Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Beste, GOT

Ik ben bezig in photoshop met een webontwerp voor een goochel website. Om het concept toe te lichten een kleine beschrijving. De website is bedoeld als soort blog waar regelmatig kaarttrucs gepost worden (inclusief video van de truc zelf, waarna de truc d.m.v. tekst wordt uitgelegd.) Nu heb ik al een webontwerp gemaakt en daarom wil ik graag enkele verbeter tips. Brand maar los en alvast bedankt.

Design: www.disney.com

Mvg, Boris

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 03-05-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Ik zou dat gepost door gewoon onder de titel zetten, lijkt mij een toegepastere plek.
Zo voorkom je ook gelijk het probleem: wanneer je meerdere tags hebt geef je deze gewoon een plek tot aan de lees meer knop. Over de lees meer knop gesproken.. is deze nodig ;) ?

- Onderaan je pagina is een pagination veel nuttiger dan enkel een volgende en vorige knop. voor voorbeelden kijk hier: http://www.smashingmagazi...mples-and-good-practices/

- Stop wat meer denkwerk in je elementen als populaire artikelen. In jouw geval is iets als populaire trucs veel nuttiger omdat mensen hier voor trucs komen neem ik aan, en niet voor artikelen.

- Je navigatiebuttons kunnen wel iets duidelijker.. er wordt ook niet aangegeven op welke pagina de bezoeker zich bevindt. Ook zie ik op je frontpage veel artikelen staan maar het woordje artikel komt nergens in je navigatie terug.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 16:52
Beste 2boris,

Allereerst, groeten is niet nodig (lees deze eerst maar eens). Daarnaast is je vraagstelling wel heel breed. Wil je vragen of de kleur groen wel bevalt, of de knik in de hoge hoed wel ok is, of de foto van Hans Klok niet wat kouder of warmer moet, of dat de indeling en lokatie van je menu wel handig is. Kortom veel te breed opgesteld. En aangezien je niet de enige bent die mooie websites probeert te maken en dit subforum voor je het weet overstelpt zou raken hebben we wat extra regels hiervoor. Zie hiervoor een van de andere starttopics bovenaan.

Ik gooi deze op slot omdat de vraagstelling te weinig concreet is. Lees de begintopics nog eens goed door, kijk wat je nu eigenlijk precies wil weten (ik zou in ieder geval meer kaart-elementen erin stoppen, het gaat als ik je begrijp voornamelijk om kaarttrucs, kijk voor inspiratie bv naar artwork van Tim Burtons Alice in Wonderland) en open dan eventueel een nieuw topic, als het niet gewoon onder [2D] Post hier je 2d-stuff maar weer past! :)

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zie vooral ook Richtlijnen voor showcases en WiP's voor de voorwaarden die we aan een WIP-topic hangen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.