Gaan as we speak de tas in. Net zoals de kaartjes trouwens, niet vergeten even te kopen, scheelt een hoop tijd! (http://www.dierenpark-emmen.nl/nl/praktischeinfo/webshop.htm)
Paracetamol ok goed idee!
Koffiekan anyone?
Ik neem overigens ook een analoge Minolta mee
Misschien neemt iemand wel een 70-200 thermoskan mee hehe.
Zit daar nog een knappe dame aan vast net zoals bij de Den Haag meet?
kijk! gelijk even gedaan. vorige week toen ik dat wou doen was het tijdelijk niet bruikbaarNickH schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:29:
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Best handig, alleen kreeg ik een lege pagina geprint bij Foxit. Dan maar Adobe Reader geïnstalleerd, maar meteen daarna er weer afgegooid. Waarom moet een simpele pdf-reader 270 MB groot zijn, Foxit neemt maar 11 MB in
Het weer ziet er nog steeds goed uit, gelukkig niet zo warm als ze eerst verwachtten. Zoals vandaag is echt fantastisch weer

Het weer ziet er nog steeds goed uit, gelukkig niet zo warm als ze eerst verwachtten. Zoals vandaag is echt fantastisch weer
Tjongejongejonge!
Jullie houden me aardig bezig met al die wijziging en informatie!
Gelukkig kan deze lijst permanent gebruikt worden, dus voor een volgende meet is het lijstje al bijna compleet!
Jullie houden me aardig bezig met al die wijziging en informatie!
Gelukkig kan deze lijst permanent gebruikt worden, dus voor een volgende meet is het lijstje al bijna compleet!
vreemd, foxit printte bij mij meteen primaPowerUp schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:57:
Best handig, alleen kreeg ik een lege pagina geprint bij Foxit. Dan maar Adobe Reader geïnstalleerd, maar meteen daarna er weer afgegooid. Waarom moet een simpele pdf-reader 270 MB groot zijn, Foxit neemt maar 11 MB in
and acrobat reader is inderdaad behoorlijk bloatware aan het worden de afgelopen jaren

Vandaag dan toch nog een 70-300 VR weten te bemachtigen. Kunnen er ook nog andere aapjes dan alleen tweakers gefotografeerd worden.
I can't wait to shoot!
ik weet dat het een meet is en geen marktplaats, maar misschien is het een idee om ook spullen mee te nemen die je misschien wilt verkopen. misschien kun je een tweaker blij maken
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ja kofferbakpraktijken
Leuk. Best goed idee eigenlijk! Wie doet zijn 7D weg voor een leuk prijsje
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
zullen we dat wel beperkt houden, voordat we op de parkeergarage een rommelmarkt met kleedjes taferelen krijgenDeathchant schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:06:
ik weet dat het een meet is en geen marktplaats, maar misschien is het een idee om ook spullen mee te nemen die je misschien wilt verkopen. misschien kun je een tweaker blij maken
Wahaha ik heb dus ook een EF-S 55-250 effe snel gekocht speciaal voor Zaterdagthe mod man schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:54:
Vandaag dan toch nog een 70-300 VR weten te bemachtigen. Kunnen er ook nog andere aapjes dan alleen tweakers gefotografeerd worden.
Ook een beetje dankzij wat hardware die ik verkocht heb via V&A
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nomad heeft stiekum aandelen bij camerawinkels, regelt een meet en ziet meteen een omzetstijging.... ik zie een complot!
Ik heb niks gezegd
Ik heb niks gezegd

[ Voor 12% gewijzigd door ajhaverkamp op 23-06-2010 16:02 ]
This footer is intentionally left blank
als je het stil houdt krijg je 20% van de winst die ik krijgajhaverkamp schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:46:
Nomad heeft stiekum aandelen bij camerawinkels, regelt een meet en ziet meteen een omzetstijging.... ik zie een complot!
Nomad schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:53:
[...]
als je het stil houdt krijg je 20% van de winst die ik krijg

Advies:
Aangezien ik al best veel mee moet sjouwen,camera tas van gewicht X en wat brood/drinken laat ik de laptop toch maar thuis.
Nu heb ik dus een 8gb cf kaart in de 7D maar die zit op 18megapixels raw zo vol.
Jpg zie ik niet zo zitten,als ik nu bv sraw of iets dergelijks instel (lagere pixels dus?) en ik bestel ze na op max 20x30cm,ga ik dat zien het verschil op het velletje papier?
Nu even geen 70 euro voor een extra kaart,want de dag kost ook al geld genoeg iclusief entree,eten,vervoer.
En heb zowat mijn laatste stuiver in mijn nieuwe gear afgelopen maand gestoken wat op de frontpage staat.
Of is er er betere oplossing?
Tips anyone?
En ja ik ga dat echt wel halen 200+ foto's,want ik heb zin in plaatjes te schieten,uiteraard ook buurten en slap lullen,maar ook foto's aangezien de kans klein is dat ik daar nog in korte tijd kom.
Aangezien ik al best veel mee moet sjouwen,camera tas van gewicht X en wat brood/drinken laat ik de laptop toch maar thuis.
Nu heb ik dus een 8gb cf kaart in de 7D maar die zit op 18megapixels raw zo vol.
Jpg zie ik niet zo zitten,als ik nu bv sraw of iets dergelijks instel (lagere pixels dus?) en ik bestel ze na op max 20x30cm,ga ik dat zien het verschil op het velletje papier?
Nu even geen 70 euro voor een extra kaart,want de dag kost ook al geld genoeg iclusief entree,eten,vervoer.
En heb zowat mijn laatste stuiver in mijn nieuwe gear afgelopen maand gestoken wat op de frontpage staat.
Tips anyone?
En ja ik ga dat echt wel halen 200+ foto's,want ik heb zin in plaatjes te schieten,uiteraard ook buurten en slap lullen,maar ook foto's aangezien de kans klein is dat ik daar nog in korte tijd kom.
geen idee wat sraw inhoudt om eerlijk te zijn, en hoeveel mp je dan overhoudt, maar voor 20x30prints heb je aan 6mp al vaak voldoende volgens mij
Als je je foto's op 300ppi (hoge printreso) laat printen kun je het uitrekenen:
30cm is ~12 inch. 12*300 = 3600 px
20cm is ~8 inch 8*300 = 2400 px.
Komt, omhoog afgerond uit op 9mp dus je kunt best een stapje terug
.
Uiteraard moet je wel rekening houden met eventueel croppen, dit ga je minder goed kunnen naar mate je lagere mp's selecteerd.
30cm is ~12 inch. 12*300 = 3600 px
20cm is ~8 inch 8*300 = 2400 px.
Komt, omhoog afgerond uit op 9mp dus je kunt best een stapje terug
Uiteraard moet je wel rekening houden met eventueel croppen, dit ga je minder goed kunnen naar mate je lagere mp's selecteerd.
Als ik het goed heb is het op de 7D zo dat mRAW 9 mp is volgens mij en sRAW 4 mp? (Op mn 5D2 heet het sRAW1 (10mp) en sRAW2 (5mp)).fragcompany schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:07:
Advies:
Tips anyone?
De ervaring van veel mensen is dat mRAW en sRAW1 niet bepaald denderend is, heeft met de manier van downsampeling te maken, omdat er dus van 2 pixels 1 wordt gemaakt en dat is nou niet echt makkelijk mogelijk met vierkante pixels en een bepaalde verhouding op de foto. Dus is 'some Canon magic' die dat doet en het resulteert in op pixel niveau flink wazige foto.
Echter is het bij sRAW2 en sRAW een heel ander verhaal. Daar worden gewoon exact 4 pixels tot 1 gemerged (is niet gelijk aan pixel binning waarbij je RGB pixels krijgt) waarbij dus op pixel niveau de scherpte flink toeneemt en de ruis afneemt. Doordat er dus 4x minder megapixels zijn is er natuurlijk wel minder detail. Deze stand is erg populair als je die 21/18 mp toch niet nodig hebt, en ook voor Timelapse als je wel editing freedom wil (voor timelapse wordt ook veel JPEG gebruikt). Houdt wel rekening dat de bestandsgrootte niet 4x zo klein wordt, maar ongeveer de helft geloof ik.
Ik vroeg me nog twee dingen af.....statief neemenem een idee?
en naamstickers ofzo? want ik ben wel vrij goed met namen al zeg ik het zelf maar van 50 man in 1 dagje lukt me denk nét niet om te leren.....
en naamstickers ofzo? want ik ben wel vrij goed met namen al zeg ik het zelf maar van 50 man in 1 dagje lukt me denk nét niet om te leren.....
Allemaal een petje met onze naam erop op? 
* Gutteguttegut twijfelt nog, statief of monopod of alle twee.....

[ Voor 24% gewijzigd door Gutteguttegut op 23-06-2010 20:35 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
* Phehistyr Neemt alleen mee wat in zijn Tamrac Velocity 8 past
Het wordt al warm genoeg zonder allerlei spullen mee te nemen die ik toch niet of nauwelijks ga gebruiken...
Het wordt al warm genoeg zonder allerlei spullen mee te nemen die ik toch niet of nauwelijks ga gebruiken...
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Is goed, zet ik een petje met m'n nick op !Gutteguttegut schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:34:
Allemaal een petje met onze naam erop op? [afbeelding]
Naam stickers zijn wel geniaal eigenlijk ja, zal kijken of ik op mijn werk niet paar van die naam buttons kan fixen, daar kun je dan een papiertje uithalen en je naam opschrijven, vorige x stelde namelijk ook iedereen zich voor en bij persoon 5 was ik persoon 1 al vergeten haha 
Zal wat proberen te fixen mannen...
Zal wat proberen te fixen mannen...
zit ook te twijfelen statief of monopod
zal zaterrdagmorgen wel de worden voorda die knoop doorgehakt wordt. (gooi ze gewoon beide in de auto..)
Gooi er dan ook gelijk je avatar bij als je hem thuis uitprint
. Meeste mensen herkennen users grotendeels via avatar
.
Werkt goed ja naamkaartje............alleen voor mij niet,zo te zien erg veel mensen die zoals ik Martijn heten haha (vraagt zich af hoe kan dat nou?)
Verwijderd
Ik zat ook met dat probleem, maar de dierentuin expert bij uitstek, Haverkamp, bracht een duidelijk advies naar voren. Een statief heb je niet nodig. Dus bij twijfel, thuis laten. (De meeste dieren zitten toch niet zo lang stil als jij je camera stil kan houden.)Spikey schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:02:
zit ook te twijfelen statief of monopodzal zaterrdagmorgen wel de worden voorda die knoop doorgehakt wordt. (gooi ze gewoon beide in de auto..)
Als je perse de groepsfoto wilt maken, neem je uiteraard wel je statief mee. (Das dus voor Nomad of Zandpad denk ik zo.)
Statief gaat hier ook niet mee. Een monopod leek me best handig als ik hem had.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Tja statief en monopod... Behalve dat ik geen van beide heb, en nog nooit nodig heb gehad, zou ik er geen meenemen. Je loopt er wel de hele dag mee te zeulen. Nee, ik denk dat we Nomad lief aan moeten kijken zodat hij er een bij zich heeft voor een groepsfoto. Dan kan hij hem in de auto leggen en pakken zodra we die nodig hebben.
/me Zandpad gaat zo zijn nieuwe 70-300VR ophalen!
/me Zandpad gaat zo zijn nieuwe 70-300VR ophalen!
Ik ga voor zo licht mogelijk.
Gezien de weersvoorspelling, is een statief niet nodig, er is voldoende licht. Ik laat zoveel mogelijk thuis, Als het warm wordt is het niet fijn om je een breuk te slepen aan apparatuur, die je waarschijnlijk toch niet gebruikt.
Gezien de weersvoorspelling, is een statief niet nodig, er is voldoende licht. Ik laat zoveel mogelijk thuis, Als het warm wordt is het niet fijn om je een breuk te slepen aan apparatuur, die je waarschijnlijk toch niet gebruikt.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ik neem denk ik alleen de 70-300, 10-22 en de 50mm 1.8 (plastic fantastic) mee, die laatste is wel handig voor de aquarium locatie waar het meestal donker is en je wel wat lichtsterkte kan gebruiken. De rugtas blijft dus thuis, ik ga proberen dit in de schoudertas te krijgen
dat zweet minder op de rug hehe...
Ik ga denk ik toch voor de zweet optie, dus flipside 400 met (te) veel gear erin 
Kiezen is nooit mn sterkste kant geweest.
* Gutteguttegut gaat als Storm...
Kiezen is nooit mn sterkste kant geweest.
* Gutteguttegut gaat als Storm...
Ik neem wel een statief mee, zit bij nomad in de auto dus eigenlijk neemt nomad hem mee maarja
Weet iemand trouwens of je tussen door ook het park mag verlaten (om wat spul in/uit de auto te halen oid) en dan gewoon weer naar binnen kan?
Weet iemand trouwens of je tussen door ook het park mag verlaten (om wat spul in/uit de auto te halen oid) en dan gewoon weer naar binnen kan?
I can't wait to shoot!
Top, ik neem namelijk geen statief mee. De mijne weegt ook een nette 3kilo aan de haak en daar heb ik weinig lol mee om te slepen. Ik neem een beperkte camera set mee ook, ik verwacht niet dat mensen heel hard lenen van mij, dus o.a. de 24-70 e.d. zal wel thuis blijven vermoed ik (scheelt 1kilo zodoende)
Mooi weer gaat goed komen zo te zien, dus wordt een gezellig daggie
.
Mooi weer gaat goed komen zo te zien, dus wordt een gezellig daggie
sorry voor mijn late reactie,
maar ik ben aankomende zaterdag ook van de partij met mijn 7D !
Euhhh, het park bestaat uit twee lokatiesthe mod man schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:49:
Ik neem wel een statief mee, zit bij nomad in de auto dus eigenlijk neemt nomad hem mee maarja![]()
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Stuur even een DM naar Zandpad met je info._trickster_ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:08:
DM functionaliteit kun je aanzetten door boven aan de pagina naar MyReact te gaan en dan te kiezen voor Voorkeuren en dan een vinkje te zetten bij Privacy - Direct Messages - Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen.
DM even met je gear, voornaam, locatie en hoe je er komt (auto, meerijden met die en die, OV)_trickster_ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:08:
Jezus wat is die 70-300VR een gewichtsverschil!
Mijn D5000 voelt uit balans met grip en 2 batterijen, daar moet ik nog even wat op gaan verzinnen.
Iemand een idee?
Die is maar 300 gram zwaarder...
Dat wordt wennen!
Dat wordt wennen!
Verwijderd
Volgens mij was iemand bang voor een spelletje Schop een Modje: Remy bedankt voor je inzet (en welkom Nomad)!
Wie neemt zn flitser(s) mee?ajhaverkamp schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:32:
[...]
Flitsen doe ik ook beperkt, zoogdieren worden er niet blij van, ogen lichten vaak ook lelijk op. Vlinders worden niet blij van de flitserhitte als je er dicht op zit.
Ik heb me nog niet verdiept in de dierentuin zelf (ik kom primair voor de gezelligheid) dus heb nog geen idee of er veel binnen te doen is en of je daarbij dan een flitser nodig hebt.
De vorige die dat voorstelde (volgens mij de persoon hierboven) werd toen roze. Geen idee wat er gebeurt als je "Schop een Admin" voorsteltVerwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:44:
Volgens mij was iemand bang voor een spelletje Schop een Modje: Remy bedankt voor je inzet (en welkom Nomad)!

Verwijderd
Ik denk dat je dan een nieuwe betekenis krijgt van ban-on-sight! Kom je gewoon dat dierenpark niet inPowerUp schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:00:
[...]
De vorige die dat voorstelde (volgens mij de persoon hierboven) werd toen roze. Geen idee wat er gebeurt als je "Schop een Admin" voorstelt
"schop een admin" maken no sense, waar je nu over moet hebben is "Lieve adjes" , net op tijd mijn status aan kunnen passen dus.
[ Voor 14% gewijzigd door Nomad op 24-06-2010 15:18 ]
PowerUp schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:00:
[...]
De vorige die dat voorstelde (volgens mij de persoon hierboven) werd toen roze. Geen idee wat er gebeurt als je "Schop een Admin" voorstelt

Ik mis het nog....zucht..roze stond zo móóóóí !!!
als dat een uitnodiging is, ik zal een roze jurk voor je meenemen, voor in emmenGutteguttegut schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:25:
[...]
Ik mis het nog....zucht..roze stond zo móóóóí !!!
Nomad, zet je er dan een biermerk op? sluikreclame voor Bavaria?!
/offtopic: Nomad gefeliciteerd nog met je nieuwe status! Geen misbruik maken he?

@Gutteguttegut, flitser zou ik niet doen, over het algemeen vinden dieren dat niet fijn.
/offtopic: Nomad gefeliciteerd nog met je nieuwe status! Geen misbruik maken he?
@Gutteguttegut, flitser zou ik niet doen, over het algemeen vinden dieren dat niet fijn.
[ Voor 22% gewijzigd door Zandpad op 24-06-2010 16:15 ]
Zo dus jij hebt roze jurken in je kledingkast hangen........Nomad schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:35:
[...]
als dat een uitnodiging is, ik zal een roze jurk voor je meenemen, voor in emmen. Op got heb je hem digitaal al wel aangehad, nu moet je de stap nemen en hem irl dragen uiteraard
* Gutteguttegut doet wel een roze tshirt aan
Begrijp ik daarom quote ik ajhaverkamp ookZandpad schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:10:
Ik laat ze wel thuis (of in de auto).
[ Voor 25% gewijzigd door Gutteguttegut op 24-06-2010 16:28 ]
Dat is een goeie.........hebben we die nodig?Gutteguttegut schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:49:
[...]
Wie neemt zn flitser(s) mee?
Ik heb me nog niet verdiept in de dierentuin zelf (ik kom primair voor de gezelligheid) dus heb nog geen idee of er veel binnen te doen is en of je daarbij dan een flitser nodig hebt.
Misschien handig voor tegenlicht als invulflits? of praat ik nu po@p
O antwoord staat er al,ook maar eens naar de opticien dus

[ Voor 6% gewijzigd door fragcompany op 24-06-2010 16:49 ]
invulflits kan handig zijn om van harde schaduwen af te komen, maar veel dieren vinden het vaak niet zo prettig..
Mijn flitsert, statief en monopod blijven thuis. Ik ga zo licht mogelijk en heb niet echt de intentie die-hard beestjes te fotograferen (het blijft een meet!). Dat komt (ongeveer) neer op: 70-200+TC,12-24,50/1.8,35/1.8.
Mijn flitser laat ik ook maar thuis, kan in plaats daarvan mooi een flesje water mee
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Als ik m'n flitser niet mee hoef te nemen dan kan ik ondertussen wel m'n flipside thuislaten en kijken hoeveel ik in m'n Domke kan stouwen
ik heb zeker roze jurken in de studio hangen, wel 5 probably.
http://jhm-studio.nl/k-rent.html
Dus ik kan er zo wat voor je meenemen, welke maat heb je
LOLNomad schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:06:
Blijft dat dan wel plakken op de foto Nomad?
Heb je niet gewoon een one-size-fits-all formaatje voor hem, als ik het goed heb is hij best lang en denk dat dat vervelend uitkomt met een vrouwenmaat.Nomad schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:06:

is dit wat?..
zie het al voor me: een grote groep mensen met duur speelgoed, en een dude in een roze trouwjurk

* PowerUp checkt even of hij nog steeds in FG zit, en niet in HAHA
[ Voor 0% gewijzigd door PowerUp op 24-06-2010 19:16 . Reden: typo ]
XXXXL?Nomad schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:06:
* Gutteguttegut is 1.96m...
Flitser kan wel handig zijn. Er is namelijk 1 binnen locatie waar het pikkedonker is. Maar of het de moeite is om voor 1 beest speciaal een flitser mee te sjouwen is je eigen keus.
Ben wel blij dat het weer mee zit... Zit je niet zo met een condens probleem in de vlindertuin. Zie het al voor me.. 30 man opstellen in rijen van 10 voor de föhn... Vorige keer dat ik in de vlindertuin ben geweest, was met familie. Buiten was het rond een graad of 5. Tegen die tijd dat ik van mn condens af was, was de rest van de familie het al zat en wou weer naar buiten..
Ben wel blij dat het weer mee zit... Zit je niet zo met een condens probleem in de vlindertuin. Zie het al voor me.. 30 man opstellen in rijen van 10 voor de föhn... Vorige keer dat ik in de vlindertuin ben geweest, was met familie. Buiten was het rond een graad of 5. Tegen die tijd dat ik van mn condens af was, was de rest van de familie het al zat en wou weer naar buiten..
Helaas mannen, de naamkaartjes heb ik niet kunnen regelen, iemand anders misschien een alternatief idee/plan?
Allemaal een wit t-shirt en daar dan met benzine stift je naam op kalken
I can't wait to shoot!
een vel stickers halen, + stift + een voorhoofd
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
I can't wait to shoot!
Of:
Inspiratie:

Ik heb opeens echt medelijden etm je vrouw.....vraag me niet waarom 
Ik hou eht wel bij m'n petje met nick als daar behoefte aan is.
Verder heb ik besloten om als het zo warm is als vandaag in vakantie modus te komen, dus lekker slippertjes en Domke tasje en weinig gear mee. Ik zweet me al de tandjes zonder zware flipside 400 op m'n rug, laat staan met
Ik hou eht wel bij m'n petje met nick als daar behoefte aan is.
Verder heb ik besloten om als het zo warm is als vandaag in vakantie modus te komen, dus lekker slippertjes en Domke tasje en weinig gear mee. Ik zweet me al de tandjes zonder zware flipside 400 op m'n rug, laat staan met
Ik kom gewoon op zijn brabants,slipperkes aan,korte box,shirtje.
Tis geen modeshow denk ik maar,en knapper word ik er niet van
Ik denk dat ik ook maar eens niet alles meeneem,24-105 en de 70-300 denk ik........zit er aan te denken om alleen de 70-300 mee te nemen zelfs,maar van de ene kant bang dat ik onder de 70mm tekort kom zeker?
Wel lading energy drank,wat bammetjes enzo.
Of we printen tweakers logo uit en dan met je naam eronder,idee?
Heeft de mede bezoeker er ook nog wat aan haha,anders denken die weer wat zijn dat voor malloten?
Eigenlijk niet een slecht idee,als iemand nu ff een logo fixt van tweakers,met ruimte om je naam in te vullen:klaar!
Meteen promotie voor tweakers lol,ofwel een win win situatie
Tis geen modeshow denk ik maar,en knapper word ik er niet van

Ik denk dat ik ook maar eens niet alles meeneem,24-105 en de 70-300 denk ik........zit er aan te denken om alleen de 70-300 mee te nemen zelfs,maar van de ene kant bang dat ik onder de 70mm tekort kom zeker?
Wel lading energy drank,wat bammetjes enzo.
Heeft de mede bezoeker er ook nog wat aan haha,anders denken die weer wat zijn dat voor malloten?
Eigenlijk niet een slecht idee,als iemand nu ff een logo fixt van tweakers,met ruimte om je naam in te vullen:klaar!
Meteen promotie voor tweakers lol,ofwel een win win situatie

Nomad is Admin, kan die niet gewoon 50 T.net shirts regelen
+ petjes...
I can't wait to shoot!
Zoiets?fragcompany schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:47:
Meteen promotie voor tweakers lol,ofwel een win win situatie![]()

Voorbeeldje voor bv. Nomad:

[ Voor 7% gewijzigd door Donnie op 25-06-2010 01:21 ]
Wel met henk. Dat nieuwe logo is veel minder mooi.
I can't wait to shoot!
Donnie, prachtig idee!
Print jij er even 50 stuks?!
Print jij er even 50 stuks?!
Ik weet niet welke lokatie je bedoeld. Als het daar pikkedonker is, is dat met reden (bv nachtdieren). Om daar dan als een idioot te gaan staan flitsen.......rosje77 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:47:
Flitser kan wel handig zijn. Er is namelijk 1 binnen locatie waar het pikkedonker is. Maar of het de moeite is om voor 1 beest speciaal een flitser mee te sjouwen is je eigen keus.
This footer is intentionally left blank
Vraagje, Ik heb nu een tijdje een 450d met kitlens (18-55). Zou ik ook eventueel mee mogen?
Ik heb nog niet super veel verstand van het camera gebeuren en wil graag meer leren.
Ik vraag dit zodat ik niet mensen voor de voeten loop en irritant de hele tijd dingen loop te vragen
(zit eraan te denken om een 18-135 IS lens aan te schaffen. ik hoop deze of eventueel een andere lens te kunnen testen)
Ik heb nog niet super veel verstand van het camera gebeuren en wil graag meer leren.
Ik vraag dit zodat ik niet mensen voor de voeten loop en irritant de hele tijd dingen loop te vragen

(zit eraan te denken om een 18-135 IS lens aan te schaffen. ik hoop deze of eventueel een andere lens te kunnen testen)
[ Voor 17% gewijzigd door Xcist op 25-06-2010 07:59 ]
Ik stel voor dat alleen mensen met minimaal 1500 euro aan apparatuur mogen komen, dan hebben we tenminste geen last van al die n00bs
[/eikelmodus]
En nu een echt antwoord:
Die meeting is opgezet juist voor de gezelligheid en om wat te leren van elkaar. Geef je dus vooral op; hoe meer zielen hoe meer vreugd.
En nu een echt antwoord:
Die meeting is opgezet juist voor de gezelligheid en om wat te leren van elkaar. Geef je dus vooral op; hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Wat naamkaartjes betreft: 

Ik begin er zwaar over te twijfelen of ik erbij kan/wil zijn, het is voor mij een lange rit en ik heb verder ook wel een druk weekend, blijkt.

Ik begin er zwaar over te twijfelen of ik erbij kan/wil zijn, het is voor mij een lange rit en ik heb verder ook wel een druk weekend, blijkt.
Voor de mensen die met het OV komen: er komt een sneltrein aan om 9.51u en een stoptrein om 9.28u. Met die sneltrein wordt het waarschijnlijk erg krap met de tijd, volgens de site is het nog 15 minuten lopen vanaf het station. Met het OV is het dus handig om de stoptrein (10 stops
) te nemen?

Opzich wil ik dan wel mee,
Wat zou ik eventueel allemaal moeten meenemen ? En ik rij vanaf Holten, Overijssel iemand interesse om mee te rijden ?
Wat zou ik eventueel allemaal moeten meenemen ? En ik rij vanaf Holten, Overijssel iemand interesse om mee te rijden ?
Tuurlijk! Het is nog net geen verplichtingframaster schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 07:57:
Vraagje, Ik heb nu een tijdje een 450d met kitlens (18-55). Zou ik ook eventueel mee mogen?
Neem gewoon mee wat je anders ook mee zou nemen naar een gezellige trip naar de dierentuin
.
Je camera mee is een goed begin, samen met een flesje drinken en wat contant geld om zowel de entree als wat eten-drinken te kunnen betalen (plus eventueel 's avonds mee eten).
Je camera mee is een goed begin, samen met een flesje drinken en wat contant geld om zowel de entree als wat eten-drinken te kunnen betalen (plus eventueel 's avonds mee eten).
En zolang je verzekerd bent (WA), dan kun je vast ook wel wat dingen van andere mensen uitproberen!
Dat is het hele idee hierachter, gezelligheid/lenen/leren!
Dus Framaster, ik wacht op je DM
Dat is het hele idee hierachter, gezelligheid/lenen/leren!
Dus Framaster, ik wacht op je DM
Ik heb je een DM gestuurd even kijken hoe het verder loopt vandaag kwa afspraken maar denk dat ik morgen om 10 uur wel in Emmen ben.
Zijn er uberhaubt mensen die elkaar al kennen ?
Zijn er uberhaubt mensen die elkaar al kennen ?
Ik realiseer me net dat ik mijn 85mm thuis ben vergeten mee te nemen, dus die kan van mijn lijstje af
Of ik zou hem nog even moeten halen...
En framaster er zijn wel wat mensen die elkaar kennen van eerdere meetings ja. Maar zeker niet iedereen.
En framaster er zijn wel wat mensen die elkaar kennen van eerdere meetings ja. Maar zeker niet iedereen.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Zit er wel aan te denken om voor morgen een lens erbij te halen.
Nou wil ik iets voor allround dus met een beetje bereik.
Is dit iets ? Link
Is dit iets ? Link
Verwijderd
Er zijn diverse mensen die elkaar al kennen van eerdere (foto) meetings of die elkaar prive (zeg maar buiten GOT om) kennen.
n.b. Zandpad, inderdaad ik heb geen DM verstuurd met naam, toenaam en meer van dat. Na eerdere ervaringen met mensen die dat soort gegevens "even in een Excelletje gooien" (Daar heb ik op zich nog geen problemen mee overigens) en dan dat excelletje wel even doorkoppen naar iemand anders die toevallig ook een meeting organiseert...
Sorry, ik ben gesteld op mijn privacy en bepaal graag zelf of ik mijn telefoonnummer, email, echte naam, gear en meer van dat aan mensen geef. (Nu ja, mijn gear kun je ook wel uit mijn sig halen, maar je snapt het idee neem ik aan wel.)
Kortom ik ga dat soort gegevens alleen doorgeven aan mensen die ik wat langer ken dan vandaag.
n.b. Zandpad, inderdaad ik heb geen DM verstuurd met naam, toenaam en meer van dat. Na eerdere ervaringen met mensen die dat soort gegevens "even in een Excelletje gooien" (Daar heb ik op zich nog geen problemen mee overigens) en dan dat excelletje wel even doorkoppen naar iemand anders die toevallig ook een meeting organiseert...
Sorry, ik ben gesteld op mijn privacy en bepaal graag zelf of ik mijn telefoonnummer, email, echte naam, gear en meer van dat aan mensen geef. (Nu ja, mijn gear kun je ook wel uit mijn sig halen, maar je snapt het idee neem ik aan wel.)
Kortom ik ga dat soort gegevens alleen doorgeven aan mensen die ik wat langer ken dan vandaag.
Er zijn eerdere meetings en sommigen kennen elkaar wel van gezicht, maar ik denk dat 80% van de mensen toch nieuwe lui tegen zullen komen, en dat is juist de bedoeling!
* NickH is al bezig met tas, water, petje e.d. Kan niet wachten!
* NickH is al bezig met tas, water, petje e.d. Kan niet wachten!
Dan heb je wel overlap met je 18-55 IS?framaster schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:52:
Zit er wel aan te denken om voor morgen een lens erbij te halen.
Is dit iets ? Link
Is de 55-250 dan niet eerder wat?
Zeer begrijpelijkVerwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:55:
Er zijn diverse mensen die elkaar al kennen van eerdere (foto) meetings of die elkaar prive (zeg maar buiten GOT om) kennen.
Toch blijft deze bij mij alleen, en wordt hooguit bij een volgende GoT officiële (bij gebrek aan een beter woord) meet gebruikt, mocht dat nodig zijn. Jan en alle man hoeft echt geen lijst van mij te krijgen met namen, plaatsen en materiaal.
[ Voor 33% gewijzigd door Zandpad op 25-06-2010 11:02 ]
Fantastisch idee, maar ga toch passen. Een Canon Powershot past zo niet in dit groepje 
En het is te ver
En het is te ver
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia