• baky007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 09:51
geachte tweakers,

Ik ben al paar dagen op zoek naar een klein monitor. Dit is eigenlijk omdat ik als ik bezig ben met programma’s als auto cad of aan het gamen ben,dan ben ik ook vaak muziek aan het luisteren en graag zou ik dat gewoon willen bedienen of even op een website etc etc kunnen zonder me applicaties die aanstaan uit of weg te zetten. Wat ik met klein bedoel is iets “rond” 10 inch.
Graag zou ik vragen naar jullie ervaring.
Alvast bedankt

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

7" of 15" is een optie volgens de Pricewatch, afhankelijk van je budget uiteraard.

Handiger is als je zelf een aantal modellen voorstelt en je eisen vertelt, anders kan iedereen alle monitoren ter wereld op gaan noemen en wordt het een ja/nee-spelletje.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• baky007
he, bedankt voor je reaction. ik weet niet veel af van kleine monitor, i ben opzoek gegaan kwam 9 van 10 keer uit op een automodel. dus model zou me weinig uitmaken.
en om even bij te zeggen ik wil het gebruiken als een duel screen.
en verder kwa eisen heb ik niet veel, voor een klein scherm zou ik niet erg veel willen betalen dus rond de 100 euro zou mijn budget kunnen zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door baky007 op 02-05-2010 23:17 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 16:27
Ook met dual screen zul je nog uit je applicatie moeten gaan om iets anders op die computer te bedienen. Met een cad programma natuurlijk geen probleem, maar een game moet je (evt. pauzeren) met alt+tab even aan de kant zetten.
Overigens zou ik dan gewoon voor een 2e scherm gaan, dezelfde als je hoofdscherm. Sleep daar je muziek, chat en andere programma op, of een website naast je game, dan heb je aan 10" niet genoeg.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• baky007
ja wat je zegt klopt als een bus, maar ja wat ik meer bedoelde is als je games niet op zet als volledige scherm kan je wel gewoon overgaan, maar ja ik wil gewoon niet al te groot scherm hebben, want zo als je zelf zegt voor duel screen is het wel handig om 2 keer hetzelfde scherm te hebben. is wel zo mooi.
maar eerlijk gezegd ik heb een full hd scherm met aardig wat verbruik dus, dan zit ik beetje te hoog op met mijn energie gebruik.
daarnaast vind ik klein schermpje wel handig.