Hallo allemaal,
05-10-09 heb ik bij Zercom een Western Digital Caviar Blue 640Gb besteld. Ondanks de vele pogingen lukte me het maar niet om windows op de schijf te krijgen. Toen ik het bios opende was er een hard disk error te zien. Ik heb vier dagen na het ontvangen een RMA ingediend (DOA).
Ze hebben de schijf getest en tot mijn grote verbazing werkend bevonden..
21-03-10 besloot ik het toch maar weer te proberen, maar opnieuw weigerde de schijf stellig dienst. Na een HD-Tune scan te hebben gedaan bleek 1,9 % damaged te zijn.
Nu heb ik hierover een email conversatie gehad met de RMA afdeling van Zercom. Het lijkt me het handigst als ik die ook aan jullie toon.
[......]
Nu wilde ik eigenlijk weten of iemand mij met deze zaak kan helpen. Voel me eigenlijk wel een beetje genomen. Ik weet dat 6 maanden veel is, maar ik vind hun argumentatie gewoon niet kloppend. Na 6 maanden niet meer kunnen controleren hoe je hebt getest?
En dat ook als enige argument?
Iemand die me kan helpen?
P.S. : Ik heb overigens nog foto's gevonden van 09-12-09 waarop de error ook weer zichtbaar is. Dit versterkt natuurlijk mijn verhaal.
05-10-09 heb ik bij Zercom een Western Digital Caviar Blue 640Gb besteld. Ondanks de vele pogingen lukte me het maar niet om windows op de schijf te krijgen. Toen ik het bios opende was er een hard disk error te zien. Ik heb vier dagen na het ontvangen een RMA ingediend (DOA).
Ze hebben de schijf getest en tot mijn grote verbazing werkend bevonden..
30-10-09 heb ik de schijf terug laten sturen omdat dure telefoongesprekken mij verder geen duidelijkheid gaven. Aangekomen lukte me het nog steeds niet om windows op de schijf te zetten. Ik heb hem toen maar even weggelegd, ik was inmiddels voorzien van een andere schijf en had het nogal druk.quote: (Zercom)Datum: woensdag 14 oktober 2009 11:51 Zercom
Geachte
We hebben uw harde schijf getest en windows vista herkent de schijf zonder problemen.
De schijf was nog niet geformatteerd daardoor kan u de schijf alleen zien via rechtermuisknop deze computer--> beheren --> schijfbeheer. vanaf daar moet u dan de schijf formatteren.
Met Vriendelijke Groet.
Zerfix RMA
21-03-10 besloot ik het toch maar weer te proberen, maar opnieuw weigerde de schijf stellig dienst. Na een HD-Tune scan te hebben gedaan bleek 1,9 % damaged te zijn.
Nu heb ik hierover een email conversatie gehad met de RMA afdeling van Zercom. Het lijkt me het handigst als ik die ook aan jullie toon.
[......]
Nu wilde ik eigenlijk weten of iemand mij met deze zaak kan helpen. Voel me eigenlijk wel een beetje genomen. Ik weet dat 6 maanden veel is, maar ik vind hun argumentatie gewoon niet kloppend. Na 6 maanden niet meer kunnen controleren hoe je hebt getest?

Iemand die me kan helpen?
P.S. : Ik heb overigens nog foto's gevonden van 09-12-09 waarop de error ook weer zichtbaar is. Dit versterkt natuurlijk mijn verhaal.
[ Voor 82% gewijzigd door Duriel op 24-01-2011 20:18 ]